Svenska Sharkmob gör Battle Royale i Vampire: The Masquerade-världen

Robot
Svenska Sharkmob gör Battle Royale i Vampire: The Masquerade-världen
NuZ
Testpilot

Ja äntligen mer BR spel......


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Detta är typ det första BR spelet som skulle kunna få med mig på det racet. Ser nice ut på trailern,men återstår att se riktigt gameplay

Medlem

Hepp! Nu är jag lite glad över att jag inte fick plats som betatestare. Det hade iofs varit kul ändå - men inte riktigt lika kul.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Ambassadör
The Elder Scrolls Online

Förlåt, men ännu ett BR spel? Jag är rätt så trött på alla dessa BR spel..=/


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

Ahh världens underbaraste spel genre efter MOBA, BR leksaker skit spel. Först så släpper vi might and magic chess royale och nu ska vi smutsa ner Vampire the Masquerade också. Låt oss herma EA och ta död på varenda spel serier som finns bara för PENGAR. Och folk undrar varför jag är så bitter o negative jag är så less på spelföretag och deras jävla skit dumheter idag men likförbannat så fortsätter dom just på grund av PENGAR och folk är så jävla okej med det dom slösar pengar på det.

Kolla på Genshin impact drog in 250mill på 1 månad tack vare deras egna lootbox shit som kallas Gacha. Folk spenderar 100-200 dollar för lyckas få 1 gubbe dom vill ha.

Medlem

Tycker det är rätt skevt vilken publik detta ska tilltala. På ena sidan har vi competetive spelare som än inte har tröttnat på BR-genren, och på andra sidan har vi tunga rollspelsnördar som har kört VTM i alla olika former under många år nu, vem marknadsför detta sig mot exakt?

Älskar dock världen, så det ska åtminstone bli intressant att se vad de faktiskt gör av detta.

Medlem

Fast nu är det väll "Kinesiska Sharkmob som är lokaliserad i Malmö"
För dom vart köpta av Tencent


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Fast nu är det väll "Kinesiska Sharkmob som är lokaliserad i Malmö"
För dom vart köpta av Tencent

"Tencents Malmö-kontor". Då får man passa sig så att man inte råkar skriva någon om Nalle Puh och arresteras om man åker till Kina. Tråkigt när man får lite dålig smak i munnen istället för att bli glad över att svenska utvecklare släpper nytt. Även om detta är en spelsida och politik inte hör hemma här så är det svårt att inte bli skeptisk till ett spel som görs av ett företag med starka band till Kinesiska staten samtidigt som dom aktivt hotar Sverige.

FM-guru
F.d. Sisyr

Lär ju inte bli sämre än Bloodlines 2 i alla fall.

Medlem

VtMB behandlades som skit av utgivaren när det släpptes och fick ingen chans till nytt liv, dock när industrin inser att det har kultstatus luktar de pengar och börjar genast göra allt för att mjölka det till döds

Pansarknekt

Kan bli kul. Passar sabath iaf.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Tillsammans med racing måste väl Battle Royale vara den genre som passar VtM-licensen sämst? Med det sagt lär jag ändå pröva det om tillfälle ges.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Skribent
Skrivet av Nomman:

Tillsammans med racing måste väl Battle Royale vara den genre som passar VtM-licensen sämst? Med det sagt lär jag ändå pröva det om tillfälle ges.

Påminner om Shadowrun-spelet till Xbox 360....de tar ett RPG och gör ett deathmatch-spel av det. Har nog aldrig varit så besviken på något i hela mitt liv.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Ankh:

Hepp! Nu är jag lite glad över att jag inte fick plats som betatestare. Det hade iofs varit kul ändå - men inte riktigt lika kul.

Såja, Ankh. Inte vara sån Hojta till nästa gång så ska jag försöka se till att du får komma in och titta. // Martin, IP-ansvarig hos Sharkmob

Medlem
Skrivet av MartinH:

Såja, Ankh. Inte vara sån Hojta till nästa gång så ska jag försöka se till att du får komma in och titta. // Martin, IP-ansvarig hos Sharkmob

Haha tack Martin! Förövrigt är det jävligt kul att du provar på nytt!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar