Du får bara välja 1 spel.

SWAT 3. Jag saknar riktiga taktiska shooters.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem
Skrivet av Duke_Gamer:

Denna har säkert frågats tusen gånger men jag ska göra den lite lite svårare du får välja 1 enda spel från din uppväxt som du skulle vilja se få en remake eller en uppföljare. Bara ett enda spel så tänk noga vilket spel skulle du välja då?

Och när jag menar remake så menar jag riktigt Remake typ alla Resident evil 2 inte lathetens remaster alla FF8/FFX.

För min del det spel jag skulle välja från min uppväxt är Dark Colony riktigt roligt spel visst jag hadde svårt att välja skulle vilja se remakes på Dungon keeper eller Fragile Allegiance men då jag bara får välja en så Dark Colony är ett måste få remake.

Har haft så kul med Dark colony både solo play och i multiplayer när man fick det att funka.

uppföljare till den alldeles utmärkta serien SW:KOTOR


signatur

Enthoo Evolv ATX | Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Delid 8700K UV 1.100v | NH-D15 | 32GB DDR4 | NVME M2 960 500GB | AG271QG | Gigabyte 1080Ti | R1600T3 Edifier | Sony MDR-1A | Cerberus MK II
Corsair Gaming Sabre Optical | Windows 10 x64 Enterprise 1809 LTSC |

BurningMan på Discord | Gilla Inlägg som är bra!

Medlem

Ett nytt Wave Race eller F-Zero vore najs.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem

Xcom Ufo Defense.

Medlem
Medlem
Medlem

Final Fantasy XI Online

Medlem

Tomohiro Nishikados Space Invaders från 1978

Medlem

GTA - Vice City

Medlem

Silent hill.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Demon's Souls!

FM-guru
F.d. Sisyr

En uppföljare till SWAT 4!

Medlem

No One Lives Forever


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Silent Hill 2

Skrivet av Alexraptor:

Enkelt, Trespasser!

Jaa Trespassar! Med en arm som inte fladdrar omkring hursomhelst. Det görs alldeles för lite spel med dinosaurier, känns som att jag är ensam om att vara en vuxen man som gillar dinosaurier.
Mer dinosaurier åt folket !

Medlem
Skrivet av Kapten schimpans:

Jaa Trespassar! Med en arm som inte fladdrar omkring hursomhelst. Det görs alldeles för lite spel med dinosaurier, känns som att jag är ensam om att vara en vuxen man som gillar dinosaurier.
Mer dinosaurier åt folket !

Håller med om att armen har utvecklingspotential men den får inte bli för manövrerbar. Jag tycker att halva tjusningen med spelet är svårigheten med armen samtidigt som dinosaurien stapplar allt närmare. Fruktansvärd nervkittlande och underbart.

Medlem

Super Metroid helt klart

Inaktiv

Parasite Eve så klart.

Medlem

Ultima 4 - 7. Hmmm, jag väljer 5 då 6 och 7 fortfarande håller i sin nuvarande form. Räcker med att uppdatera interface och grafik. Kanske lite slänga in ett par "quality of life"-förbättringar också.

Medlem

Inte riktigt uppväxt - men skulle också vilja köra Fight Night Champion i ny hottad utgåva...! Med gott om motstånd online.

Medlem
Skrivet av thotim:

Håller med om att armen har utvecklingspotential men den får inte bli för manövrerbar. Jag tycker att halva tjusningen med spelet är svårigheten med armen samtidigt som dinosaurien stapplar allt närmare. Fruktansvärd nervkittlande och underbart.

Efter Trespasser bytte huvudkaraktären karriär och blev kirurg 😉

Medlem

Eftersom en remake på Final Fantasy 7 redan har hänt så skulle jag nog säga Moonstone.....eller kanske Fallout 2.

Medlem

PS1-spelet Threads of Fate. Oerhört charmigt spel.

Egentligen så skulle jag vara nöjd med att originalspelet bara släpptes i Europa.

Avstängd

Bra fråga men tror det blir valfritt zelda som kom till NES och SNES. Vet inte vilket men något bara för alla var lika bra.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Medlem
Skrivet av HomieX:

Kan bara hålla med.
Vilket spel!

/Homie

http://www.indieretronews.com/2014/07/wings-remastered-editio...

Medlem

Skulle nog oxå säga Star Wars Galaxies

Medlem

Oj det var svårt.

Tror det får bli Strike Commander av Chris Roberts.

Tur nog håller han på med Star Citizen och SQ 42 som jag tror kommer bli sjukt bra om de hinner släppas innan man dör.

Medlem

Metal Gear Solid, alla dagar i veckan.
Får jag det spelet i motorn från MGS V, då tror jag knappt att jag behöver fler spel det året.

Medlem

Battle for Middle Earth 2

Skriv svar