Säljer Watch Dogs Legion och 1 års GeforceNow

Medlem
Säljer Watch Dogs Legion och 1 års GeforceNow

Hej,

Säljes enligt ovan. Kommer dock behöva tillgång till DITT uPlay-konto för att regga spelet (det måste göras med ett 30-series Geforce kort nämligen) men sen är det ditt! (Har fått garanti från nVidia om detta, kan uppvisa mail om någon är orolig).

Nypris ligger på 599 så tänkte typ 400kr eller ngt? Fritt att buda dock.

Geforce ligger på 300kr/6 månader på tillfälligt erbjudande just nu så det är väl egentligen dyrare men pallar inte lalla för mycket så starta den på 300kr. Detta är alltså ett helt års medlemsskap.

Hojta till om ni undrar något.

Medlem

Tjena, du får 250kr för legion vid snabb affär.

Medlem
Skrivet av AlfaBlommaN:

Tjena, du får 250kr för legion vid snabb affär.

Fått ett pm på 300kr tidigare så tyvärr är det under bästa bud så att säga.

Medlem

Tänk på att det inte går använda koden om ni inte har rätt hårdvara kunde inte aktivera koden förs jag fick mitt RTX 3080 FE. Funkade inte med mitt RTX 2070 i datorn. Så tror det måste var ett kort i 3000-serien

Medlem
Skrivet av Frazzefraz:

Tänk på att det inte går använda koden om ni inte har rätt hårdvara kunde inte aktivera koden förs jag fick mitt RTX 3080 FE. Funkade inte med mitt RTX 2070 i datorn. Så tror det måste var ett kort i 3000-serien

Som jag skrev i tråden så behöver jag tillgång till köparens u-play konto för att aktivera det. Detta är redan känt alltså. Efter aktivering är det dock inga problem.

1
Skriv svar