Fallen Order till EA Play när nya Xbox släpps, och därmed till Game Pass

Robot
Fallen Order till EA Play när nya Xbox släpps, och därmed till Game Pass
Medlem

Var så nära att lägga 300kr på detta. Tack GamePass.

Medlem

Älskar Gamepass!

Medlem

Som jag skrev igår när jag såg detta, har hur många gånger sneglat på att köpa detta men avvaktat då annat legat före i backloggen, sen när de väl är dags så dyker det upp på Game Pass, underbar tjänst, i'm lovin it <3


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem

Säger som tidigare talare.
Jag har avvaktat eftersom EA spel har (generellt) kommit till EA Access/Play nästan exakt ett år efter release.
Och detta är ett spel som jag väldig gärna vill spela!
faan vad skönt. Få tillgång till ett spel samtidigt som min månadskostnad går ner.

Medlem

Nice. Ser fram emot det. Installation görs hemma sedan.

Avstängd

Testar gärna.. trots allt bara 20 spänn i månaden


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Medlem
Skrivet av Checker:

Testar gärna.. trots allt bara 20 spänn i månaden

Ligger väl runt 40-45kr per månad? nu kommer det ingå i gamepass. vilket är underbart!

Avstängd
Skrivet av blomgren89:

Ligger väl runt 40-45kr per månad? nu kommer det ingå i gamepass. vilket är underbart!

249 / år ger 20,75 / månad


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Medlem
Skrivet av blomgren89:

Ligger väl runt 40-45kr per månad? nu kommer det ingå i gamepass. vilket är underbart!

Jo precis. Att bara "testa" blir inte en tjuga.

Medlem
Skrivet av Checker:

249 / år ger 20,75 / månad

ja det stämmer bra om du har köpt tjänsten ett år tolkade det fel och trodde att du skulle prova på en månad, då blir det ju ett annat pris.

Medlem

Riktigt bra spel som jag rekommenderar alla att testa.

Medlem
Skrivet av TheVoomyOne:

Riktigt bra spel som jag rekommenderar alla att testa.

Instämmer!

Ambassadör
Xbox

Fint detta!


signatur

Jump in.

Medlem

Har läst att det ska gå att förinstallera EA Play spel. Men är det någon som fått det att fungera?

Avstängd
Skrivet av Ribcage:

Jo precis. Att bara "testa" blir inte en tjuga.

Ööh jo. Har ett år. Vilket blir 20 / månad.
Dessa 20 ger mig möjlighet att testa


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Medlem

Men har inte EA play tidsbegränsning på 10 h i månaden ?

Medlem
Skrivet av sorksat:

Men har inte EA play tidsbegränsning på 10 h i månaden ?

Ja precis. Så bara 70 öre för att testa! Sjukt billigt. (om man betalar 250 kr)

Spel som kommer till vault och inte bara är trial får du fullversionen av. Dit kommer de till slut.

Medlem
Skrivet av sorksat:

Men har inte EA play tidsbegränsning på 10 h i månaden ?

Det jag lyckats googla mig till är 10h på nya titlar. Medans titlar i "vault" inte är tidsbestämda. Så jedi kommer till vault på tisdag så det går att spela hela spelet


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

1
Skriv svar