Inte uteslutet att kampanjen i Halo Infinite och multiplayer släpps styckvis

Robot
Inte uteslutet att kampanjen i Halo Infinite och multiplayer släpps styckvis
Medlem

Var det inte sagt att MP skulle bli gratis? Om dom inte släpper MP separat hur hade dom tänkt att man ska kunna spela MP gratis?

Ambassadör
Xbox
Skrivet av jehuty:

Var det inte sagt att MP skulle bli gratis? Om dom inte släpper MP separat hur hade dom tänkt att man ska kunna spela MP gratis?

Yup F2P MP. Jag tror att det som avses är att de kanske inte släpps samtidigt. Det är sagt att det ska bli en plattform för Halo så det är ju ingen som vet riktigt hur de har tänkt.


signatur

Jump in.

Medlem

Det förvånar mig att se att kampanjen är så viktig för många. När jag var mindre ville jag ha ett Xbox 360 endast för att kunna lira Halo 3 MP med mina polare. Till slut fick jag det och jag spenderade många timmar online i både Halo 3 och Reach och bortsett från WoW var Halo MP det jag la ned mest tid på, på den tiden. Kampanjerna var defensivt roliga speciellt när man lira Legendary med kompisar men har själv alltid tyckt att MPn är det som gör Halo spelen. Tycker inte kampanjen är något direkt speciellt jämfört med så många andra SP spel.

Lirade bara lite Halo 4 så vet inte hur det ser ut idag inom Halo cummunityn men har alltid haft bilden att MPn är 90% av spelet och den största anledningen till varför Halo är en framgångrik franchise och varför serien blivit så stor.

Jag menar är kampanjerna verkligen så bra i tidigare spel? Jag lirade Halo när jag var tonåring så kan bara varit så att jag missade charmen men för mig personligen var MPn och jaga Achievments det enda som gjorde Halo för mig.

1
Skriv svar