Nintendo-nytt: Control, Hitman III till Switch (via molnet), Bravely Default II-försening, Hyrule Warriors-demo

Robot
Nintendo-nytt: Control, Hitman III till Switch (via molnet), Bravely Default II-försening, Hyrule Warriors-demo

Dagens Nintendo Direct Mini överraskar på flera sätt.

#bravely-default-ii, #control, #hitman-iii, #nintendo-switch


NuZ
Testpilot

En bra molnlösning kan lösa mycket med Switch och next gen titlar. Detta måste jag testa själv sen på min Switch


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Trist med Bravely 2, hade velat mysa med det i vintermörkret.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Oj blir Hitman typ halv streamat som nån blandning av Stadia och använda switchen 😯


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av NuZ:

En bra molnlösning kan lösa mycket med Switch och next gen titlar. Detta måste jag testa själv sen på min Switch

Switchens Wi-Fi är ju löjligt långsam så intressant hur detta ska funka

NuZ
Testpilot
Skrivet av linkmx6:

Switchens Wi-Fi är ju löjligt långsam så intressant hur detta ska funka

Jag får ut nästan full hastighet hemma på nätverkstest. Däremot deras server är sjukt långsam. Där är PSN och Xlive sjukt mycket snabbare. Men ja det ska bli riktigt intressant


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Skribent
Skrivet av NuZ:

Jag får ut nästan full hastighet hemma på nätverkstest. Däremot deras server är sjukt långsam. Där är PSN och Xlive sjukt mycket snabbare. Men ja det ska bli riktigt intressant

Undrar om inte Nintendo fått använda delar av Microsofts serverpark för det här? Tänker de har ju redan ett bra samarbete. Jag har dock inte prövat, men är nyfiken.


signatur

"Writer and Fighter"

NuZ
Testpilot
Skrivet av Johlor:

Undrar om inte Nintendo fått använda delar av Microsofts serverpark för det här? Tänker de har ju redan ett bra samarbete. Jag har dock inte prövat, men är nyfiken.

Ja kanske, PS Now går väl på MS servrar bla. och de är störst i världen på molnlösningar så kanske. Får se vad "tech nörd info" säger sen från Nintendo


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Skägg.
10 Chambers

Hm, ball grej att Nintendo hoppar in i molntjänster. Måste testas!


signatur
Medlem

Så det betyder att Nintendo redan har molnspelande live? Vill se tester! Skulle ju vara perfekt komplement till relativt klen hårdvara

NuZ
Testpilot

signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Skribent
Skrivet av NuZ:

Ja kanske, PS Now går väl på MS servrar bla. och de är störst i världen på molnlösningar så kanske. Får se vad "tech nörd info" säger sen från Nintendo

Testade nu och det flöt på oväntat bra. Hackade till lite i introt, men går skitbra att spela.


signatur

"Writer and Fighter"

NuZ
Testpilot
Skrivet av Johlor:

Testade nu och det flöt på oväntat bra. Hackade till lite i introt, men går skitbra att spela.

Men vad bra! Tack! Då blir det att testa själv också sen. Grabben som har Switchen sitter med super smash hela lovet bara, så får sno den ikväll. Vad kostar spelet?


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Skribent
Skrivet av NuZ:

Men vad bra! Tack! Då blir det att testa själv också sen. Grabben som har Switchen sitter med super smash hela lovet bara, så får sno den ikväll. Vad kostar spelet?

Bra fråga? Jag testade bara demot för att se hur det flöt på


signatur

"Writer and Fighter"

NuZ
Testpilot
Skrivet av Johlor:

Bra fråga? Jag testade bara demot för att se hur det flöt på

Vad falls?! Ett demo finns alltså! Tack
#sånogalästejagpressrellen

Edit: Jag hitta launchern på 98mb med demot. Men hittar inte fullprisspelet?!

Edit 2: Ok så man är tvungen att spela demot i minst 5min för att få köpa spelet för 399. Stod så när jag starta det. Är det en funktion för att slippa återbetalningar och sådant? Lite skummt


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

märkligt switch klarar ju witcher 3 men inte hitman ??

1
Skriv svar