Någon har moddat in en Xbox Series X-monolit i Flight Simulator

Robot
Någon har moddat in en Xbox Series X-monolit i Flight Simulator
Medlem

De försökte få in PS5an men den rymdes inte.

Medlem

Är det du Joakim som knäppt bilden när du placerat den fint och prydligt i din tv-bänk med hashtag "XSX, får den plats"?

Så länge den är tyst så har storleken ingen betydelse. 😉

Redaktör

Relaterat: på Gröna Lund i Stockholm finns en Non-turning Torso. Eller om det är en maxad Mac Pro årgång 2013.


signatur
Medlem
Skrivet av Nyhet:

Snyggt!


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Gnällkuk
Skrivet av Tomas Helenius:

Relaterat: på Gröna Lund i Stockholm finns en Non-turning Torso. Eller om det är en maxad Mac Pro årgång 2013.

https://cdn.fz.se/artikel/bild/1423482?l=eyJyZXNvdXJjZSI6Ilwv...

Haha, vad är det för potatismaskin du spelar på


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Redaktör
Skrivet av trickeh2k:

Haha, vad är det för potatismaskin du spelar på

Core I5-8600K, RTX 2080 Super, 32 GB RAM. Stockholm är (eller var, vid release) inte särskilt snyggt.


signatur
Medlem

Hmm, dyker dessa saker upp för alla? Pajar det inte liksom upplevelsen av en verklig värld om det är så?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

KoP
Medlem
Skrivet av Hipshot:

Hmm, dyker dessa saker upp för alla? Pajar det inte liksom upplevelsen av en verklig värld om det är så?

Nä du måste väl själv ladda ner och installera modden som vanligt när det handlar om moddar.

Medlem

Någon gör så sjukt mycket olika grejer!
Någon har moddat in en Xbox i Flight Simulator, någon har nyligen laddat upp en video där någon återskapat Central Park i Unreal.
Någon stal min cykel för några år sedan, och ett par år innan stal någon min bil (två gånger under loppet av ett år).

Hen någon är produktiv!

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Core I5-8600K, RTX 2080 Super, 32 GB RAM. Stockholm är (eller var, vid release) inte särskilt snyggt.

Tro mig, det har blivit fulare efter patcherna. Microsoft och Asobo lovade ju att Xbox-versionen skulle vara lika snygg som pc-versionen, så vad gör de då lagom till att Xbox-lanseringen närmar sig? Jo, man gör pc-versionen fulare.

Well played, Microsoft, men jag vill ha tillbaka mina 1200 kronor.

Gnällkuk
Skrivet av Tomas Helenius:

Core I5-8600K, RTX 2080 Super, 32 GB RAM. Stockholm är (eller var, vid release) inte särskilt snyggt.

Jaha, så det är bara detaljnivån på Sthlm som e kasst?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Chicobello:

Tro mig, det har blivit fulare efter patcherna. Microsoft och Asobo lovade ju att Xbox-versionen skulle vara lika snygg som pc-versionen, så vad gör de då lagom till att Xbox-lanseringen närmar sig? Jo, man gör pc-versionen fulare.

Well played, Microsoft, men jag vill ha tillbaka mina 1200 kronor.

Har du några exempel där man ser vad som blivit fulare?

Och vilken grafiknivå har de lovat att xbox versionen ska motsvara för det går väl knappt spela i 4k med höga inställningar på de dyraste inte kikat videor med rtx 3000 korten men 2080 ti hade ju problem att hålla 30 fps.
Jag har ett 2060 i min snabbaste speldator och har inte direkt spelat nära marken på länge var mest i början för att se några vänners hus. Så har inte något att jämföra med.

@trickeh2k ja Sverige är överlag inte så snyggt som länder där bing kartor är bättre. Kika på exempelvis köpenhamn.

Redaktör
Skrivet av trickeh2k:

Jaha, så det är bara detaljnivån på Sthlm som e kasst?

Det sa jag väl ändå inte?


signatur
Gnällkuk
Skrivet av Tomas Helenius:

Det sa jag väl ändå inte?

Med tanke på datorspecsen och din kommentar så verkade det onekligen så, hur skulle man annars tolka det?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Redaktör
Skrivet av trickeh2k:

Med tanke på datorspecsen och din kommentar så verkade det onekligen så, hur skulle man annars tolka det?

Jag svarade rakt på en rak fråga. Tolknigen är din.


signatur
1
Skriv svar