Xbox Phil Spencer har spelat eftertraktade Elden Ring

Robot
Xbox Phil Spencer har spelat eftertraktade Elden Ring

Han verkar vara imponerad!

#nyhetstips


Medlem

Vore grovt om det bara kom till PS4 och inte 5

Medlem

Vore grymt om dom skippade konsolerna helt.
Så dom kunde lägga allt krut på pc!

Medlem
Skrivet av Witchfinder:

Vore grovt om det bara kom till PS4 och inte 5

Själv mer rädd att Microsoft köper From software

Medlem
Skrivet av one63:

Själv mer rädd att Microsoft köper From software

Jag var lite smått ledsen att de köpte upp tillverkarna av Hellblade men insåg sen att allt som kommer till boxen kommer till PC. Har en PC så oavsett vad de köper upp kan jah vara lugn och inte behöva tänka på xbox alls.

Medlem
Skrivet av Anthrax:

Jag var lite smått ledsen att de köpte upp tillverkarna av Hellblade men insåg sen att allt som kommer till boxen kommer till PC. Har en PC så oavsett vad de köper upp kan jah vara lugn och inte behöva tänka på xbox alls.

Dessvärre om man inte har pc. Jag

Medlem
Skrivet av Witchfinder:

Vore grovt om det bara kom till PS4 och inte 5

Varför inte båda ?

Medlem

Är det inte sjukt kul att det står en PS5 å lockar (mockar?) vid TVn när man pratar med självaste Herr Xbox?

Medlem
Skrivet av Anthrax:

Jag var lite smått ledsen att de köpte upp tillverkarna av Hellblade men insåg sen att allt som kommer till boxen kommer till PC. Har en PC så oavsett vad de köper upp kan jah vara lugn och inte behöva tänka på xbox alls.

Har dessvärre rationaliserat bort min PC då jag inte längre kan motivera kostnad vs tid lagd på gaming

Medlem
Skrivet av Dantrew:

Dessvärre om man inte har pc. Jag

Inte ens en laptop? Oavsett så är det inte många som kan spela ALLT de vill. Även om mitt bibliotek är typ 500+ spel så kommer jag aldrig ha tid att lira precis allt i alla fall....

SoL
Medlem

Nej nu börjar det bli otäckt, nu måste sony steppa upp lite och ta hand om sina utvecklare innan xbox tar över varenda studio. Lite roligt är det också att spencer minsann spelat alla miyazakis spel (demons souls, bloodbore = playstation)

Medlem
Skrivet av one63:

Har dessvärre rationaliserat bort min PC då jag inte längre kan motivera kostnad vs tid lagd på gaming

Menar du att du istället köper Xboxen då elelr inget alls? För om du menar det förstnämnda så låter det ju vettigare att uppgradera PC'n och därmed inte "bara" ha en gamingmaskin.

NuZ
Testpilot
Skrivet av SoL:

Nej nu börjar det bli otäckt, nu måste sony steppa upp lite och ta hand om sina utvecklare innan xbox tar över varenda studio. Lite roligt är det också att spencer minsann spelat alla miyazakis spel (demons souls, bloodbore = playstation)

Varför skulle det vara roligt? En gamer bryr sig inte om plattformar, utan spelen


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Det här kom från ingenstans! Första gången man hör något konkret om Elden Ring sedan E3 2019.

Vankas det trailer till The Game Awards? Den 11 december får vi se.

Som jag skrivit i tidigare trådar hoppas jag innerligt att FromSoftware skippar den gamla generationens konsoler och kör enbart den nya+PC för att inte behöva kompromissa med spelet.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Denna killen är det bästa som hänt "the gaming industry" på många år.

Medlem
Skrivet av Nyhet:

Han tyckte det var ganska segt, ojämnt tempo och för lång story. Bleka karaktärer för det mesta.

Vad trodde ni han skulle säga? Klart han är ”imponerad”... 🤪

Medlem
Skrivet av majep:

Han tyckte det var ganska segt, ojämnt tempo och för lång story. Bleka karaktärer för det mesta.

