UFC 2009 UNDISPUTED turnering?

Medlem
UFC 2009 UNDISPUTED turnering?

Är det någon som vill ha en UFC 2009 turnering (xbox-360) jag skulle tycka det var skit kul.


signatur

halo 3 rules and nothing else is cool with out army of two

Medlem

Fel sektion.


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Mmm fel sektion, men vad snackar vi Ps3 eller 360? Har till 360 och jag är lätt på.

Medlem

Helt fel forum, gå till fighting eller sport forumet eller vad det heter :P. Men det låter kul om det är många som har det.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Fel forum är det inte fz's forum är indelat i olika sektioner har han det på PS3 skriv det i PS3 sektionen osv.


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Sluta gnälla om fel forum, det är ju en kul idé och jag hade lätt varit med om jag hade haft spelet.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av aron65:

Är det någon som vill ha en UFC 2009 turnering? jag skulle tycka det var skit kul.

Citat:

jag skulle tycka det var skit kul.

Citat:

tycka det var skit kul.

Citat:

det var skit kul.

Citat:

skit kul.

Citat:

skit

*host* ahem, ja alltså om jag haft konsollen ifråga skulle jag gärna vara med, trevligt initiativ om inte annat iallafall


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Jag skulle kunda tänka mig att träffas och köra IRL också - jag tror jag kan spöa de flesta av er. Större delen samtidigt.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Jag skulle kunda tänka mig att träffas och köra IRL också - jag tror jag kan spöa de flesta av er. Större delen samtidigt.

Ja det låter kul, först kan man kolla på när du drejar något, kan man dricka lite rödvin sen, gå ut och slåss lite 1on1, för att sen bege sig mot närmaste krog i (jönköping var det du bodde i va?) och dricka öl.

FZ får denna förening heta föresten.

FightClub Z


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av CastorFiber:

Jag skulle kunda tänka mig att träffas och köra IRL också - jag tror jag kan spöa de flesta av er. Större delen samtidigt.

Ja det låter kul, först kan man kolla på när du drejar något, kan man dricka lite rödvin sen, gå ut och slåss lite 1on1, för att sen bege sig mot närmaste krog i (jönköping var det du bodde i va?) och dricka öl.

FZ får denna förening heta föresten.

FightClub Z

Haha, drejar... Du är välkommen när du vill!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

1
Skriv svar