3DS är en riktigt uppföljare till DS

Robot
3DS är en riktigt uppföljare till DS
Medlem
3DS är en riktigt uppföljare till DS

Kalas, nu kommer jag äntligen kunna käka Marios svampar och bli dubbelt så stor!


signatur
Medlem

Jag vill käka en blomma och skjuta eldbollar istället!

Inaktiv

Kommer ta japanerna 1 veckan sen är Virtual Handjob ute.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Smart val av namn då ett av de största 3Ds-programmen heter så. Kommer bli en härlig mix på sökmotorerna...

Medlem
Skrivet av Olidion:

Smart val av namn då ett av de största 3Ds-programmen heter så. Kommer bli en härlig mix på sökmotorerna...

Kommer nog ett spel till det som heter Max också ska du se..

Medlem

jag fattar inte varför det ska hålla på och kalla den "nya" tekniken för 3D. jag menar ALLA filmer är i 3D om de inte är handritade (2d) mer förvirrande blir det om det är en 3D animerad film (typ ice age) De får ju helt enkelt ta och hitta på ett nytt namn för det är fsn inte 3D de pysslar med. För det har funnits sen DOOM skapades typ...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Intressant, får se om de lyckas eller ej med detta så kallade "3D" Är rätt skeptisk, men vore kul om det blev bra ändå!

Inaktiv
Skrivet av Olidion:

Smart val av namn då ett av de största 3Ds-programmen heter så. Kommer bli en härlig mix på sökmotorerna...

Valet får ses som smart då namnet är en kombination av 3D och DS. 3DS.

Får se om det blir en uppgradering från DSi framöver då. "3D" bryr jag mig inte om, men kommer det några lovande spel så är det anledning nog iallafall.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Blabla det handlar inte hårdvara blabla men vi kommer ändå att sätta ett enormt överpris blabla.


signatur

Jaha.

1
Skriv svar