Klart: Take-Two köper anrika Dirt- och F1-studion Codemasters

Robot
Klart: Take-Two köper anrika Dirt- och F1-studion Codemasters

Många stålars för att få bilar till stallet.

#codemasters, #take-two


Medlem

Hoppas de låter codemasters fortsätta som vanligt

Gnällkuk

F


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Bilmekaniken från Dirt Rally i nästa GTA!
Ja tack.

Eller spöa på motståndare med en golfklubba-mekaniken från GTA i Dirt Rally efter målgång...ja

Medlem
Skrivet av Gregerory:

Bilmekaniken från Dirt Rally i nästa GTA!
Ja tack.

Eller spöa på motståndare med en golfklubba-mekaniken från GTA i Dirt Rally efter målgång...ja

Helst den från GTA 4 igen men jag tar gärna Dirt Rally liknande känsla även. Betydligt bättre än känslan från GTA 5.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Hoppas dom gör något vettigt med spelen från Sensible Software som Codemasters äger. Skulle gärna se dom klassiska Amiga-spelen släppas på nytt.

Medlem

Minns ni den gången ett jättebolag köpte upp en mindre aktör och de började göra mycket bättre spel efteråt?

För jag gör inte det...

Medlem

Fel håll för min del, hade hoppats på ett mer simulator riktat företag som köpte det istället. Kunos hade varit drömmen!

Medlem

Bilar, färger, dekaler och allt annat är låst bakom mikrotransaktioner i nästa Codemasters spel.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Minns ni den gången ett jättebolag köpte upp en mindre aktör och de började göra mycket bättre spel efteråt?

För jag gör inte det...

Senaste exemplet jag kommer på är Sonys köp av Sucker Punch.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar