Sexigt? Life is Strange-studion Dontnod har 6 nya titlar på gång

Robot
Sexigt? Life is Strange-studion Dontnod har 6 nya titlar på gång

Hit räknas inte decembersläppet Twin Mirror.

#dontnod-entertainment, #life-is-strange


Ambassadör
Xbox

Låter väldigt lovande! Gillar det mesta de gör.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Låter väldigt lovande! Gillar det mesta de gör.

Håller med, hoppas bara det inte blir en Telltale av det hela (kvantitet före kvalitet).

Medlem
Skrivet av B-itta:

Håller med, hoppas bara det inte blir en Telltale av det hela: kvantitet före kvalitet.

Känns faktiskt att det börjar gå åt det hållet.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Dom kanske skulle slå på bromsen lite så dom inte producerar skitspel för att ambitionerna är lite för höga.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Tell me why visade för mig att de behöver mixa in lite mer nytt i sina spel. Ett hyggligt spel men storyn påminde väldigt mycket om första Life is strange med vissa små justeringar. Jag skulle vilja se dem lämna unga vuxna bakom sig och börja variera huvudkaraktärerna lite mer. Att göra en LGBTQ karaktär räcker inte för min del, vill se mer mogna storys med vuxna. Återstår att se om de kan göra det eller om alla spel ska handla om tonåringar/unga vuxna.

Medlem

Jag älskar deras spel, så jag klagar inte så länge det inte blir kvantitet före kvalitet Tell Me Why har jag inte kört klart än dock, har en episod kvar. Helt okej spel, men det påverkar mig inte alls lika mycket som Life is Strange 1 & 2 gjorde.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

FM-guru
F.d. Sisyr

Hade föredragit om de satsade på något enstaka projekt istället. Den genomgående trenden för deras spel är liksom att det finns gott om goda intentioner men saknas resurser...

Medlem

Är inne på min andra genomspelning av Vampyr och även om PS4 versionen är under all kritik och fryser hela tiden så är det ändå ett väldigt roligt spel. Hoppas det får en uppföljare.

jbx
Medlem

Bra nyhet!!! En av mina favvostudios atm.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

1
Skriv svar