Här är systemkraven för CoD: Black Ops Cold War

Robot
Här är systemkraven för CoD: Black Ops Cold War
Medlem

> 175 GB.

Jösses. Tur att man spelar på PC och fritt kan uppgradera lagringsutrymmet då memen om att CoD legit tar minst 25% av ens SSD är sanning för de allra flesta.

Medlem

Core I5-2500K - Detta är processorn jag hade fram till förra året, måste vara den mest prisvärda datorkomponenten någonsin.
Att det fortfarande håller i!? Det kom 2011, 9 år gammalt 😂


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Trevligt inslag att de har mer än 2 nivåer! Tycker spelet ser roligt ut, gillar att det utspelar sig under kalla kriget.
Hoppas innerligt att de inte efter release lägger till innehåll som inte går att välja bort... tänker på förra COD där jag tvingades ha 129GB Warzone som jag inte ens vill spela. Jäkla spelet tog upp en hel 250GB SSD, fick ta bort spelet helt häromveckan då jag inte ens kunde uppdatera spelet längre eftersom det klagade på att hårddisken var full (då hade jag bara COD på denna disk!)

Medlem
Skrivet av PatSupreme:

Trevligt inslag att de har mer än 2 nivåer! Tycker spelet ser roligt ut, gillar att det utspelar sig under kalla kriget.
Hoppas innerligt att de inte efter release lägger till innehåll som inte går att välja bort... tänker på förra COD där jag tvingades ha 129GB Warzone som jag inte ens vill spela. Jäkla spelet tog upp en hel 250GB SSD, fick ta bort spelet helt häromveckan då jag inte ens kunde uppdatera spelet längre eftersom det klagade på att hårddisken var full (då hade jag bara COD på denna disk!)

De har väl fixat det med MW19? Läste det för ett tag sedan. Att man kunde välja vilka delar av spelet man ville ha installerat.


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem
Skrivet av DitroX:

De har väl fixat det med MW19? Läste det för ett tag sedan. Att man kunde välja vilka delar av spelet man ville ha installerat.

Tack men detta har jag redan testat, det var då jag såg att Warzone tog 129GB och var "required" - helt sjukt att något som inte var med när jag köpte spelet (vid release) och är ett spelläge som jag inte ens vill spela (testat det ett par gånger och tycker inte Battle Royale är roligt) det måste jag ta upp plats på min hårddisk med...

Medlem
Skrivet av dTexN:

Core I5-2500K - Detta är processorn jag hade fram till förra året, måste vara den mest prisvärda datorkomponenten någonsin.
Att det fortfarande håller i!? Det kom 2011, 9 år gammalt 😂

Varför är den det? Aldrig fattat det där, det har ju kommit mycket bättre processorer till lägre pris (inflation), så att det skulle vara någon gudomlig deal har jag svårt att se.

Medlem
Skrivet av kingzla:

Varför är den det? Aldrig fattat det där, det har ju kommit mycket bättre processorer till lägre pris (inflation), så att det skulle vara någon gudomlig deal har jag svårt att se.

Det är väl att ingen komponent innan den varit med i leken så länge, och så länge den är med, så ligger ju alla efterkommande efter ^^


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem
Skrivet av kingzla:

Varför är den det? Aldrig fattat det där, det har ju kommit mycket bättre processorer till lägre pris (inflation), så att det skulle vara någon gudomlig deal har jag svårt att se.

Hen menar uppenbarligen att den har hängt med länge. Poängen dör direkt när du blandar in nyare prollar att jämföra med....


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem
Skrivet av dTexN:

Core I5-2500K - Detta är processorn jag hade fram till förra året, måste vara den mest prisvärda datorkomponenten någonsin.
Att det fortfarande håller i!? Det kom 2011, 9 år gammalt 😂

Ja, det var en bra generation Jag hade en i7 2600K och den har fungerat sjukt bra ända till i somras, då den började bli väldigt varm för inget alls osv, så den fick stryka på foten.


signatur

K9
:.:

Medlem
Skrivet av absimilard:

Jag hade en i7 2600K och den har fungerat sjukt bra ända till i somras, då den började bli väldigt varm för inget alls osv, så den fick stryka på foten.

Äsch, byt ut kylpastan bara och smäll på 10 år till!


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

1
Skriv svar