Next gen-versionerna av Marvel's Avengers skjuts upp till nästa år

Robot
Next gen-versionerna av Marvel's Avengers skjuts upp till nästa år

Och släppet av Kate Bishops Operation senareläggs också.

#Crystal-dynamics, #Marvels-Avengers


Medlem

Vad jag förstått så är de stora minusen i endgame loot och repetativ gameplay. Det jag inte förstår hur man kan misslyckas gång på gång.
Destiny fick en hel del kritik i början för detta. Samma med Anthem. Och nu Avengers (finns säkert fler spel däremellan). Känns som det här är bortom all räddning. Tråkigt.

Medlem

Tycker dom kan strunta i nästa gen.

Medlem

Översättning: "Vi hoppas på en nylansering när nästa Marvel-film släpps på bio så att fler än två spelare uppgraderar eller köper next-gen-versionen."

Inaktiv
Skrivet av GreveGroggula:

Vad jag förstått så är de stora minusen i endgame loot och repetativ gameplay. Det jag inte förstår hur man kan misslyckas gång på gång.
Destiny fick en hel del kritik i början för detta. Samma med Anthem. Och nu Avengers (finns säkert fler spel däremellan). Känns som det här är bortom all räddning. Tråkigt.

Ja det är jäkligt konstigt att alla GaaS gör exakt samma misstag med loot och endgame jämt när det finns så många bra och dåliga exempel redan.
Men tycker det känns som Crystal Dynamics lyssnar på player feedback och verkar ta åt sig. Looten fixades i senaste patchen och spelet flyter på som smör för mig (antar jag har tur), så jag fick ny glöd för spelet. Så jag har hopp kvar.
Har iaf något att göra fram till 19nov.

Medlem

Hoppas att de får ihop det. Verkar kul i korta stunder men potentialen finns där för något mycket större.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar