Bloodlines 2 får ny ”narrative designer”

Robot
Bloodlines 2 får ny ”narrative designer”

Ersätter sparkade Brian Mitsoda.

#bloodlines-2


Medlem

Får känslan av att det här spelet kommer lida av en ID kris och kommer vara helt kaos överlag.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

FM-guru
F.d. Sisyr
Citat:

Mass Effect: Andromeda på sitt cv.

"My fangs are tired"

EDIT: Vad i helvete. Det är värre än så. Det här är tydligen samma kvinna som anklagade Chris Avellone för sexuella trakasserier, anklagelser hon sedan tog tillbaka. Vid den tidpunkten jobbade Avellone med bland annat - just det - Bloodlines 2. Han blev "cancellad" efter detta, innan hon ändrade sig. Och nu har hon fått jobb på samma ställe, med samma sak. Cirkeln är sluten. En av branschens bästa manusförfattare utbytt mot en Andromeda-författare.

Kan inte vara under tvåsiffrigt gånger pengarna på att Bloodlines 2 lyckas, och pengarna tillbaka på flopp.

Medlem

tror det är vampyrer i faggorna som får folk att försvinna *insätt läskig musik här*

Medlem

efter brian fick kicken tappade jag all hype

Medlem

Vem? Inte särskilt betryggande att hon här ersätter Mitsoda.

Medlem

Som sagt, detta kommer inte bli ett kalkonspel. Död, rutten kalkon är nog närmare sanningen. Älskar V:TM men detta kommer bli reabingen, om ens det.


signatur

I drank what?

Medlem

Älskar Bloodlines och Vampire: The Masquererade men vågar inte hoppas att det här bli bra pga allt personal-strul.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

https://i.giphy.com/media/U4VXRfcY3zxTi/giphy.webp

"My fangs are tired"

EDIT: Vad i helvete. Det är värre än så. Det här är tydligen samma kvinna som anklagade Chris Avellone för sexuella trakasserier, anklagelser hon sedan tog tillbaka. Vid den tidpunkten jobbade Avellone med bland annat - just det - Bloodlines 2. Han blev "cancellad" efter detta, innan hon ändrade sig. Och nu har hon fått jobb på samma ställe, med samma sak. Cirkeln är sluten. En av branschens bästa manusförfattare utbytt mot en Andromeda-författare.

Kan inte vara under tvåsiffrigt gånger pengarna på att Bloodlines 2 tokfloppar.

Jag tänkte precis vem fan vill ens säga att man har Mass Effect Andromeda på sitt CV.

Sen gjorde jag precis som du lite research och insåg att jupp Bloodlines 2 kommer suga :/

Tack för det idioter!


signatur

P.L.U.R

eld
Medlem

Men lugna ner sig lite, om man inte anställde folk om dom jobbat på dåliga spel så hade ingen i spelindustrin haft något jobb kvar.

De kollar på personens individuella arbete, inte på spelen de jobbat på.

Medlem

Där störtdök hypen till 0.

Medlem

När en en person som tror det finns fler kön än 2 kön utan 10004214421 ska ha en så viktig roll. japp då går allt ut igenom fönstret för mig.

Men ja man vet aldrig, håller tummarna trots jag är väldigt skeptisk, man vet ju inte varför hur osv som varit fel i studion, vet bara dom som arbetar där.

Medlem

Hennes otroliga jobb på dialogerna i Mass Effect: Andromeda är inget mindre än ett mästerverk, inget att vara orolig över. Ehm...


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av eld:

Men lugna ner sig lite, om man inte anställde folk om dom jobbat på dåliga spel så hade ingen i spelindustrin haft något jobb kvar.

De kollar på personens individuella arbete, inte på spelen de jobbat på.

Du menar arbete som att sabotera för andra genom falska anklagelser? Jo, en sådan vill man anställa. Yessireebob.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Du menar arbete som att sabotera för andra genom falska anklagelser? Jo, en sådan vill man anställa. Yessireebob.

Hittar ingenting om att anklagelserna ska ha varit falska. Finns det något som stödjer detta?

Medlem

Suck, ett av få spel jag har kört en preorder på de senaste 20 åren (fick en massa rabattkuponger när jag köpte Valve Index) och nu känns det fan inte bra. Och det är inte bara min pajade hälsena som orsakar det. Nu står hoppet till Hitman III (också preorder, vad fasen sysslar jag med???).

Medlem
Skrivet av nixdorf:

Hittar ingenting om att anklagelserna ska ha varit falska. Finns det något som stödjer detta?

Om de är äkta, varför dra tillbaka dem?


signatur

I drank what?

Medlem

Åh herregud. Hon var skrev för Mass Effect: Andromeda. Visst, många var oroliga för att Mitsoda skulle lägga in för mycket av hans politiska åsikter i spelet men han har i alla fall bevisat att han kan skapa världar och narrativ av världsklass. Jag kan inte hitta något av Wallschlaeger som inte håller mycket låg klass.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Hennes otroliga jobb på dialogerna i Mass Effect: Andromeda är inget mindre än ett mästerverk, inget att vara orolig över. Ehm...

https://www.youtube.com/watch?v=JH43CGxuWkA&feature=emb_logo

Man ska inte anställa folk som spenderar mer tid bakom en skärm än vad dom socialicerar i verkliga livet till narrative designer🤣

eld
Medlem
Skrivet av Mirage:

Du menar arbete som att sabotera för andra genom falska anklagelser? Jo, en sådan vill man anställa. Yessireebob.

Hittade ingenting om falska anklagelser, eller att hon tog tillbaka något.

Såg bara att hon upplevde jobbiga saker som man inte bör behöva uppleva men som inte fortsatte till de trakasserier andra fick uppleva, och att hon tog bort den för att hon kände att det tog fokus bort från de som hade haft det värre.

Som att må dåligt över att du nästan åkte med flygplanet som kraschade, medans andra faktiskt var på planet.

Medlem
Skrivet av FuzioN:

När en en person som tror det finns fler kön än 2 kön utan 10004214421 ska ha en så viktig roll. japp då går allt ut igenom fönstret för mig.

Men ja man vet aldrig, håller tummarna trots jag är väldigt skeptisk, man vet ju inte varför hur osv som varit fel i studion, vet bara dom som arbetar där.

2 olika könsorgan men en väldans massa olika könsidentiteter menar du?..

Medlem
Skrivet av Mirage:

Om de är äkta, varför dra tillbaka dem?

En rimlig gissning är att man får väldigt mycket negativ uppmärksamhet (inklusive hot och andra trakasserier) när man kommer med sådana anklagelser. Lättare att hålla tyst och låta saker passera. I vilket fall så är det inget som tyder på att det just är falska anklagelser som folk så bestämt hävdar.

Medlem
Skrivet av roftg:

2 olika könsorgan men en väldans massa olika könsidentiteter menar du?..

Nej, de är inte endast könsorgan. Hela kroppen är byggt efter ett av de två könen.


signatur

I drank what?

eld
Medlem
Skrivet av Mirage:

Nej, de är inte endast könsorgan. Hela kroppen är byggt efter ett av de två könen.

Medlem

Vad vill du säga med det? För det är rätt skaplig skillnad på manliga och kvinnliga kroppar, prova byt hormoner med det motsatta könet t.ex så ska du få se vad som händer.


signatur

P.L.U.R

1
Skriv svar