Remothered: Broken Porcelain ute nu, mer skräck väntar i oktober

Robot
Remothered: Broken Porcelain ute nu, mer skräck väntar i oktober
Medlem
Medlem

Såg lite på stream av detta förut, enligt mig såg det tvyärr riktigt sunkigt ut.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Little Hope!
Det väntar jag o en polare på att köra.
Vi hade riktigt kul med förra spelet de släppte. I co-op var det en riktigt cool resa då de sannerligen hade lekt rejält med att fucka med en när man körde co-op.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Av dessa 3 spel så är det Amnesia: Rebirth som ser bäst ut. Remothered: Tormented Fathers har jag lirat till mitt Steam konto. Det är fin grafik och creepy atmosfär men jäklar vad svårt det är alltså. Jag dör o dör hela tiden så jag rage quittar till slut. Jag suger väl för mycket. 2an som släpps idag ser bra ut men av den (svåra) anledningen så avvaktar jag ett köp då jag inte ens klarat ut 1an på långa vägar. Är fortfarande i början. Fan, det är för svårt.
_______________________________________________
:::EDiT::: För tillfället ligger Remothered 2 på
Mestadels negativa (99 recensioner) 28%

"The game has several bugs and problems... looks like they rushed the development of the game... it's just unplayable!"
_______________________________________________
Har köpt Amnesia: Rebirth till Steam och inväntar upplåsning Tisdag den 20e oktober. Har höga förväntningar efter Frictional Games senaste SOMA som var ett mästerverk. Äger Amnesia: The Dark Descent men har inte testat det. Installerade Amnesia: A Machine For Pigs för några dagar sedan o lirade 2 timmar men grafiken är väldigt gammal så kommer inte lira klart det. Grafiken är något som måste hänga med i spel för egen del. Som tur var gjorde SOMA det. Aja, Amnesia: Rebirth kommer iaf att liras ut. ÄLSKAR skräck i spel och film. Speciellt det övernaturliga med äckliga spöken, demoner och monster. Galna mördare rör mig dock inte ett dugg..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Vid en första anblick så tänker man (när man ser karaktärens kläder), att det handlar om Elizabeth från "Bioshock Infinite".


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hemska tanke skräckspel, dem undviker man ju för dem är skrämmande.

Medlem

Varför har man inte recenserat dessa spel?
Remothered: Tormented Fathers ska vara bättre än Broken porcelin dock.

1
Skriv svar