*2Pac fans KLICKA HÄR!*

Inaktiv
*2Pac fans KLICKA HÄR!*

Kolla in den här Remiixen! [http://www.youtube.com/watch?v=WTDotA7TgZw&translated=1]
en Remiix på 2Pac's mest kända låt!

Medlem

Ok, jag skall!

(backar sakta ut ur rummet utan att vända ryggen till)


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Skrivet av CastorFiber:

Ok, jag skall!

(backar sakta ut ur rummet utan att vända ryggen till)

Stänger långsamt dörren och hämtar bensin och tändstickor...


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

ah, negerrapp, var tvungen å kolla vad det var iallafall =D


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Out on bail fresh outta jail, California dreamin
Soon as I stepped on the scene, I'm hearin hoochies screamin
Fiendin for money and alcohol
the life of a west side playa where cowards die and its all ball
Only in Cali where we riot not rally to live and die
In L.A. we wearin Chucks not Ballies (that's right)

ROFLZ

Medlem
Skrivet av IceMan:

ah, negerrapp, var tvungen å kolla vad det var iallafall =D

Haha... vad fan.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av master_chrille:
Skrivet av CastorFiber:

Ok, jag skall!

(backar sakta ut ur rummet utan att vända ryggen till)

Stänger långsamt dörren och hämtar bensin och tändstickor...

häller bensinen på mig....

:beatup:

Medlem

Mja... ska man lyssna på hiphop finns det flera hundre bättre artister... Instämmer med talare ovan ^^

Medlem

är väl fan absolut inget fel med 2pac, han är garranterat en av dem bästa rapparna genom tiderna, och med Roger Troutman och hans trademark talkbox och hans groviga funk så är det väl en självklart att California love blev en klassiker men detta är dock inte en remix utan en uppföljare, part 2 alltså

här får du en låt du kan lyssna på iceman, för du vet tydligen ingeting om hip hop om du kallar det för negerrapp

http://www.youtube.com/watch?v=Q5nk_J-SQ_4&feature=channel

Medlem

Cypress Hill - Strictly hip hop

B-Real sa det bäst. Dagens MTV-inspirerande hip hop är bajs.

Medlem

2pac var en av mina favoriter , som sagt finns inte rätt eller fel bara olika smaker.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av psykotisk:

Cypress Hill - Strictly hip hop

B-Real sa det bäst. Dagens MTV-inspirerande hip hop är bajs.

jo tyvär, dagens hip hop är ju bara blää, jag tackar youtube och liknande sidor där man kan lyssna på old school klassiker och golden era rapp, vill bara ha tillbaka gamla goda 90 talet där hip hoppen var så hett och faktist hade en mening och en budskap, om annars inte så var det bra musik istället för blä blä som dem kör nu på MTV och Voice

Medlem

tänk om IceMan är 2Pac :beatup:

Medlem
Skrivet av Soltorkad2:

tänk om IceMan är 2Pac :beatup:

Det har jag svårt att tro för Tupac har vart död i över 10 år.

Ontopic: 90 talets Hip hop var 10 tusen gånger bättre en den skiten som görs nu:p


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

Tupac var bra men i min värld har det blivit ghey att gilla tupac - han är för småglin som pratar "invandrarsvenska" för "backstreetboys" är för småtjejer i rosa sovrum. Ghey.

NWA är det som gäller. Ice T, Ice Cube, 50 cent.

..och Mc Hammer.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Tupac var bra men i min värld har det blivit ghey att gilla tupac - han är för småglin som pratar "invandrarsvenska" för "backstreetboys" är för småtjejer i rosa sovrum. Ghey.

NWA är det som gäller. Ice T, Ice Cube, 50 cent.

..och Mc Hammer.

Om man vill kombinera det bästa från hip-hopen och metal-scenen så bör man kolla in Body Count.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Bloods & Crips - Nationwide Rip Ridaz

old school gangbanging!

haha jag kan faktist förstå om folk här kommer tycka dem personerna är riktigt töntiga, men det finns inte så många mer som är riktiga än just dem här personerna när det gäller det dem rappar om

hälften är döda eller inburade, och själv tycker jag faktist låten är ganska frän

hoppas någon mer gillar denna old school låten

Medlem

Av vad jag hört så lever han fortfarande....


signatur

B lup

Medlem
Skrivet av Eottt:

Av vad jag hört så lever han fortfarande....

tydligen gör elvis det också


signatur

"What do a PC and an air conditioner have in common?"
"They both stop working if you open Windows!"

Medlem

När vi ändå är inne lite på old school hip hop så måste jag posta dom här.

Wu-Tang Clan - Triumph
Jävligt flummig video.

Wu-Tang Clan - Protect ya neck

Medlem

känns inte direkt som rätt forum för hiphop då alla bara klagar på denna underbara musik nu förtiden

sen somsagt har ju alla olika smak inom hiphop då jag inte är så jätte mycke för oldschool rap, nu säger jag inte att de är dåligt dom är riktigt bra men smaken är som baken sen va de nån som sa att dom spela dynga på voice, ja såklar då dom inte spelar hiphop ;P dom spelar ju bara R&B nån 50cent då o då! sen MTV vem kollar på de ? förutom när pimp my ride visas?

Inaktiv
Skrivet av Fille_H:
Skrivet av Soltorkad2:

tänk om IceMan är 2Pac :beatup:

Det har jag svårt att tro för Tupac har vart död i över 10 år.

Ontopic: 90 talets Hip hop var 10 tusen gånger bättre en den skiten som görs nu:p

Få se nu,

50-Cent: Han är ganska bra.
Souljah Boy: Pojken som egentligen är bortskämd och kan ej rappa, han dödade rappen.
Jay-Z: Inte så bra.

Som Fille-H säger, Rappen var 10 tusen gånger bättre än den skiten som kallas "Rap".

Jag blir så irriterad när dem moderna "Rapparna" t.ex Souljah Boy.
håller på att bara snacka om bilar,pengar,kvinnor.

2-Pac var ju bättre, han pratade mer om diskriminering, trubbel i sitt liv, hans familj, hans hem, (Nu pratar jag inte om hans hus, utan hans hem, L.A.) han var mycket bättre än "Rapparna" i nutiden, men det är ju bara så jag tycker.

Medlem
Skrivet av Biffenstek:

2-Pac var ju bättre, han pratade mer om diskriminering, trubbel i sitt liv, hans familj, hans hem, (Nu pratar jag inte om hans hus, utan hans hem, L.A.) han var mycket bättre än "Rapparna" i nutiden, men det är ju bara så jag tycker.

2pac var från New York.

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av Biffenstek:

2-Pac var ju bättre, han pratade mer om diskriminering, trubbel i sitt liv, hans familj, hans hem, (Nu pratar jag inte om hans hus, utan hans hem, L.A.) han var mycket bättre än "Rapparna" i nutiden, men det är ju bara så jag tycker.

2pac var från New York.

helt rätt född i new york men han flyttade ner till california och inte LA vid hans senare år innan han dog, närmare sagt Oakland. Därav varför han ens rappar om en låt som heter california Love

Medlem

Det var i New York han hade sina tuffare år som innefattade knarklangning och kriminalitet. Det är från de hårda åren som han fick mest inspiration till sina samhällskritiska texter.

Medlem

signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Skrivet av Shrudder:

hell yeaah show me that funky grooooove

Inaktiv

reggad nyligen, som vanligt med irriterande skit posts.

Föredrar http://www.youtube.com/watch?v=SruhVti2SFQ

1
Skriv svar