Nya / inplastade spel.

Medlem
Nya / inplastade spel.

Är ny på detta med spel på Xbox one-spel. Jag undrar om jag har någon nytta av att köpa nya/inplastade spel , när jag INTE kopplar opp mig live ? Spelar endast för mig själv.

Medlem

På konsol så har spel inte någon CD-nyckel eller dylikt du använder för att aktivera det.
Så det går att köpa beg. utan bekymmer.

Kan vara så att ibland kan ev. bonus-materials cd-nycklar vara förbrukade i sådana lägen, men inget som sätter stopp på grundspelen.

Medlem

Jag var kanske lite otydlig i min fråga: Tänkte om att det kan finnas "bonus-grejer" som man får tillgång till även om man inte spelar online ? Fler bilar , mer banor , mer crediter mm ? Har beställt ett helt nytt racingspel så jag får se om det finns nått på den .

Medlem
Skrivet av Biker:

Jag var kanske lite otydlig i min fråga: Tänkte om att det kan finnas "bonus-grejer" som man får tillgång till även om man inte spelar online ? Fler bilar , mer banor , mer crediter mm ? Har beställt ett helt nytt racingspel så jag får se om det finns nått på den .

Nä, om du ändå inte ska använda online-läget så kvittar det väl med tanke på att du ändå inte kommer ladda hem dlc som följer med i form av en nyckel.

1
Skriv svar