Mer Cyberpunk 2077! Fjärde Night City Wire visas ikväll

Robot
Mer Cyberpunk 2077! Fjärde Night City Wire visas ikväll
Medlem

Vill man verkligen se hur mycket som helst i förväg?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Vill man verkligen se hur mycket som helst i förväg?

Både ja och nej! Nu börjar det vara så pass när så man borde nog kunna bita ihop resten av tiden.


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Jag vet att jag inte kan hålla mig. Men jag borde... så nära nu.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Ligger lite efter i skolan så håller på o kämpar mig ikapp.. när det här spelet släpps måste något slags schema planeras. För när man går in i denna värld lär man inte kunna avsluta efter en timme precis...

Medlem

Jag är på. Peppen är enorm.
Det bästa med dessa streams är att de ger ändå matnyttig info utan att visa någon story/spoila alls typ.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Det här har varit den jobbigaste väntan på ett spel någonsin! (I konkurrens med valfritt Elder Scrolls, men dom försenades inte så det gick lite lättare).

Om inte det här blir buggfritt och 500 timmar långt efter allt detta så blir det avdrag på betyget


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

För min del börjar jag känna att det räcker med spoilers och marknadsföring och vill gärna bara få sätta mig och spela det jäkla spelet. Men såklart lockar det alltid att få se mer i dessa avsnitt... Minst sagt kluven.

Medlem

Jag får såna Akira-vibbar så hälften vore nog!

Har börjat spela Witcher 3 sen några veckor tillbaka, fastnade inte första svängen.
Uppskattar verkligen rollspels-momenten och själva systemet mer än världen/storyn, så hoppas innerligt att Cyberpunk blir 10 av 10 för mig.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Vill man verkligen se hur mycket som helst i förväg?

Nej jag "slutade bry mig" om Cyberpunk när man fick reda på att det skulle försenas från april eller när det var.
Så ska bli härligt att börja spelet nästan helt nollad


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jag har verkligen hållit mig borta från alla nyheter kring Cyberpunk och det ska förbli så. Vill utforska allt själv.

Inaktiv

Vill ha mitt 3080 ju så jag förhoppningsvis kan maxa allt i 144fps på min 1440p skärm.
Det ska kännas lyx!

Medlem

Hoppas att fordonsfysiken blir någorlunda skoj, det är inte många open world som har fått till det bra hittills.


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem

Om jag skaffar en PS5, ska jag då köpa Cyberpunk till PS4?
Kommer det ens en PS5 version eller kommer det vara den till PS4 som gäller för båda?

Om jag köper PS4 varianten kommer jag då kunna sälja eller låna ut den till både folk som har PS4 eller PS5?
Är patchen exklusiv till den första köparen eller kommer patchen kunna läggas till för vem som helst som har skivan?

1
Skriv svar