Grim Fandango och två andra Lucasarts-klassiker på väg till game pass

Robot
Grim Fandango och två andra Lucasarts-klassiker på väg till game pass
Medlem

Är det pc och/eller konsol som gäller?

Frilansare
Skrivet av Nocternity:

Är det pc och/eller konsol som gäller?

Skulle gissa både och!

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Skulle gissa både och!

Hoppas det! Perfekta sofflit på laptopen när frugan ockuperar teven med Bonde söker fru!

Medlem
Skrivet av Nocternity:

Är det pc och/eller konsol som gäller?

Både och!

Citat:

The Legendary Tim Schafer stops by the Xbox Podcast and talks with Major Nelson about the Classic LucasArts Remasters coming to Xbox Game Pass.

As part of today’s show, Tim confirmed that the Classic LucasArts Remasters are coming October 29 to Xbox and Windows 10 PC with Xbox Game Pass. Fans will be able to play three beloved LucasArts adventure games – Grim Fandango Remastered, Day of the Tentacle Remastered, and Full Throttle Remastered – in their revitalized glory.

https://news.xbox.com/en-us/2020/10/16/remembering-the-classics-xbox-podcast-featuring-tim-schafer/

Frilansare

Uppdaterar nyheten så blir det inga frågetecken

Medlem

OMG!! Fy fan vad fett

Medlem

Riktigt trevligt!

NuZ
Testpilot

Mr. Flores: I don't want a new travel agent; I want to go home.

Manny: You can't go home Celso, you're dead! But you're not alone! Everybody here is just as dead as you! That's why we call it the Land of the Dead. Are you ready for your big journey?

Fantastiskt spel. Ska bli roligt att spela om fast på konsol.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Kan varmt rekommendera denna trio av spel. Minns med värme när jag spelade originalen och det var väldigt mysigt att återuppleva gamla minnen i de nya remastrade utgåvorna.

Grim Fandango är kronjuvelen, om ni bara har tid att pröva ett av spelen så rekommenderar jag starkt att börja där.

Medlem

Två av de tio bästa spelen som någonsin släppts alltså


signatur

"I'll bet Hector pauses here every day, and thinks to himself... 'Boy I wish I could see past my gut and enjoy my expensive monogrammed floor!'"

Medlem

Kolla in Major Nelson podcast 720.

Medlem

fan va nice att sätta tänderna i Grim Fandango igen!

Medlem

Kul för alla som har xbox gamepass!
Grim Fandango speciellt! Har haft det ett tag på ps4/vita men endast mummat lite på det till och från också kul för jag minns inte mycket från min första genomspelning.

Ambassadör
Xbox

Det är också premiär för Xbox-versionerna, de har alltså inte funnits på konsolen tidigare så det är ju extra fint.


signatur

Jump in.

1
Skriv svar