Inled det nya året med att inreda hemmet med snygga affischer!

Robot
Inled det nya året med att inreda hemmet med snygga affischer!

Commodore 64-kärlek, CPU-pinsskog och datakortsbonanza.

#affischer, #commodore-64, #shop


Moderator | Testpilot

När får vi en FZ-logga på en affisch?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Good stuff!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag gillar ljuset på tangenterna, men man vill ju ha wasd mer i focus och lite snyggare keycaps på Nordiska ISO tangenter.

Medlem

fortfarande sånt färgfilter blir inget för mej denna gången heller då tyvärr.

Medlem

Tangentbordet var riktigt coolt! Kanske blir ett köp ☝🏻

Medlem

C64 i all ära, men det är ju lite trist att det är det enda som ni släpper på retrosidan.


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Medlem
Skrivet av martinot:

C64 i all ära, men det är ju lite trist att det är det enda som ni släpper på retrosidan.

Nej det räcker.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av martinot:

C64 i all ära, men det är ju lite trist att det är det enda som ni släpper på retrosidan.

Vi har mer på gång


signatur

Jag skulle uppskatta om ni erbjöd billiga (100-200kr) posters också, 399kr känns bara groteskt.


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av totalwarplayer:

Jag skulle uppskatta om ni erbjöd billiga (100-200kr) posters också, 399kr känns bara groteskt.

Det är något vi kan kika på. Om man tittar på vad andra tar för sina posters i samma kvalité så ligger det kring där. Sen förstår jag att det är dyrare än de man står och bläddrar bland i nördiga butiker. Motiven är framtagna med en riktigt duktig fotograf och vi tänkte faktiskt besöka honom så ni får se hur vi gjort för att ta fram de här motiven.


signatur
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det är något vi kan kika på. Om man tittar på vad andra tar för sina posters i samma kvalité så ligger det kring där. Sen förstår jag att det är dyrare än de man står och bläddrar bland i nördiga butiker. Motiven är framtagna med en riktigt duktig fotograf och vi tänkte faktiskt besöka honom så ni får se hur vi gjort för att ta fram de här motiven.

Grejen är ju att jag inte behöver hög-kvalitets posters. Skulle uppskatta alternativ för oss som inte lägger 400kr på posters men fortfarande vill ha snygga motiv.


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av totalwarplayer:

Grejen är ju att jag inte behöver hög-kvalitets posters. Skulle uppskatta alternativ för oss som inte lägger 400kr på posters men fortfarande vill ha snygga motiv.

Fattar helt!


signatur
1
Skriv svar