Destruction Allstars skjuts upp - blir inte lanseringstiteln till PS5

Robot
Destruction Allstars skjuts upp - blir inte lanseringstiteln till PS5

Hamnar istället i PS Plus-godispåsen.

#destruction-allstars


Medlem

Inte något fan av karaktärerna eller musiken men jag får en hel del Destruction Derby vibbar från trailern och baserat på videon ser det här helt klart ut som ett spel i min smak. Vet inte varför men spelet får mig även att tänka på Motorstorm, blir sugen på att spela det igen, tror inte jag kört klart det.

Medlem

Det är nog lika bra. Jag trodde första gången det visades att det skulle ingå med Plus och blev lite förvånad när det var fullpris.

Att starta en ny multiplayer-IP på ett nytt format med få användare under julhandeln med hård konkurrens från andra spel lär smått omöjligt. Med Plus kan man kanske få en Rocket League- och Fall Guys-effekt.

NuZ
Testpilot

Även om man inte hinner få tag i ett PS5 innan detta kommer på PS+. Kommer man kunna ”säkra” det på sin PS4?


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av NuZ:

Även om man inte hinner få tag i ett PS5 innan detta kommer på PS+. Kommer man kunna ”säkra” det på sin PS4?

Jag klickade hem PS4-spelen (och även alla Vita-spel) via web-butiken innan jag skaffade PS4 och antar/hoppas att det går även nu.

Gnällkuk
Skrivet av PcGamer:

Inte något fan av karaktärerna eller musiken men jag får en hel del Destruction Derby vibbar från trailern och baserat på videon ser det här helt klart ut som ett spel i min smak. Vet inte varför men spelet får mig även att tänka på Motorstorm, blir sugen på att spela det igen, tror inte jag kört klart det.

Jag tycker snarare att de hämtar inspiration från Carmageddon än Destruction Derby. Nej, jag får en känsla av att spelet inte riktigt vet vad det vill vara. Det känns som en blandning mellan Carmageddon, Titanfall och Overwatch.

Känns som det är 50/50 mellan bra eller anus.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Avstängd
Skrivet av trickeh2k:

Det känns som en blandning mellan Carmageddon, Titanfall och Overwatch.

Hur kan detta vara något negativt?


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Gnällkuk
Skrivet av Checker:

Hur kan detta vara något negativt?

Det behöver det nödvändigtvis inte vara, men när det spretar så mycket åt alla håll brukar det tendera att bli mellanmjölk som bäst
Det är bättre att ha en stark identitet än att blanda allt, generellt sett. Fortnite är väl ett typexempel, man tog den populära BR-genren och satte sig egen prägel på det med grafiken och byggandet.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Finns i alla fall potential att bli något bra, då utvecklaren, Lucid Games, består av folk som tidigare varit med och skapat Project Gotham Racing, Blur och WipEout.


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

1
Skriv svar