Slutspurt för Virtuellt på Kickstarter - Victor Leijonhufvuds nya podcast

Robot
Slutspurt för Virtuellt på Kickstarter - Victor Leijonhufvuds nya podcast

Det återstår inte mycket för att finansiera två säsonger på ett bräde!

#Victor-Leijonhufvud, #virtuellt


Medlem

Även om jag inte tänker backa upp detta (backar aldrig kickstarter etc.) så hoppas jag att det blir av. Lejonhuvud har jag alltid gillat i de sammanhang han varit med i och det behövs en vettig svensk spel/nörd-podd!

Medlem

Ja hoppas det blir bra.
Undrade tidigare vad som hände med den här mannen.
gillar lejonhuvudet i tidigare P3 spel


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jag blir lite fundersam på varför folk säger VIRItuellt (så även den här mannen). Är det för att man tycker det låter som VIRUS / VIRII? Det existerar bara ett enda ensamt I i ordet virtuellt, så varför envisas folk med att säga virituellt?


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem
Skrivet av Molotov:

Ja hoppas det blir bra.
Undrade tidigare vad som hände med den här mannen.
gillar lejonhuvudet i tidigare P3 spel

Vet inte om du kanske missat det, men han har en backlogg på drygt 200 avsnitt med podden "Overkligt". Den är nu nedlagd och satsar nu på denna kickstarter istället.

Medlem

Det landade tillslut på 171 895kr.
Önskan var 75 000kr (en säsong).

Så det blir två säsonger och lite annat godis runt omkring. 🎉

Första avsnittet någon gång i år.

Kommer bli fint det här. 💙

75 000 SEK - SEASON 1 - A first season of 10 episodes! ✔️

82 500 - CHRISTMAS BONUS - A bonus episode scheduled for Christmas time is added to the first season. ✔️

90 000 - NEW YEAR’S BONUS - A bonus episode scheduled for New Year’s is added to the first season. ✔️

115 000 - LIVESTREAMING #1 - Livestreams accompany the release of every regular episode in S1. A total of 10 livestreams! ✔️

130 000 - PAPA DRILLO SPECIALE #1 - The one and only Christer "Papa Drillo" Engström serves up his very own separate bonus episode where he tells new tall tales from his virtual adventures! ✔️

135 000 - JOSEF FARES SPECIALE #1 - A separate bonus episode where game developer and movie director Josef Fares interviews a secret guest in his own unique way! ✔️

140 000 - PAPA DRILLO SPECIALE #2 - The one and only Christer "Papa Drillo" Engström serves up a second separate bonus episode where he tells even more new tall tales from his virtual adventures!

145 000 - JOSEF FARES SPECIALE #2 - Another bonus episode where game developer and movie director Josef Fares interviews a second secret guest in his own unique way!

150 000 - SEASON 2 - A second season of 10 episodes!

157 500 - SUMMER BONUS #1 - A bonus episode scheduled for Summer time is added to the second season.

165 000 - SUMMER BONUS #2 - Another bonus episode scheduled for Summer time is added to the second season.


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Theade:

Det landade tillslut på 171 895kr.
Önskan var 75 000kr (en säsong).

Så det blir två säsonger och lite annat godis runt omkring. 🎉

Första avsnittet någon gång i år.

Kommer bli fint det här. 💙

75 000 SEK - SEASON 1 - A first season of 10 episodes! ✔️

82 500 - CHRISTMAS BONUS - A bonus episode scheduled for Christmas time is added to the first season. ✔️

90 000 - NEW YEAR’S BONUS - A bonus episode scheduled for New Year’s is added to the first season. ✔️

115 000 - LIVESTREAMING #1 - Livestreams accompany the release of every regular episode in S1. A total of 10 livestreams! ✔️

130 000 - PAPA DRILLO SPECIALE #1 - The one and only Christer "Papa Drillo" Engström serves up his very own separate bonus episode where he tells new tall tales from his virtual adventures! ✔️

135 000 - JOSEF FARES SPECIALE #1 - A separate bonus episode where game developer and movie director Josef Fares interviews a secret guest in his own unique way! ✔️

140 000 - PAPA DRILLO SPECIALE #2 - The one and only Christer "Papa Drillo" Engström serves up a second separate bonus episode where he tells even more new tall tales from his virtual adventures!

