Massives och Ubisofts Avatar-spel försenas – släpps tidigast våren 2022

Robot
Massives och Ubisofts Avatar-spel försenas – släpps tidigast våren 2022

Ubisoft fortsätter förseningsparaden.

#avatar, #massive-entertainment


Medlem

Är det en bra film: Ja
Är det en snygg film: Ja
Är den underhållande: Ja
Är det en unik film med nyskapande story som inte gjorts 100 gånger tidigare: Nej

Så tycker jag. Lider inte själv av att spelet blir försenat i alla fall.

Medlem

Jag gillar Massive och dom gör bra spel. Men Avatar är något som jag verkligen inte har intresse i. Vi får väl se. Sällan spel på en filmlicens blir bra.

Medlem

Hoppas att det är en fps lik doom! Kan vara kul att kötta lite förvuxna smurfar

Medlem
Skrivet av DarkSvenn1002:

Hoppas att det är en fps lik doom! Kan vara kul att kötta lite förvuxna smurfar

Jag tror det blir ett battle royale.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

2022. Ja alla som sett filmen har väl gått i pension vid det laget. När kom den filmen egentligen? 1975?

Ambassadör
Xbox

Kommer det inte ett helt gäng nya filmer? Det är väl därför de gör smurfspelet?


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Map-pen:

Är det en bra film: Ja
Är det en snygg film: Ja
Är den underhållande: Ja
Är det en unik film med nyskapande story som inte gjorts 100 gånger tidigare: Nej

Så tycker jag. Lider inte själv av att spelet blir försenat i alla fall.

Filmen är ju i stort sett en Sci-fi Pocahontas, så särskilt unik är den inte. Men bra är den.

Medlem

Bra produkt, medioker film. Effekterna är imponerande men berättelsen kass och karaktärerna platta.

Inaktiv

Haha man får väl hoppas för deras skull att det blir bra nog att stå på egna ben för vem fan bryr sig ens om Avatar 11 år senare? Den var ju knappt något att hänga i granen då (storyn) även fast världen och designen var rätt bra.

Medlem

Dom har skjutit fram dom filmerna bra länge till slut må dom väl släppa spelet ändå... Sen är dom säkert bara glad att få mer tid


signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar