Online-Blizzcon blir gratis

Robot
Online-Blizzcon blir gratis

Du ser Blizzconline gratis i februari.

#blizzard, #blizzcon, #blizzconline


Medlem

Oh yes, då ska jag titta för en gångs skull!


signatur

IDKFA

Medlem

Då är det ganska garanterat att Sprite Darter Wing skulle vara en del av Blizzcon från början. Frågan är om det inte blir några Goodies alls i år då? Jag som samlade

Medlem

Det enda intressanta lär väl vara nytt D4 material. Och wow relaterade nyheter för dom som gillar det. Men tycker såna här event är lite tråkiga när det inte utannonseras nya spel man kan se fram emot ;p

Medlem

Väntar med spänning på Diablo 4 men Blizzard har dippat i kvalité som fan tyvärr. Trots suget av D4 lockar inte detta särskilt mycket.

Medlem

Kul! Jag är peppad.
Hoppas på overwatch 2 nyheter (kanske till och med release) och Diablo 4 nyheter.

Medlem

Blir att skriva in i kalendern


signatur

Spela så mycket du orkar, och helst lite till.

Medlem
Skrivet av Whisp:

Kul! Jag är peppad.
Hoppas på overwatch 2 nyheter (kanske till och med release) och Diablo 4 nyheter.

Gått rykten om beta, och release i april lagom till den uppskjutna OWL-säsongen...

Medlem

Diablo 4 kommer nog ut om ungefär 1 år så det är hög tid att visa upp spelet.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Kul! Man undrar ju nästan varför man skulle betala så mycket för att deltaga på ett digital reklamevent till att börja med.

Skrivet av Divion:

Väntar med spänning på Diablo 4 men Blizzard har dippat i kvalité som fan tyvärr. Trots suget av D4 lockar inte detta särskilt mycket.

Kang varmt rekommendera Grim Dawn (med dess 2 expansioner) som jag nyligen snappade upp på en GOG-rea. Har fått mig att glömma bort D4 helt och hållet för stunden iaf...vilket bara i sig är helt underbart bara det

Medlem
Skrivet av Mox+:

Gått rykten om beta, och release i april lagom till den uppskjutna OWL-säsongen...

Hoppas hoppas hoppas! Pepp pepp pepp!

Medlem
Skrivet av Ender:

Kul! Man undrar ju nästan varför man skulle betala så mycket för att deltaga på ett digital reklamevent till att börja med.

Kang varmt rekommendera Grim Dawn (med dess 2 expansioner) som jag nyligen snappade upp på en GOG-rea. Har fått mig att glömma bort D4 helt och hållet för stunden iaf...vilket bara i sig är helt underbart bara det

Tack för tipset, men har plöjt åtskilliga timmar på det och den första exp. Forgotten gods refundade jag faktiskt, va något som inte klickade där trots att jag älskar sword n board. Men skall nog se om jag hittar det billigt nu lagom till Black Friday och ge det en chans till.

Medlem
Skrivet av Ender:

Kul! Man undrar ju nästan varför man skulle betala så mycket för att deltaga på ett digital reklamevent till att börja med.

Kang varmt rekommendera Grim Dawn (med dess 2 expansioner) som jag nyligen snappade upp på en GOG-rea. Har fått mig att glömma bort D4 helt och hållet för stunden iaf...vilket bara i sig är helt underbart bara det

Diablo har mycket bättre gameplay än Grim Dawn. Grim Dawn är mer likt PoE.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Divion:

Tack för tipset, men har plöjt åtskilliga timmar på det och den första exp. Forgotten gods refundade jag faktiskt, va något som inte klickade där trots att jag älskar sword n board. Men skall nog se om jag hittar det billigt nu lagom till Black Friday och ge det en chans till.

Trist när man inte hittar den där rätta känslan

Skrivet av Kleptoman:

Diablo har mycket bättre gameplay än Grim Dawn. Grim Dawn är mer likt PoE.

Håller delvis med, men jag tycker grafiken slår PoE på alla punkter plus att man kan rotera skärmen, vilket för mig iaf ger ett helt annat djup. En annan sak jag gillar är att storyn känns levande i spelet till skillnad från PoE där jag inte ens kommer ihåg något av den, och Diablo som mest är: "det finns en ond skurk, som måste dö och lootas...om och om igen". Dessutom har man byxor!
Sen undrar jag väl lite vad "gameplay" är i jämförelse. Hur definierar du det...på vilka punkter?

Jag har spelat D2 och 3 till förbannelse och haft jättekul, men har helt klart tröttnat...flera gånger. PoE har jag liksom inte fastnat för och jag kan inte sätta tummen på vad det är. Tror jag står och hänger i staden i akt 3 där nu. Kanske är byxbristen, jag vet inte...retar gallan på mig.

Oavsett så blev jag själv väldigt glatt överraskad och önskar att jag fått upp ögonen för det här spelet långt tidigare. Klasserna (masteries) är ju grymt roliga och multifunktionella. Bara att man kan kombinera 2 klasser för att få en tredje är ju underbart, samt att man kan körsbärsplocka skillsen man vill satsa på från dem är ju underbart. Ligger bara i akt 3 än så länge, och stornjuter

1
Skriv svar