Ni vann Logitech G923-rattar!

Robot
Ni vann Logitech G923-rattar!
Medlem

TACK!! Guu va kul att få vinna en tävling!

Medlem

Grattis till er båda, finfina bidrag!

Medlem
Medlem

Haha sjukt välförtjänt, stort grattis!! 😊

Inaktiv

Jaaaaa! Tack så mycket! 😍 Enda gången jag vunnit något men gav mig tusan på att jag skulle göra något ambitiöst denna gång så man iaf har en chans. Mångs otroligt fina och kreativa bidrag i tävlingen

Medlem

Grattis. Verkligen inget dåligt pris. Sket i att ställa upp då jag förstod att vinnarna skulle göra något riktigt vasst i denna tävling. Har bara ställt upp i frågetävlingar.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Ursäkta men vad stack ut eller tittar jag på fel vinnare?
Någon som ritade i paint på en minut medan andra har bondat med sina kids eller lagt ned betydligt mer tid och kreativitet. (Pärlplattebil t ex).

Medlem
Skrivet av acrylamid:

Ursäkta men vad stack ut eller tittar jag på fel vinnare?
Någon som ritade i paint på en minut medan andra har bondat med sina kids eller lagt ned betydligt mer tid och kreativitet. (Pärlplattebil t ex).

Hehehe, vad tvungen att kolla lite extra på vilka som vann med dess bidrag och jo det var kanske lite annorlunda. Tittar på Grollo med Volvo bilden, Men, men kul att han fick sin första vinst iaf. Jag är inte bitter. (No joke)


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Moderator | Testpilot
Skrivet av acrylamid:

Ursäkta men vad stack ut eller tittar jag på fel vinnare?
Någon som ritade i paint på en minut medan andra har bondat med sina kids eller lagt ned betydligt mer tid och kreativitet. (Pärlplattebil t ex).

Skrivet av CARTMAN:

Hehehe, vad tvungen att kolla lite extra på vilka som vann med dess bidrag och jo det var kanske lite annorlunda. Tittar på Grollo med Volvo bilden, Men, men kul att han fick sin första vinst iaf. Jag är inte bitter. (No joke)

Grollo hade ett mer seriöst bidrag som ni kan se här.

Bizzare gjorde ett spel som ni kan avnjuta här.

Klickar ni på deras namn i den här nyheten om vem som vann hade ni kommit till exakt samma ställe


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Grollo hade ett mer seriöst bidrag som ni kan se här.

Bizzare gjorde ett spel som ni kan avnjuta här.

Klickar ni på deras namn i den här nyheten om vem som vann hade ni kommit till exakt samma ställe

Ok. Ja det var lite skillnad mot den ritade Volvo bilden. Hehe.

Båda riktigt vassa bidrag värdiga champions.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Grollo hade ett mer seriöst bidrag som ni kan se här.

Bizzare gjorde ett spel som ni kan avnjuta här.

Klickar ni på deras namn i den här nyheten om vem som vann hade ni kommit till exakt samma ställe

Ah! Länken fungerade inte i Chrome för mig men blev rätt när jag testade Edge. Ja men då är jag nöjd!
Hen förtjänar ratten.

Medlem

Grattis till vinnarna!

Själv gick man upp typ 2 kilo på mitt bidrag. Men men.. gott var det att äta en hel sats med lussebullar.

Medlem
Skrivet av acrylamid:

Ah! Länken fungerade inte i Chrome för mig men blev rätt när jag testade Edge. Ja men då är jag nöjd!
Hen förtjänar ratten.

Samma för mig. Kommer bara till Grollos sexiga Volvobild med Chrome browsern. Lyckades hitta hans riktiga bidrag igår kväll dock via mobilen.

@uberpwnage2.0
(Vet inte ens om denna "@" går fram genom min webbläsare då den ser konstig ut o inte visar sista ".0an" röd som hela namnet annars visar)


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar