Ny Playstation 5-trailer avslöjar när nästa års stortitlar släpps

Robot
Ny Playstation 5-trailer avslöjar när nästa års stortitlar släpps

Eller i alla fall vilket halvår GT 7, Ratchet & Clank och Horizon: Forbidden West är tänkta att släppas.

#gran-turismo-7, #horizon-forbidde-west, #ratchet-and-clank-rift-apart


Medlem

Vet ni på FZ (eller någon annan såklart) om det kommer släppas en svart version av PS5 framöver? Om ni får berätta det dvs


signatur
Medlem

2021 ser väldigt bra ute för PS5. Vad hände med God of War kommer det 2022 nu ?

Avstängd
Skrivet av limonass:

2021 ser väldigt bra ute för PS5. Vad hände med God of War kommer det 2022 nu ?

Endast spel visade i trailern nämns.

Härligt med lite nya nextgen spel.


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Medlem

Ratchet & Clank kommer inte till ps4 utan är exklusivt till ps5an.

Medlem

Så de riktiga datumen blir Ratchet & Clank: Rift Apart och Gran Turismo 7 hösten 2021 och Horizon: Forbidden West våren 2022. Som tidigast. Spelvärlden och datum går verkligen inte hand i hand..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av MrStrange:

Vet ni på FZ (eller någon annan såklart) om det kommer släppas en svart version av PS5 framöver? Om ni får berätta det dvs

Tids nog, säkert! Annars kan man ju byta sidopanelerna om man inte gillar originalet i vitt.

Bara jag som är skeptisk till att vi får se nya God of War under 2021?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Åttifemman:

Ratchet & Clank kommer inte till ps4 utan är exklusivt till ps5an.

Blandade ihop det med Miles Morales.


signatur
Medlem

Ok det var lång väntan


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Hade varit bättre om konsolerna kom nästa år istället...

Medlem

båda konsolerna kommer ha det rätt torrt när det gäller spel tills runt 2021 vintern/julen.

flesta spelen kommer nog inte förän 2022.

Medlem

När var det senast en ny konsoll släpptes tillsammans med något stort väl mottaget next gen spel?
Jag tror att jag skaffade Destiny när jag köpte Xbox One men jag kanske blandar ihop det?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Listan visar bara exklusiva spel och nämner även inte alla spel som t.ex. GOW som ska komma 2021. Listan ser lite fattig ut men det är inte allt som släpps 2020-2021.

Medlem

Jag kommer nog ändå spela ghost of tsushima och the last of us 2 innan jag köper ett riktigt ps5 spel så jag har inte så bråttom.

Men Cyberpunk och Dying Light 2 får gärna komma till våren.

Medlem

Så det betyder alltså att man kan vänta mer än ett år på konsolen. För än så länge finns det inget
märkvärdigt exklusivt spel i görning.

1
Skriv svar