Vad trodde ni han skulle säga? Klart han är ”imponerad”... 🤪

Kära nån då, någon som inte fått sin nya konsol i tid? ;P


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av SoL:

Nej nu börjar det bli otäckt, nu måste sony steppa upp lite och ta hand om sina utvecklare innan xbox tar över varenda studio. Lite roligt är det också att spencer minsann spelat alla miyazakis spel (demons souls, bloodbore = playstation)

Förstår vad du menar men Känns samtidigt som någon typ av tjänstefel om man inte lirar konkurrenternas flaggskepps exklusiviteter.

Medlem
Skrivet av Nyhet:

Han tyckte det var ganska segt, ojämnt tempo och för lång story. Bleka karaktärer för det mesta.

Vad trodde ni han skulle säga? Klart han är ”imponerad”... 🤪

Jhf
Avstängd
Skrivet av majep:

Han tyckte det var ganska segt, ojämnt tempo och för lång story. Bleka karaktärer för det mesta.

Vad trodde ni han skulle säga? Klart han är ”imponerad”... 🤪

Tur att du är här och kan vägleda oss får. Tackar och bugar, ers höghet.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Kära nån då, någon som inte fått sin nya konsol i tid eller?

Nej va...? Skojade om artikeln i fråga. Vad hände med dig?

Medlem

Aj aj, känsligt här. Trodde det uppenbara skämtet skullw gå igenom, men det var visst minerad mark här.

Medlem
Skrivet av Jhf:

Tur att du är här och kan vägleda oss får. Tackar och bugar, ers höghet.

Vägleda? Får? Vad pratar du om..?

Medlem
Skrivet av majep:

Nej va...? Skojade om artikeln i fråga. Vad hände med dig?

Jaha, var det "skoj"? Då vet jag läget.

Tyckte det mest lät som sur gliring.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Jhf
Avstängd
Skrivet av majep:

Aj aj, känsligt här. Trodde det uppenbara skämtet skullw gå igenom, men det var visst minerad mark här.

Haha chilla grabben! det är du som är den lättkränkta här. Jag tror de flesta av oss har koll på skillnaden mellan pr-snack och genuina utlåtanden.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Jaha, var det skoj? Då vet jag läget.

Tyckte det mest lät som sur gliring.

Givetvis. Menade att varför skulle en person med hans ställning säga ngt annat, oavsett.

SoL
Medlem
Skrivet av NuZ:

Varför skulle det vara roligt? En gamer bryr sig inte om plattformar, utan spelen

Tycker det är roligt eller kanske mer lustigt att xbox vd erkänner att han spelar playstation exklusiva spel. Förstår ju att han iaf måste prova dom för att playstation är så stora konkurrenter men att han tom erkänner det, trodde jag icke.

Medlem

som om han skulle säga något annat här haha
Nog för jag inte betvivlar from softwares kunskaper men en människa i Phils position lär inte kunna säga annat än positiva saker.
Men vist hade det varit kil o fått läsa något i stil med
"Phil Spencer går public; elden ring är ett riktigt skitspel. Undvik"


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Jhf
Avstängd
Skrivet av SunShine:

som om han skulle säga något annat här haha
Nog för jag inte betvivlar from softwares kunskaper men en människa i Phils position lär inte kunna säga annat än positiva saker.
Men vist hade det varit kil o fått läsa något i stil med
"Phil Spencer går public; elden ring är ett riktigt skitspel. Undvik"

Det finns dock väldigt goda skäl att ta det han säger på allvar. Spelet är inte ett ms-spel så de tjänar inte mer på att hajpa det. Och hade han tyckt att det var dåligt hade han antagligen inte sagt något alls utan avvaktat.

Får hoppas han har rätt!

Medlem
Skrivet av Anthrax:

Inte ens en laptop? Oavsett så är det inte många som kan spela ALLT de vill. Även om mitt bibliotek är typ 500+ spel så kommer jag aldrig ha tid att lira precis allt i alla fall....

Jo det har jag iofs. Och den bör väl kunna lira några spel på låga inställningar iaf. Egentligen är det mest Hellblade 2 som jag vill lira och det kanske den bör klara.

12
Skriv svar