Ingen dedikerad Halo 5-uppdatering till nästa generations Xbox

Robot
Ingen dedikerad Halo 5-uppdatering till nästa generations Xbox
Medlem

Med tanke på att Halo 5 är lite av seriens skamfläck så är det bara bra att de inte slösar tid på det när det försenade Halo Infinite behöver all uppmärksamhet.

NuZ
Testpilot

5an är ju ingen höjdare så kanske bra att de lägger tid på Infinite istället


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Mycket tråkigt att höra, att spela igenom storyn i halo 5 var helt okej, lite tråkiga "bossar" men annars mycket roligt gameplay tyckte jag. Multiplayern är ju en av seriens bästa dessutom. Kommer väl i framtiden någon gång kan jag tänka mig.

Medlem

Ahh vad faan. Jag har kommit av mg med Halo genomspelningen. Tack för påminnelsen.

Medlem

skönt att någon inser dom ej behöver släppa samma spel 1000 gånger till varenda ny geneation.

Medlem
Skrivet av Duke_Gamer:

skönt att någon inser dom ej behöver släppa samma spel 1000 gånger till varenda ny geneation.

Om folk slutade köpa det varje gång så ka ske fler skulle skippa.. GTA V säger hej.. 360/PS3... One/PS4... PC.. och nu också Series-X/S och PS5.

Någet mer utmjölkat spel får man leta efter.. 7år och 3 generationer senare och folk fortsätter köpa det igen och igen.

Medlem
Skrivet av Winzi:

Om folk slutade köpa det varje gång så ka ske fler skulle skippa.. GTA V säger hej.. 360/PS3... One/PS4... PC.. och nu också Series-X/S och PS5.

Någet mer utmjölkat spel får man leta efter.. 7år och 3 generationer senare och folk fortsätter köpa det igen och igen.

"Konsoller är billigare än PC".

Ja fast om du köpte GTA V till PC en gång hade du fått den fulla upplevelsen direkt och oändligt bakåtkombailitet.

Skribent
Skrivet av Winzi:

Om folk slutade köpa det varje gång så ka ske fler skulle skippa.. GTA V säger hej.. 360/PS3... One/PS4... PC.. och nu också Series-X/S och PS5.

Någet mer utmjölkat spel får man leta efter.. 7år och 3 generationer senare och folk fortsätter köpa det igen och igen.

Har väl till och med gått om Skyrim nu, som även det har släppts på allt.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Winzi:

Om folk slutade köpa det varje gång så ka ske fler skulle skippa.. GTA V säger hej.. 360/PS3... One/PS4... PC.. och nu också Series-X/S och PS5.

Någet mer utmjölkat spel får man leta efter.. 7år och 3 generationer senare och folk fortsätter köpa det igen och igen.

Jo jag har alltid sagt det fans är galningar som köper samma spel minst 3-5 kopior. 1 att spela på, 1 som står o samlar dam i en hylla ,1 för reserve sedan 1-2 remasters.

1
Skriv svar