Like a samurai! Ghost of Tsushima har sålt i 5 miljoner exemplar

Robot
Like a samurai! Ghost of Tsushima har sålt i 5 miljoner exemplar
Medlem

GoT var ett underbart avslut på den här konsolgenerationen!

Dex
Medlem

Jäklar. Har GoW (alla 4 spelen) sålt i 51 miljoner exemplar? Det är ju i snitt 12.5 miljoner exemplar / titel. Det trodde jag verkligen inte. Jag älskar det senaste spelet, men har inte spelat dom andra 3. Kanske dags att göra det?

NuZ
Testpilot
Skrivet av Dex:

Jäklar. Har GoW (alla 4 spelen) sålt i 51 miljoner exemplar? Det är ju i snitt 12.5 miljoner exemplar / titel. Det trodde jag verkligen inte. Jag älskar det senaste spelet, men har inte spelat dom andra 3. Kanske dags att göra det?

GoW 3 är fantastiskt!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av Dex:

Jäklar. Har GoW (alla 4 spelen) sålt i 51 miljoner exemplar? Det är ju i snitt 12.5 miljoner exemplar / titel. Det trodde jag verkligen inte. Jag älskar det senaste spelet, men har inte spelat dom andra 3. Kanske dags att göra det?

tror du glömmer lite spel, när dom säger hela serien menar dom nog:
god of war(ps2)
god of war 2(ps2)
god of war 3(ps3)
god of war 3 remastered(ps4)
god of war (ps4)
god of war hd collection
god of war hd collection 2
god of war ghost of sparta
god of war chains of olympus
(osäker om jag glömt något) men tror nog dom räknar med allt det där när dom säger 51M

Har läst en del om hur väl mottaget Ghost of Tsushima blivit i Japan, tydligen en stor succé och en del japanska speljournalister och utvecklar beklagar sig att ingen japansk utvecklar gjort ett sådant här spel, det är ju deras historia så att säga. Nu blev det ju sjukt nice ändå trots en utländsk studio. Jag gillar det här spelet starkt, framförallt för att vi varit dödfödda på samuraj/ninja spel ett tag.
Det enda negativa är att jag tycker grafiken under gameplay är lite pastell-aktig eller billig på nått sätt, inte lika skarpt som andra solo PS4 spel som släppts nyligen.

Avstängd

Game of the generation.


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Medlem

GoT är riktigt bra. Är mitt i det nu. Ser riktigt bra ut!

Medlem

Sluta skriv "GoT". Det är reservetat för Game of Thrones.

Medlem
Skrivet av Chicobello:

Sluta skriv "GoT". Det är reservetat för Game of Thrones.

Inkorrekt!

Medlem
Skrivet av Chicobello:

Sluta skriv "GoT". Det är reservetat för Game of Thrones.

Vet inte vad du pratar om, är det någon typ av serie med hemskt dåligt avslut jag förträngt ?

Medlem

Gillar detta spel och har spelat ca 60% nu, tycker grafiken är grym alltså rent fotografiskt med snygga färgglada miljöer. Stridssystemet är förmodligen det bästa jag stött på i nåt spel och det blir riktigt skoj när man lär sig mästra det. Kanske enda nackdelen är att det är lite för många sidouppdrag och saker att utforska, men inget man måste fast jag är en sån där som vill beta av allt. Om man inte orkar följa alla fåglar o rävar så kan man lägga en teknikpoäng på spårning av bambuställningar och varma källor så kan man hitta dom viktigaste sakerna snabbt. Upptäckte nyligen också att man kan skapa loadouts vilket gör det smidigare att växla till tex Robin när man måste smyga.

Synd att det inte finns matchmaking system om man vill spela co-op men det kanske kommer senare.


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

1
Skriv svar