Xbox: "Snälla, blås inte vape-rök i er Xbox Series X"

Medlem

More puns please 😍

eld
Medlem
Skrivet av FuzioN:

Sa jag aldrig, jag tycker bara det är jävligt respektlöst.
Även om det är deras pengar så är det respektlöst.

Kommer inte på frågan att det är något annat, dom får göra vad dom vill med sina pengar men respektlöst som fan är det.

Alltså,

Som jag nämnde ovan, det kommer inte göra nån skada såvida man inte sitter och gör det konstant i flera dagar i sträck. Så det känns onödigt att hetta upp sig över det.

Medlem

Har FZ invaderats av Arne Hegerfors-kloner?

Medlem
Skrivet av eld:

Alltså,

Som jag nämnde ovan, det kommer inte göra nån skada såvida man inte sitter och gör det konstant i flera dagar i sträck. Så det känns onödigt att hetta upp sig över det.

Hehe men man kan ge sig FxN på att om de skadar sin xsx med vaperök så kommer Microsoft få in det som ett garantiärende. 100% säkert.

Medlem
Skrivet av FuzioN:

Sådant här är inte kul och gör mig riktigt förbannad, tänk dig att där finns småbarn som vill ha denna konsolen och vissa föräldrar har ej råd med detta i julklapp kanske nu eller inte fått tag på en.

Eller folk som fått det jobbigt pga pandemin osv osv.

Sen sitter idioter och vapar igenom den, riktigt jävla respektlöst och det gör mig riktigt jävla förbannad.

Skrivet av FuzioN:

Sa jag aldrig, jag tycker bara det är jävligt respektlöst.
Även om det är deras pengar så är det respektlöst.

Kommer inte på frågan att det är något annat, dom får göra vad dom vill med sina pengar men respektlöst som fan är det.

Ta kanske inte vad jag nu säger på för stort allvar, men sättet du upprepar ordet respektlöst får mig att tänka på det här klippet...

Känns också rätt konstigt att bli upprörd av just detta. Vi snackar om en konsol vars material är delvis baserat på konfliktmineraler och sätts ihop av fabriksarbetare i slavförhållanden. Lite som att bli upprörd av en man i bakgrunden som röker, i en dokumentär om Hiroshima 1946...

Medlem

Jag brukar vara ett fan av mindre lyckade idéer men vape tar ju bort all den charmen.


signatur

Drömmer om att pyssla med spelmedia
PC/PS5
@trevligaspel Instagram/twitter

Medlem
Skrivet av FuzioN:

Sådant här är inte kul och gör mig riktigt förbannad, tänk dig att där finns småbarn som vill ha denna konsolen och vissa föräldrar har ej råd med detta i julklapp kanske nu eller inte fått tag på en.

Eller folk som fått det jobbigt pga pandemin osv osv.

Sen sitter idioter och vapar igenom den, riktigt jävla respektlöst och det gör mig riktigt jävla förbannad.

Jag tycker videon är helt awesome😂

Medlem
Skrivet av FuzioN:

Sa jag aldrig, jag tycker bara det är jävligt respektlöst.
Även om det är deras pengar så är det respektlöst.

Kommer inte på frågan att det är något annat, dom får göra vad dom vill med sina pengar men respektlöst som fan är det.

Det var ju de här reaktionerna han/de ville ha , pandemi eller icke tror jag faktiskt ungarna inte behöver mer skärmtid på ett tag ändå och att gnälla att folk inte fick möjlighet att köpa sin konsol de första månaderna i en tid där många inte ens kan titta på priser i den klassen...är inte det en smula respektlöst? No pun intended

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Ingen rök utan eld.

Bästa kommentaren ever.

Medlem
Skrivet av Popski:

Har FZ invaderats av Arne Hegerfors-kloner?

Hur menar du? Jag har inte sett röken av någon Arne här.


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Förlåt men är inte vapeare whitetrash?

Medlem
Skrivet av DarkSvenn1002:

Förlåt men är inte vapeare whitetrash?

Som skådisen Tomas Bolme?

Nä.. fy.. Den var röktigt dålig..

Inte ens småke..ul..


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

jbx
Medlem

Äntligen kommer de beryktade molnet till Xbox, bara en generation sent.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Pansarknekt

Dagens ungdom värderar inte sina saker. Borde kosta 12k ist. Det var ett bra skämt iaf. Med molnet då alltså. Dock så finns inte molnet. Det är bara någon annans dator.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Smart att blåsa in oljeblandad ånga på kretskort. Vilka jävla bloss det finns.

Medlem
Skrivet av deftune:

Dagens ungdom värderar inte sina saker. Borde kosta 12k ist. Det var ett bra skämt iaf. Med molnet då alltså. Dock så finns inte molnet. Det är bara någon annans dator.

Såja, nu ska vi inte döma ut hela generationer pga ett fåtal företeelser.
Det är ju inte som att man inte sett folk bokstavligt talat spränga datorer osv förr.

Medlem
Skrivet av floke:

Hur menar du? Jag har inte sett röken av någon Arne här.

I rest my case.

Medlem

Ojdå, kom visst in i fel tråd. Trodde det handlade om Elden Ring pga all rök.
"A ring of fire"

Medlem
Skrivet av DarkSvenn1002:

Förlåt men är inte vapeare whitetrash?

Trodde mer vi var för att dricka öl och vanligt kaffe. Måste vara en ny generation eftersom dom enligt min erfarenhet är mer pretentiösa. Ny white trash utan wife beaters!.

För att vara seriös. Dom fick en tidigt och hur dom vill spendera sina eller sina föräldrars pengar är deras ensak men känns som ett extremt dumt påhitt.

Medlem
Skrivet av KeyserSoze:

Smart att blåsa in oljeblandad ånga på kretskort. Vilka jävla bloss det finns.

Kanske är annan typ av rök som de själva går på.


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Medlem
Skrivet av DarkSvenn1002:

Förlåt men är inte vapeare whitetrash?

Det är bara whitethrash som skriver whitethrash.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem
Skrivet av floke:

Som skådisen Tomas Bolme?

Nä.. fy.. Den var röktigt dålig..

Inte ens småke..ul..

Du försöker för mycket...

Men en tumme upp ändå bara för att du nämner Tintin! XD


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av FuzioN:

Sådant här är inte kul och gör mig riktigt förbannad, tänk dig att där finns småbarn som vill ha denna konsolen och vissa föräldrar har ej råd med detta i julklapp kanske nu eller inte fått tag på en.

Eller folk som fått det jobbigt pga pandemin osv osv.

Sen sitter idioter och vapar igenom den, riktigt jävla respektlöst och det gör mig riktigt jävla förbannad.

Det finns så mycket annan värre respektlöshet som pågår i världen att det känns som en petitess om några youtubers vill riskera sina tv-spel för likes.

Känns också ganska långsökt att det överhuvudtaget skulle påverka föräldrars ekonomiska möjlighet att köpa konsolen eller ej.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av gryzor:

Det är bara whitethrash som skriver whitethrash.

Haha wapear du?

12
Skriv svar