Pimpförslag för ”sidebladesen” på PS5?

Medlem
Pimpförslag för ”sidebladesen” på PS5?

Att PS5an ser ut som den gör, det vet vi.

Skitsnygg, skitful eller bara ...mnja.
Superlativen är många.

Även att jag tycker att den är ”ganska” frän med sina svepande kurvor så skriker den lite väl mycket om den ligger framme.

Jag funderar lite på vad man kan göra med de där avtagbara bladen.

Jag kommer ha den liggande och tror faktiskt att om man får till ngt med lite mörk fanér kanske det kan bli lite ballt. Det passar in i övrigt med gamla 50-60 talsmöbler. Kan bli riktigt svårt dock.

Sedan tror jag också på ett utbud om ngt år med samma popularitet som med Nokia-telefoner. Dyker säkert upp någon med teak finish som ser bättre ut än vad jag någonsin kommer få till.

Så vad har ni andra klurat på?
Biltema mattsvart?
Vänta och se?
Gömma i en låda?
Lacka?
Kolfibersnabb?

Fan är nyfiken. Någon som har en plan?

Medlem

Om det blir att skaffa får den vara som den är.
Är inte mycket för att utseende modda konsoler.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Blev lite sugen på att gå fullt 70-tal med Dbrand-alternativen men när/om jag väl får tag på en konsol så blir det nog att låta den vara, lägger nästan aldrig märke till hur konsolerna ser ut när de väl sitter i tv-bänken.

Medlem

När jag väl köper en så tror jag bara att den får vara som den är.
Har sällan brytt mig om utseende.. Det är ju insidan (kraften, grafiken, laddningstider, fps) som räknas. 🙂


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av kebbe:

Blev lite sugen på att gå fullt 70-tal med Dbrand-alternativen men när/om jag väl får tag på en konsol så blir det nog att låta den vara, lägger nästan aldrig märke till hur konsolerna ser ut när de väl sitter i tv-bänken.

https://i.imgur.com/8fgc8Ml.jpg

Det där ser ju inte helt dumt ut, lite så jag tänker. Det poppar inte ut direkt med svart bakgrund. Skulle passa stilen i vardagsrummet.

Skribent
Skrivet av kebbe:

Blev lite sugen på att gå fullt 70-tal med Dbrand-alternativen men när/om jag väl får tag på en konsol så blir det nog att låta den vara, lägger nästan aldrig märke till hur konsolerna ser ut när de väl sitter i tv-bänken.

https://i.imgur.com/8fgc8Ml.jpg

Förvånansvärt snygga, framförallt Xboxen. Det är nästan så att man blir konsolspekulant.

Inaktiv

Nu gillar jag den som den är men hoppas på att dom släpper alternativa plattor som MS gjorde på 360. Hade Viva pinata på den, grymt snyggt. Tänk ett utbytbart plastskydd till PS5 med tex God of war eller Death stranding.

Medlem
Skrivet av anon_176162:

Nu gillar jag den som den är men hoppas på att dom släpper alternativa plattor som MS gjorde på 360. Hade Viva pinata på den, grymt snyggt. Tänk ett utbytbart plastskydd till PS5 med tex God of war eller Death stranding.

Varför inte.
Kanske ngt på CP2077.
Om man får till samma färgsättning som Porschen i silver och rött?

Avstängd

Xbox series x skulle ju vara passande med ett minecraft block skin.


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Quake-konnässsör

Har ingen sexuell betydelse för Sveriges framtid vilken färg som är på PS5an

TVen man tittar på ändå när man spelar

Flakmonkey

Känner verkligen inte att jag måste byta ut de panelerna. Jag gillar hur den ser ut och färgmässigt passar den bra med övriga prylar i vardagsrummet. Däremot så kommer jag hålla ögonen öppna efter snygga alternativ. Gillar dock starkt att alternativet finns där för de som bryr sig mer om det än vad jag gör.

NuZ
Testpilot
Skrivet av Checker:

Xbox series x skulle ju vara passande med ett minecraft block skin.

