Nu har Amazon har öppnat i Sverige - Vilket är ert första intryck?

Medlem

Ännu en goding

https://www.amazon.se/Vacker-stor-kuk-Duschdraperi-Gardinsats...

180 x 180 cm, ja jävlar


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av Red_warning:

180 x 180 cm, ja jävlar

Det är fan inte dåligt. Lite opraktiskt kanske men stort är det ju helt klart.

Medlem
Medlem

O herregud vilken rolig dag.

Avstängd

Här är pizza- & pastachassin

Eller varför inte giftfria muggar? (har alltid annars köpt giftiga muggar! - såklart)

KoP
Medlem

Amazon är kasst, taskiga översättningar eller ej.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Vissa grejer verkar ju vara billigare att beställa från Tyskland, t ex Aputure MC kostat 119 euro (1232 kr) men i svenska Amazon ligger den på 1421 kr

Kemikalieskatt?


signatur

I drank what?

Medlem

AAAAH! KONTROLLEN! VART ÄR MINA THUMBSTICKS!!?!?! T____T


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Gnällkuk

På swec har vi samlat en hel del att gotta sig i.

https://www.sweclockers.com/forum/trad/1611849-amazon-roliga-...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Om man nu ska vara lite alvarlig så måste jag ju säga att detta är otroligt amatörmässigt. Undrar innerligt hur resonemanget gick uppe hos ledningen.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Väldigt bra disguise på den. 😆


signatur

Lenovo Legion Slim 5 R7-7/16/512/4060/165Hz 16"

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Red_warning:

Om man nu ska vara lite alvarlig så måste jag ju säga att detta är otroligt amatörmässigt. Undrar innerligt hur resonemanget gick uppe hos ledningen.

Typ såhär, gissar jag.

Medlem

Var tvungen att citera det . Skrattar som en dåre

Backloggens befriare

Ja, man kan ju dricka båda kaffe OCH te ur den!


signatur

Ad hoc addendum

Skägg.
10 Chambers

signatur
Medlem

Jag börjar fundera på ifall det inte är avsiktligt. Det är helt sjukt vad alla nyhetssidor täcker Amazon gratis för det här.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Översättningarna lär dom väl fixa, ingen big deal. Men priserna? Verkligen inga wow priser. Verkar vara ganska standard? Är det ingen större prisskillnad så håller jag mig till de vanliga svenska butikerna. Tror verkligen inte att Amazon kommer att "ta över" här.

Medlem

signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Jag är själv ute efter dojan, vad var det den låg på?

Medlem

Jag kom själv över denna i förmiddags, finns helt klart lite att jobba på. https://www.amazon.se/Vitrex-mosaik-självhäftande-fyrkantig-s...

Medlem

"självhäftande pung med 4 mm fyrkantig spets" Låter ganska obekvämt

Medlem
Skrivet av YmerXE:

"självhäftande pung med 4 mm fyrkantig spets" Låter ganska obekvämt

Ja, självhäftande liksom. Den kommer ju fastna i allt. Bara att dra av sig kalsongerna kommer bli problem.
Skulle inte köpa.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Känns som en dyr version av Wish för tillfället, inte en chans att de får smaka på ens plånbok i detta stadiet.

Medlem
Skrivet av maq777:

Har ni hört talas om skärmtillverkaren "Mhbfhg". Inte? Inte jag heller! Men Amazon verkar pusha deras produkter hårt...

Varför lägger de ut mitt Wi-fi lösenord på Amazon för??

Ofi
Medlem
Skrivet av smuts:

Ja, självhäftande liksom. Den kommer ju fastna i allt. Bara att dra av sig kalsongerna kommer bli problem.
Skulle inte köpa.

Lösningen är att ha rymliga kallingar... som de av en slump också säljer!

"Calvin Klein mäns bagageutrymme (paket med 3)"

https://www.amazon.se/Calvin-Klein-Underkl%C3%A4der-Trunks-Pa...

Medlem

signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

HAHA, en sån stol måste jag ha.


signatur

| i9 10900K AllCore @5GHz | Gigabyte 3080 Vision OC @1845MHz (0.9v) | HyperX 32GB DDR4 @3600 MHz | LG 32'' @165Hz G-Sync | Samsung 970 Evo Plus M2 1TB | Asus ROG Strix Z490-F | Corsair RM750x | Noctua NH-D15 Cromax | FrDesign R7 | Soundblaster AE-5 | LG CX 65" | Nintendo Switch | PS5 Disc Ed. | Xbox SX | RetroPie| One+ CE | Amiga 500 |

Medlem
Skrivet av shapetwig:

Jag kom själv över denna i förmiddags, finns helt klart lite att jobba på. https://www.amazon.se/Vitrex-mosaik-självhäftande-fyrkantig-s...

Fan trodde jag skulle dö av skratt hahahah

Medlem
Skrivet av PontusT:

Fan trodde jag skulle dö av skratt hahahah

Hahaha, man vill veta mer! Hur är den självhäftande? ETC.

Medlem

Jag känner mig helt plötsligt väldigt liten....
Samma här Pontus.

123
Skriv svar