Monster Hunter-filmen har förärats ostig trailer

Robot
Monster Hunter-filmen har förärats ostig trailer

Milla jagar bestar i kommande rullen från Resident Evil-filmstudion

#film, #monster-hunter


eld
Medlem
Medlem

Som en ostig actionfilm kan det funka. Men man bör ju in inte förvänta sig att den käns Monster.. huntig.

Skribent

Fy fan.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Fragtjuv

Det ser ju ut att bli en film som man plockar fram en regnig söndag och blir underhållen av i ett par timmar. Naturligtvis inget mästerverk men ibland är ostiga actionrökare det bästa som finns.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Skribent

Kan bli hur bra som helst det här! Har inte spelat en minut av spelet, men brukar finna monsterfilmer oförskämt underhållande när humöret infinner sig

Medlem

Jösses så lik Milla var Bowie på rubrikbilden! Annars så...oh ja

Skribent

Ser så otroligt... amerikanskt ut. Men jag måste nog se den ändå, enbart för Tony Jaa.

Medlem

Efter misshandeln av Resident Evil är man ju knappast sugen på det här.

Backloggens befriare

Jomensåatte.... Nej tack?


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Jag mår lite illa faktiskt.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Inget jag kommer köa på biografen för att se men jag gillar giant monster movies så lär kolla när den dyker upp på någon streamingtjänst någon dag. Har ju aldrig spelat något av spelen så kan knappast bli besviken på grund av att något inte stämmer med loren.

Medlem

Ser ut att vara lika dålig som RE filmerna.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Kommer nog skippa denna men älskade RE filmerna när jag var mindre

Medlem

Jag ser fram emot det
Men jag gillar att dumma ner mig då och då med dumactionfilmer, precis som 80-90 talet. Det är underhållande helt enkelt!

Medlem
Skrivet av Kerrai:

Jag ser fram emot det
Men jag gillar att dumma ner mig då och då med dumactionfilmer, precis som 80-90 talet. Det är underhållande helt enkelt!

Känner igen mig. Ibland vill man titta på en tung rulle som kräver full fokus i 2+ timmar, men för det mesta är det rätt skönt att bara kolla på något där man zona ut totalt och inte missa något viktigt.

Gen
Medlem
Medlem
Medlem

Milla Jovovich är med, behövs inget annat

Skribent
Skrivet av Påskmust:

Efter misshandeln av Resident Evil är man ju knappast sugen på det här.

Skrivet av Vileoxe:

Ser ut att vara lika dålig som RE filmerna.

De första RE-filmerna var väl ändå helt ok, eller sviker mitt minne mig måntro?

eld
Medlem
Skrivet av Shadee:

De första RE-filmerna var väl ändå helt ok, eller sviker mitt minne mig måntro?

Medlem

Om filmen dyker upp på Netflix kommer jag se den, annars nej.

Skribent

Grym scen!

Medlem

Jag har inte sett dem sen jag var typ 12-13 men jag minns att jag tyckte de var skit balla då

Medlem
Skrivet av Shadee:

De första RE-filmerna var väl ändå helt ok, eller sviker mitt minne mig måntro?

Du har rätt till din åsikt.

Som ett stort fan av serien så tycker jag inte dom gjorde mycket rätt tyvärr. Gillade Nemesis i tvåan men att Alice sedan besegrar honom med kampsport är ju otroligt korkat.

Medlem

Totalt orealistisk film. Inga vapen var 2-3 ggr så stora som någon person. Var är de löjligt överdimensionerade vapnen som fick mig att sky spelet som pesten?


signatur

I drank what?

Skribent
Skrivet av Påskmust:

Du har rätt till din åsikt.

Som ett stort fan av serien så tycker jag inte dom gjorde mycket rätt tyvärr. Gillade Nemesis i tvåan men att Alice sedan besegrar honom med kampsport är ju otroligt korkat.

Får kanske ta och se om de första filmerna för att reda ut mitt sinne. Jag verkar ju onekligen vara i underläge med min åsikt.

edit: Appropå RE så är det en Netflixserie på G snart. Jag är väl sist på bollen och det har säkert skrivits om det här på sidan, men det hade undgått mig i alla fall.

https://en.wikipedia.org/wiki/Resident_Evil_(TV_series)
https://www.imdb.com/title/tt9660182/?ref_=fn_al_tt_3

Medlem

Resident Evil är den överlägset bästa "spel-spelfilmen" jag sett. Det här spektaklet ser inte ut att kunna ändra den uppfattningen.

Medlem
Skrivet av Shadee:

De första RE-filmerna var väl ändå helt ok, eller sviker mitt minne mig måntro?

Om dom hade haft andra skådisar och kört med mer skräck än action så kanske dom hade varit bättre.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

12
Skriv svar