Call of Duty: Black Ops Cold War får tidsexklusivt spelläge på Playstation

Robot
Call of Duty: Black Ops Cold War får tidsexklusivt spelläge på Playstation

Onslaught kretsar kring zombier och co-op för två spelare.

#Black-ops-cold-war, #Call-of-duty, #nyhetstips


Geeks Gaming

Är man förvånad? Nej. Kommer man fortsätta att inte köpa cod då de inte finns något djup i spelen överhuvudtaget? Ja.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Är man förvånad? Nej. Kommer man fortsätta att inte köpa cod då de inte finns något djup i spelen överhuvudtaget? Ja.

De tar ju inte bort spellägen från andra. Bra med konkurrens.

Medlem

Vilket trams. På ett sätt bra att det inte var något intressant spelläge de lagt vantarna på, men man kan ju verkligen undra varför någon skulle välja PS4 versionen före xbox/pc enbart för detta spelläge.... Säkert kul några minuter på varje bana sen sitter man där och funderar över varför Sony betalat för detta.

Medlem

Riktigt jäkla bedrövligt anser jag. Spelvärlden är på väg åt ett sjukt jäkla håll när spellägen kan köpas/förhandlas tidsexklusivt till ett visst format. SONY har gjort mycket bra grejer denna generation men detta är riktigt ruttet. Sådant bör bojkottas men så lär det knappast bli synd nog..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Jag spelar inte längre zombieläget.
De är alltid så trista och upprepande!


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Riktigt jäkla bedrövligt anser jag. Spelvärlden är på väg åt ett sjukt jäkla håll när spellägen kan köpas/förhandlas tidsexklusivt till ett visst format. SONY har gjort mycket bra grejer denna generation men detta är riktigt ruttet. Sådant bör bojkottas men så lär det knappast bli synd nog..

Är väl inte nytt med tidsexlusivt innehåll i cod på de olika konsolerna. Har för mig att DLC till cod 4 släpptes lite tidigare på Xbox 360 än PS3 när de var aktuella. Men ett år är lite väl mycket då har ju säkert nästa spel i serien släppts. Vi får vara glada att det inte är hela spel som blir exlusiva i detta fallet.

Medlem

När släpptes MW egentligen? Playstation hade något exklusivt till det som ska bli fritt för alla efter 1år.

Medlem

Sony börjar bli desperata och kan inget annat är exklusivitet

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Riktigt jäkla bedrövligt anser jag. Spelvärlden är på väg åt ett sjukt jäkla håll när spellägen kan köpas/förhandlas tidsexklusivt till ett visst format. SONY har gjort mycket bra grejer denna generation men detta är riktigt ruttet. Sådant bör bojkottas men så lär det knappast bli synd nog..

Håller helt med!

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Sony börjar bli desperata och kan inget annat är exklusivitet

Microsoft köpte ju Bethesda för några veckor sedan så jag vet inte vem som är mest desperat


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Microsoft köpte ju Bethesda för några veckor sedan så jag vet inte vem som är mest desperat

Du, med den där kommentaren

Medlem

Ogillar också sånt här, men bättre än att hela spelet är exklusivt. Man kan också se det som en mod som Sony utvecklar bara för sin plattform men sen får alla den gratis.

1
Skriv svar