En såndär Creeper eller vad de heter. Har du rätt i att det skulle se fränt ut


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Tror jag ska hålla den vit. Dammet syns mycket mindre på vita ytor.
Däremot skulle jag gärna hitta en annan fot. Tycker inte designen på den funkar med övriga konsolen.


signatur

PSN: MrOakenborn

Avstängd
Skrivet av NuZ:

En såndär Creeper eller vad de heter. Har du rätt i att det skulle se fränt ut

Alternativt


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Medlem
Skrivet av NuZ:

En såndär Creeper eller vad de heter. Har du rätt i att det skulle se fränt ut

Ja, med små ben i hörnen. Barnen hade varit sålda direkt iaf.

Medlem

Jag tror vi kommer se ett rejält utbud för PS5 i alla fall. Det lär finnas vinyl att klistra på båda konsolerna, men PS5 ger en väldig möjlighet att få helt unika sidopaneler.

Antingen specialutgåvor för specifika spel, eller så får vi hoppas att företag som Displate släpper PS5-paneler i metall, med valfritt tryck.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Kanske nåt sånt från dbrand.

Medlem

Blir att ta min Xbox med Swarm från Dbrand (Samma på min arbetsdator) - Kommer bli fint

NuZ
Testpilot
Skrivet av Hullken:

Ja, med små ben i hörnen. Barnen hade varit sålda direkt iaf.

Omg 😆 Villhöver


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av kebbe:

Blev lite sugen på att gå fullt 70-tal med Dbrand-alternativen men när/om jag väl får tag på en konsol så blir det nog att låta den vara, lägger nästan aldrig märke till hur konsolerna ser ut när de väl sitter i tv-bänken.

https://i.imgur.com/8fgc8Ml.jpg

Ooooh! Den Krysslådan var inte att leka med. Inget intresse för konsoller i övrigt, men den där vill jag fanemej ha! Behöver inte ens koppla in in den. Den kan bara stå där och se allmänt hypererotisk ut


signatur

"I'll bet Hector pauses here every day, and thinks to himself... 'Boy I wish I could see past my gut and enjoy my expensive monogrammed floor!'"

Medlem
Skrivet av kebbe:

Blev lite sugen på att gå fullt 70-tal med Dbrand-alternativen men när/om jag väl får tag på en konsol så blir det nog att låta den vara, lägger nästan aldrig märke till hur konsolerna ser ut när de väl sitter i tv-bänken.

https://i.imgur.com/8fgc8Ml.jpg

Ruskigt snyggt på boxen.
För min del blir det PS5 och sidorna är snygga men med det blir inta lika bra som boxen när man applicerat det där.


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem
Skrivet av kebbe:

Blev lite sugen på att gå fullt 70-tal med Dbrand-alternativen men när/om jag väl får tag på en konsol så blir det nog att låta den vara, lägger nästan aldrig märke till hur konsolerna ser ut när de väl sitter i tv-bänken.

På PS5 så ska mitten helt klart vara läderalternativet


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av Birchoff:

Kanske nåt sånt från dbrand.

https://i.imgur.com/rNL7NGe.png

Snyggt men jag betalar inte ~600kr för att få den DIY svart. Sony släpper förmodligen ut en svart modell snart.

Medlem

Låter vara. Tycker den är snygg.


signatur

I drank what?

Medlem

PS5an är ju redan så sjukt snygg, förstår inte alls varför man vill täcka upp den. Xbox Series X känns väl mer logiskt att pynta upp, det är ju bara en själlös monolit.

Medlem

Helt vit kanske. 🤔

Medlem

Avvaktar för att se hur pass ful den blir i TV bänken. Men jag har funderat på att pimpa den lite själv. Sprejmåla med antingen svart färg, eller sätta dit träpaneler. Får se hur mycket man pallar engagera sig, den kommer ligga gömd under bänken ändå.

Medlem

Sadelfettat läder blir bra, dbramante1928 gör riktigt snygga saker...nåt i den stilen skulle sitta fint.

Medlem

Lite sugen på att spraya dem i någon häftig intensiv färg. Orange eller magenta kanske.

Medlem

Det här var kul. Tror dbrand kommer närmast vad jag är ute efter. Mörkt trä och lite läder på en betongfot. Bambu var inte dum.

12
Skriv svar