145 000 - JOSEF FARES SPECIALE #2 - Another bonus episode where game developer and movie director Josef Fares interviews a second secret guest in his own unique way!

150 000 - SEASON 2 - A second season of 10 episodes!

157 500 - SUMMER BONUS #1 - A bonus episode scheduled for Summer time is added to the second season.

165 000 - SUMMER BONUS #2 - Another bonus episode scheduled for Summer time is added to the second season.

Nu blev jag glad Christer är kul att lyssna på.

Medlem

Fantastiskt kul. Overkligt är den bästa spelrelaterade podcasten i Sverige och detta blir ju något av en uppföljare.


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem

Jag har försökt hitta info mo det bara är Victor eller om det är ett gäng som i Overkligt. Någon som vet?


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Jag har försökt hitta info mo det bara är Victor eller om det är ett gäng som i Overkligt. Någon som vet?

Victor kommer huvudsakligen utveckla och paketera podden. Men som du ser i listan ovan är det fler återkommande från Overkligt, Chrille och Fares. Sedan kommer Johan och Måns att gästa och andra personer. 👍😄


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Theade:

Victor kommer huvudsakligen utveckla och paketera podden. Men som du ser i listan ovan är det fler återkommande från Overkligt, Chrille och Fares. Sedan kommer Johan och Måns att gästa och andra personer. 👍😄

Jo jag har läst Kickstarter målen. Känns ju lite snålt om man ska punga ut huntratusentals kronor för en gäst. 😉
Tänkte mer om det är en enmans show eller ett gäng som i P3 Spel eller liknande.
I vilket fall ska det bli kul att höra lite från Fares och Papa Drillo igen.
Saknar P3 spel med Angelica, Fares och Victor. Det var tider det.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Jo jag har läst Kickstarter målen. Känns ju lite snålt om man ska punga ut huntratusentals kronor för en gäst. 😉
Tänkte mer om det är en enmans show eller ett gäng som i P3 Spel eller liknande.
I vilket fall ska det bli kul att höra lite från Fares och Papa Drillo igen.
Saknar P3 spel med Angelica, Fares och Victor. Det var tider det.

Jaha, då förstår jag. Hmm. Victor och Måns har pratat mycket om ”samtalet” som bland annat dom har mellan varandra och att det utgör en bra grund i sig. Så jag tror vi kan räkna med att Victor inte kommer vara själv i avsnitten utan mer än ofta kanske alltid ha med sig en gäst. Sedan tror jag att Måns säkerligen kommer hjälpa till och har ett finger med i podden. Men som sagt, det är Victor som går först med tänd lykta, och försöker navigerar i poddträsket.


signatur

Niet.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Theade:

Victor kommer huvudsakligen utveckla och paketera podden. Men som du ser i listan ovan är det fler återkommande från Overkligt, Chrille och Fares. Sedan kommer Johan och Måns att gästa och andra personer. 👍😄

Skrivet av Oakenborn:

Jo jag har läst Kickstarter målen. Känns ju lite snålt om man ska punga ut huntratusentals kronor för en gäst. 😉
Tänkte mer om det är en enmans show eller ett gäng som i P3 Spel eller liknande.
I vilket fall ska det bli kul att höra lite från Fares och Papa Drillo igen.
Saknar P3 spel med Angelica, Fares och Victor. Det var tider det.

*visslar*


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

*visslar*

Herregud. Spiken kommer ju såklart också gästa! Förhoppningsvis så blir det fler från FZ som gästar! Calle och Jocke skulle ju vara jättekul, prata spelmedia genom åren, svårigheter med att driva Sveriges främsta site, vardagar, utmaningar och så vidare! @Vicachu


signatur

Niet.

1
Skriv svar