Vad spelar du sista spelhelgen™ innan nästa generation?

Medlem

blir ingen next gen för mig jag har knappt fått pröva på dåvarande generation. Men spelar The other world på PC och sedan blir det baldurs gate. Och spelar en massa demon souls på ps3an och hoppas på ta alla achivements.

Medlem

Kanske blir lite Sea of Thieves på söndag.

Medlem

känns ju som riktigt tam launch för båda konsolerna tom tamare än förra generationen givetvis kan man ju skylla lite på corona och pc spel har där ju inte kommit något intressant på gud vet hur länge sedan? 8 mån?

Medlem

Witcher 3 - Game Of the year edition som gäller här. Har inte kört expansionerna så köpte hela alltet när det var på rea.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Fallout 76 (PS4) för min del🥳

Red dead 2 väl värd all väntan


signatur

New life, New hope

Medlem
Medlem

Har faktiskt en burk hemma med bättre komponenter än de båda. Flera år gammal dessutom


signatur

"I'll bet Hector pauses here every day, and thinks to himself... 'Boy I wish I could see past my gut and enjoy my expensive monogrammed floor!'"

Medlem
Skrivet av cohletrain:

Har faktiskt en burk hemma med bättre komponenter än de båda. Flera år gammal dessutom

Flera år? Vill ogärna be dig utveckla ditt påstående, men vad är det för komponenter?

Medlem

Känns som att min pc slår skiten ur all dåliga konsoler som kommer nu 🤣🤣🤣. Blir bara fortsätta att spela i vr med nice grafik. Trevlig helg.

Medlem

Dead Space 2 på Xbox 360 då jag sålde min PS4 Pro för att finansiera Series X.


signatur

"There will be another time"

Medlem

Är lite förvånad över att watch dogs faktiskt funkar med mitt gamla gtx 1080tikort utan att klaga,det går bättre än många äldre spel och jag kör på 3840*1080 full hd och har lite dålig framerate ibland men helt spelbart.
Längtar hårt på mitt rtx 3080 kort,men det lär dröja och det suger grafikballe.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

själv är jag helt insnöad på genshin impact, typ enda jag spelat senaste tiden så blir nog mer det i förberedelse inför 1.1 patchen nästa onsdag

Medlem
Skrivet av TheJudge:

Känns som att min pc slår skiten ur all dåliga konsoler som kommer nu 🤣🤣🤣. Blir bara fortsätta att spela i vr med nice grafik. Trevlig helg.

Ja, samma här. Det enda PS5 kommer vinna på är lagringshastigheten eftersom DX i Windows är begränsat, men det jobbar ju MS på
https://devblogs.microsoft.com/directx/directstorage-is-comin...

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av SunShine:

Witcher 3 - Game Of the year edition som gäller här. Har inte kört expansionerna så köpte hela alltet när det var på rea.

Samma här. Med tanke på hur lite jag hinner spela åt gången är det lite av ett evighetsprojekt för mig. Men roligt har jag. Lär bli en del Forza Horizon 4 också, har tagit en paus från det i några veckor.

För övrigt känns det inte som slutet på en generation för min egen del. Dels för att jag inte förbokat några nya konsoler, dels för att det inte finns några nya exklusiva storspel som markerar ett tydligt slut för det gamla och start för det nya.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Samma här. Med tanke på hur lite jag hinner spela åt gången är det lite av ett evighetsprojekt för mig. Men roligt har jag. Lär bli en del Forza Horizon 4 också, har tagit en paus från det i några veckor.

För övrigt känns det inte som slutet på en generation för min egen del. Dels för att jag inte förbokat några nya konsoler, dels för att det inte finns några nya exklusiva storspel som markerar ett tydligt slut för det gamla och start för det nya.

Ah nice. Ja man har att göra en stund du! Wither 3 helt utan några expansioner är inte direkt litet heller haha men oj så kul det är
Har kört det innan men var många år sedan nu så har glömt bort det mesta så det är kul att köra det en gång till.
Ah nice med horizon 4.
Det är samma här. blir ingen ny konsol för mig förrän tidigast våren nästa år skulle jag tro. Men det gör mig inget. DEnna generatorn väntade jag nog över ett år innan jag skaffade något. På det sättet finns det mer spel o spela samt att de som släpptes tidigt gått ner i pris.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Spelar Ghost of Tsushima just nu men har blivit sugen på att sätta igång med Destiny 2 igen (ps4). Får se om det blir något av det.

Medlem

Blur på ps3


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Skägg.
10 Chambers
Medlem

Väntat och väntat på prissänkning på Spellforce 3.

Men den kommer ju aldrig! Så jag köpte det för fullpris.

Hade glömt hur mkt jag älskar den serien och mixen av RTS och RPG !!!

Så det blir spellforce 3 !

Medlem

Heros of might and magic 3.
Ligga i soffan med en flaska vin och klicka runt med musen utan att stressa.

Medlem

World of warcraft

Medlem

Monster hunter world

Medlem

D&D


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Kör just nu fantastiska Metal Gear Solid HD Collection, på PS3 Emulator!
Försöker även att få igång Motorstorm, men der är riktigt tungdrivet verkar det som.

Medlem

Det tar minst 3-4 år innan min nästa konsolgeneration börjar. Har en uppsjö med spel till PC kvar att spela. 2 plastkassar fulla med spel till mitt PS3, lika många till mitt Xbox 360 och ca 20 spel kvar ospelade till mitt PS4 PRO som jag endast haft i 2 år. Nä, fan, det dröjer nog en 6-7 år innan jag köper ny konsol. Men då får jag nog en mogen PS5 till ett lägre pris, och spel till överkomliga priser. Just nu spelar jag sista kapitlet av "The last of us 2"


signatur

Speldjävulen angrep mitt kranium...

Medlem

Sitter och lirar Ni No Kuni 2.
Riktigt mysigt men lite väl linjärt och enformigt.

Medlem

Spelar Escape from Tarkov som jag gjort senaste 6 veckorna! Fantastik spel, kommer nog spela lite AC Valhalla, och Godfall när man får nycklen från AMD då jag köpte grafikkort/processor /ryzen 7 3700x. RX 5700 XT) av dom för 2 månader sedan..


signatur
Medlem

Watch Dogs Legion

Medlem

Hmm all den här bristen på spelkonsoler har fått mig att vilja köpa Oculus Quest 2 istället..

123
Skriv svar