Kojima Productions bekräftar nytt projekt

Robot
Kojima Productions bekräftar nytt projekt

Hideo Kojimas ska följa upp Death Stranding – men med vad?

#hideo-kojima, #kojima-productions, #kojimaproductions


Medlem

Spännande !


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

"Eat Standing"


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

"Hideo Kojima har pratat om satsning på mechas och manga." Jag jag hoppas på någe coolt Mech spel som inte är ett jävla stealth spel som har en sån satans förvirrande story eller ett Walk simulator spel som ser att komma ur någon exstreamt pårökta dröm. Vore kul med ett Kojima spel jag kan säga detta älskar jag.

Medlem

Ska bli riktigt spännande att se vad han kommer göra med next gen-hårdvaran. Hoppas starkt på ett nytt Death Stranding, men jag skulle tippa på att Kojima vill göra något nytt innan han gör en uppföljare.

Medlem

Han gör snygga spel. De måste jag erkänna. Men dom brukar vara lite långtråkiga. Mycket repetition.


signatur

🐖💨💩

Medlem

Fasen, skulle vilja köra death stranding men kommer nog inte hinna innan cyberpunk


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Ge mig ett otäckt skräckspel tack. Eller ett grymt stealth action-spel då han verkligen kan den genren. Helst utan det knasiga övernaturliga från Metal Gear Soldier serien. Mera likt Splinter Cell som är mer verklighetsförankrat.

Skrivet av Bojkott:

Ska bli riktigt spännande att se vad han kommer göra med next gen-hårdvaran. Hoppas starkt på ett nytt Death Stranding, men jag skulle tippa på att Kojima vill göra något nytt innan han gör en uppföljare.

Death Stranding var bra men personligen behöver jag inte ha någon uppföljare. Känns som det räckte med 1 spel även om man kan få ut mycket mer av den annorlunda storyn i uppföljare.

Skrivet av Molotov:

Fasen, skulle vilja köra death stranding men kommer nog inte hinna innan cyberpunk

Beror nog mycket på om du har familj o barn. Jag har inte det och det tog några veckor att lira ut det.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Mechas! Ge mig!

Medlem

Han fixar det. DS var detta årets bästa spel.

Medlem

Tyckte jag läste rykten om horror som skulle vara nästa projekt. Med tanke på att självaste Junji Ito var med i Death Stranding hoppas jag på något episkt i den genren även fast jag inte gillar horror speciellt mycket egentligen :').

Hur som, Death Stranding var bland det roligaste jag spelat. Det var fruktansvärt bra och unikt. Får helt enkelt hoppas på något liknande. Inte nödvändigtvis samma genre men samma combo av toppklass som man inte förväntar sig. Lär försöka hålla koll på hans nästa projekt.

Medlem
Skrivet av Duke_Gamer:

"Hideo Kojima har pratat om satsning på mechas och manga." Jag jag hoppas på någe coolt Mech spel som inte är ett jävla stealth spel som har en sån satans förvirrande story eller ett Walk simulator spel som ser att komma ur någon exstreamt pårökta dröm. Vore kul med ett Kojima spel jag kan säga detta älskar jag.

Zone of Enders?

Silent Hill PT var ju spännande, så skräck skulle kanske inte vara så dumt i alla fall.

NuZ
Testpilot
Skrivet av CARTMAN:

Ge mig ett otäckt skräckspel tack.

Han har pratat mycket om skräck på twitter så troligen blir det de


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Skotta snö-simulator??

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Beror nog mycket på om du har familj o barn. Jag har inte det och det tog några veckor att lira ut det.

Just det man har så tiden man har på spel är begränsad


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Zone of Enders?

Silent Hill PT var ju spännande, så skräck skulle kanske inte vara så dumt i alla fall.

zone of enders var så där tyckete det var för mycket flackande fram o tillbaka eller hur jag beskriva det man blev snurrig om man säger så.

alldrig varigt fan och Sillent hill spelen tyckte dom varför långtråkiga enda skräk spel som jag fan roligt var Fatal frame (Project zero)
Men ofta skräk spel idag är inte läskiga utan mer bara äklig och typ hej jag rökte 10kg maja och skrev denna fucked up story vilket inte är skräck utan bara pshykadelsik jobbigt man får ont i skallen.

Medlem

jag hoppas för alla att det är lika banbrytande och orginellt som Death Stranding är. Han är helt klart min favorit. Lycka till Kojima.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Mycket spännande. Death Stranding var häpnadsväckande vackert.

Medlem
Skrivet av Duke_Gamer:

"Hideo Kojima har pratat om satsning på mechas och manga." Jag jag hoppas på någe coolt Mech spel som inte är ett jävla stealth spel som har en sån satans förvirrande story eller ett Walk simulator spel som ser att komma ur någon exstreamt pårökta dröm. Vore kul med ett Kojima spel jag kan säga detta älskar jag.

Jag tror 90% av utvecklarna kan göra coola mech-spel med bra resultat, men det är ju bara Kojima som kan göra "Kojima-spel", så jag tycker det vore synd att beröva oss detta bara för att få ännu ett mer generiskt spel som faller flertalet i smaken

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Jag tror 90% av utvecklarna kan göra coola mech-spel med bra resultat, men det är ju bara Kojima som kan göra "Kojima-spel", så jag tycker det vore synd att beröva oss detta bara för att få ännu ett mer generiskt spel som faller flertalet i smaken

Jo så klat det är ju det som är hans starka sida att göra spel som enbart folk som avser han som spel gud tycker om. Vilket inte är fel i sig men det vore ej fel att göra ett bra spel som alla kan tycka om utan att vara snurrig i storyn eller rent av äklig. I ställe för göra Äklig horror som man nästan måste röka på för att njuta av kanske göra mer old school horror utan massa äkliga saker som får än att tappa matlusten. Det som var problemet för mig med Silent hill PT det var inte läskigt utan bara äkligt.

Medlem

Kojima är gryyyyym (Edit), postade fel innlägg vid fel tråd. Sorry guys


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem
Skrivet av krislevin:

Det här kommit en ny trailer för Elder Scrolls. Heter Hammerfell. Riktigt riktigt cool. Leta reda på den om ni vill se. (utanför ämnet så här snyggt)

objection relevans?

Medlem

Fullversion av P.T tack, silent hill är det vi behöver

1
Skriv svar