Vilka här överger Modern Warfare för Cold War?

Medlem
Skrivet av NuZ:

Ja det verkar vara delade meningar i det här
Jag tycker ljudet är bättre och tydligare fotsteg osv. Sedan med deras egna mix som inställning är det riktigt bra ljud. En smaksak helt enkelt. Mount är borta och det är konstig färgsättning. Men tror skarpt att detta blir bra.

Fotstegen hörs helt klart bättre.
Som du skriver så skiljer det en del i smak vilket ju är bra, jobbigt om alla tyckte samma.

Jag tycker ljudet i vapnen är riktigt kasst och vissa pistoler låter verkligen som en ärtpistol (ingen överdrift)
Då sitter jag på en AMP/DAC och 600 Ohm's lurar så det är inte något fel på ljudkortet.
Men hoppas för utvecklarens skull att spelet ändå går bra.
Jag gillade dock "half-time" och byte av sida etc.
Men arkadkänslan jag fick är inget jag gillar och jag kommer stanna på MW MP (lirar nästan ingen Warzone)då det är riktigt bra enligt mig.


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem

Testade BO: Cold War betan en stund igår och oj vad besviken jag blev när jag jämför med min erfarenhet från MW som jag spelat en hel del sedan i våras. Nog för att jag tycker setupen med 80:tal och kalla kriget är ball men i övrigt kändes BO: Cold War som ett rejeält kliv tillbaka i tiden spelmässigt, nästan så man tror att de ansträngt sig att göra det mindre seriöst. Kanske lite för tidigt och för kort speltid för att dömma ut BO: Cold War redan nu men just nu lutar det åt jag definitivt stannar i MW.

Medlem

Det lilla jag upplevt av CW var tillräckligt för att fatta beslutet av att inte skaffa det.
Känslan är fel, grafiken känns sämre och animationen känns som några steg tillbaka.
Efter en såpass välputsad upplevelse som MW bjöd på, blir det nog tufft för CW att följa upp.

Medlem

Lär nog aldrig köpa ett till cod. Deras konstanta fuckande med game modes gör mig gråhårig.


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Provade precis betan, vad är det för skit? Ljuden, grafiken, menyerna, hud'en, flytet. Allting är ett steg tillbaka, kändes som jag spelade ett mobilspel.

12
Skriv svar