Skärmdumpar från spel

Medlem

Lirat lite Forza och ville se vad man kunde göra med en Range Rover, riktigt kul att köra. Fin design med!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

fp
Medlem

Lite bilkörning i Far Cry New Dawn

Medlem

Ett par från AC: Valhalla

Medlem

Ett par till från Assassin's Creed Valhalla
.
.
Har ni stött på han med en yxa i skallen? Det har jag också. ; )

.
.
Sol, vind och vatten

Medlem

Mer från Assassin's Creed Valhalla
.
.
Can you pet the dog?

.
.
Ute med liten båt

.
.
Galna kattgumman

.
.
Knäad i skrevet

Medlem

Mer Valhalla
.
.
Soluppgång

.
.
Källare

.
.
Gore

Avstängd

Hittade lite bilder från genomspelningen av ghost of tsushima


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Avstängd

Mad max och rdr2


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Medlem

Några från Crusader Kings III som jag skaffade nyligen och precis börjat spela.

Jag funderade på om man kunde göra ett Assassin's Creed Valhalla scenario.. det går men är väldigt svårt om man inte väljer att börja på ett annat ställe än i Valhalla.

Det finns två epoker att börja, 867 eller 1066. Ett scenarion heter "Wrath of the Northmen". Där kan man välja ett par olika vikingar som t.ex Halfdan Whiteshirt som börjar i York.

.
.
Men i Valhalla börjar man med Eivor i Mercia. Bilden nedan visar ursprungskungen för Mercia, kung Burghred. Ni som spelat Valhalla känner igenom honom. https://assassinscreed.fandom.com/wiki/Burgred_of_Mercia

.
.
Gjorde min egen härskare, Eivor Wolf-kissed.

.
.
Det stora problemet är att man börjar som härskare med Norwegian (culture) och Asatro (religion). Vilket ingen i landet har, så alla hatar dig från början. Eftersom landet var större än jag kunde bemästra med mina skills var jag ändå tvungen att skänka ett antal titlar till andra, och det gjorde några mer vänligt inställda. Sen började jag jobba på att charma över dem på min sida, samtidigt som jag började konvertera till Norwegian culture på flera ställen. Tyvärr var min religionsledare en total klåpare vilket gjorde att det i princip tog en livstid att konvertera en region till Asatro. Som han fastnade på eftersom regionen slog bakut och fick 100% resist mot konvertering i ett antal år. Så har sparkat min religionsledare och tillsatt en betydligt bättre som sent om sida börjat konvertera reglion - vilket ändå tar många år per region. Bilden nedan är på min familj efter några år.

.
.
Får se om jag fortsätter på denna, kanske kommer ta en enklare väg och börja i York eller norden istället. Trots allt första gången jag spelar, har rätt dålig koll på systemen än så länge.

Medlem

Flight Simulator (2020)

Medlem

The Curse of Monkey Island


signatur

no remorse

Medlem
Genshin Impact 4K, oväntat mysigt och roligt spel trots Gacha system!
Medlem

En från Cyberpunk 2077. Tänkte först att frisyren skulle vara en emo-frisyr men efter att ha spelat ett tag kom jag på att min V har en Karen frisyr (kanske inte syns så bra på denna bild). Var hittar man frisören? ; )

Medlem

Här är en handfull från Cyberpunk 2077 i 4K med RT och DLSS (Quality).

Medlem

Två till från Cyberpunk 2077

Medlem

Fortsätter med Cyberpunk 2077

Revolver

Skrot så långt man kan se

Motorcykel

Medlem

Har haft väldigt kul med photo-mode i Cyberpunk 2077!
Väldigt många trevliga inställningar.
Kör på ett 3070, 1440p, allt på High, lägsta Ray Tracing och Balanced DLSS.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Cyberpunk 2077

Ljus

Mörker

Det var knepigt hitta runt i de mörkaste rummen på detta ställe, måste fixa något sätt att se bättre i mörker. Ficklampor, finns de 2077?

Medlem

Cyberpunk 2077

En annan Arch MC

Claire

Medlem
The Division 2 och Elite: Dangerous

Min agent med sitt nya gevär.

Tog mig även tid att resa i Elite till det mytomspunna Hutton Orbital som många gröngölingar råkat resa till
i hopp om att få ett gratis skepp.

Eftersom jag ändå gjorde den resan, så delar jag med mig av Hutton Truckers Theme:

God Jul och happy gaming allihop!

Medlem

Några bilder från Might & Magic: Heroes VI (Complete Edition) som jag köpte på Ubisofts rea för 70kr. Näst sista Heroes från 2011-2012. Titta lite på Heroes VII också, men skippade det spelet som både verkar sämre och fulare (trots senare releasedatum). Heroes 6 är faktiskt riktigt bra, även om AI fuskar en del ibland. Grafiken är helt ok, bra animationer och hyfsat djup. Har inte hunnit spela jättelänge än.

Skribent

Har märkt en rejäl ökning i svårighetsgrad i Fall Guys på senaste. Gamla banor fått tillägg som gör dem svåra på riktigt.

Memory med en snurrande pinne är en riktig rensare

Tre låga snurrande pinnar istället för en är utmanande.

Blev ändå en fin vinst till slut!

Medlem

LIte äldre bilder, denna gång ett par från The Division 2
.
.
Kaosar lite i Vita Huset - dags för egen presskonferens

.
.
Paus i raiden med Geeks för länge sedan

.
.
Action i raiden med Geeks för länge sedan. Jag kanske borde ta och skjuta lite på Lucy också! Varför wipa vi? *host* skulle bara ta en skärmdump guys!

Medlem

signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Skribent

Doomslayer i Fall Guys? Jajemen!

Medlem

Några från Everspace 2 (Early Access)

Inaktiv

CP 2077

Star Citizen

Medlem

Några till från Everspace 2

Medlem

signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Skriv svar