Apex Legends kommer till Steam nästa månad

Robot
Apex Legends kommer till Steam nästa månad

Och alla framsteg synkas mellan plattformarna.

#Apex-legends, #Respawn-entertainment


Medlem

Underbart! Verkar även inte kräva att Origin / EA Desktop är igång heller. Än så länge.

Medlem
Skrivet av Djavulen:

Underbart! Verkar även inte kräva att Origin / EA Desktop är igång heller. Än så länge.

Det var ju (tråkigt nog) något förvånande. Får hoppas att det stämmer, inte så stor vinst med de spel där man måste starta både Steam och spelets "vanliga" launcher som med Ubisofts spel.

Medlem

För några dagar sedan så tänkte jag på alla spel som EA tagit över på Steam och kom på att de saknar ett i deras Anthem som bara finns på EA Origin. Räknade inte in Apex Legends som är Free2Play.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Mycket safe! har jätte problem med origin på min PC iaf.


signatur

Allätare

Medlem

Hur många fuskare är det på steam? Om jag någonsin skulle tänka mig att spela på pc igen är fuskare det sista jag skulle vilja träffa. Har aldrig märkt någon uppenbar fuskare på konsol. Och då spelar jag multiplayer spel varje dag.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Hur många fuskare är det på steam? Om jag någonsin skulle tänka mig att spela på pc igen är fuskare det sista jag skulle vilja träffa. Har aldrig märkt någon uppenbar fuskare på konsol. Och då spelar jag multiplayer spel varje dag.

På PC spelar det ingen roll vilken tjänst man använder sig utav för att slippa fuskare. Så kommer vara lika många fuskare som när det var på Origin. Fast, visst finns chansen nu att det helt klart kommer ökas med fuskare då Steam kanske gör det mer attraktivt för vissa att pröva spela ifall dom avskyr Origin. Rent allmänt kan jag nu säga att Apex har väldigt många fuskare på PC. Speciellt nu vid slutet av en säsong, kryllar av dom.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Hur många fuskare är det på steam? Om jag någonsin skulle tänka mig att spela på pc igen är fuskare det sista jag skulle vilja träffa. Har aldrig märkt någon uppenbar fuskare på konsol. Och då spelar jag multiplayer spel varje dag.

Det är inte ofta man stöter på fuskare... visst händer det, men det var flera månader sen jag såg en. Och då spelar jag varje dag.

Medlem

Trevligt att alla framsteg följer med, mycket bra.

1
Skriv svar