Frilansare

signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem
Skrivet av conthox:

Jag vet inte om detta klassas som roligt,

Det kriteriet är inte relevant sedan länge i denna tråden ;D

Medlem

Lite "fredagshumor" såhär på torsdagseftermiddagen:

signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Medlem

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

"Got an email saying “choose your team and we’ll make a trailer out of it” or something like that, you pick a bunch of playable NPCS and when your done a trailer will pop up with a statistic like this"

Humor :')

signatur

Medlem
Medlem

signatur

Medlem

Citat från Cilla Benkö, vd för Sveriges Radio.

Humor. :')

signatur

Inaktiv

https://twitter.com/tobias______1/status/1310131659807903744/...

1! "utomnordisk" på gick på hans skola...
Det var en kille från Polen....

Medlem
Skrivet av Fezk:

Citat från Cilla Benkö, vd för Sveriges Radio.

https://pbs.twimg.com/media/Ei8JyEOWkAALrWc?format=jpg&name=m...

Humor. :')

Så jävla hjärndött att bara hjärndöda missar det sjuka. Men ja.. humor! Mer åt tragikomik men ändå..

Medlem

- "AAAAAAAaaaaaah! AAAaaaaah! AAAAAAAaaah!"
- "Är du Ok?"
- "Javisst. AAAAAAAaaaah! AAAAaaaaaah! AAAAAaaaaah! AAAaaaaah!"

(Kolla ljudvolymen innan klick.)

https://9gag.com/gag/avz9m1q

signatur

Medlem

signatur

Medlem

Kanske postade innan,
Ser så nöjd ut.

signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Rätt humoristisk analys.

signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Vad är det roliga med den? 🤔

Medlem
Skrivet av Jiminy:

Vad är det roliga med den? 🤔

Hur snabbt det går från normalt till kaos för de två männen med kaffe, och hur oberörd kvinnan i hissen verkar vara när hon väntar på att hissen ska åka vidare. Som något hämtat ur en komedifilm.

signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Baronova:

Hur snabbt det går från normalt till kaos för de två männen med kaffe, och hur oberörd kvinnan i hissen verkar vara när hon väntar på att hissen ska åka vidare. Som något hämtat ur en komedifilm.

Alright....

Medlem
Medlem
Avstängd

signatur

“If you have an apple and I have an apple and we exchange these apples then you and I will still each have one apple. But if you have an idea and I have an idea and we exchange these ideas, then each of us will have two ideas.”
George Bernard Shaw

Medlem

signatur

Medlem

signatur

Medlem

signatur

Avstängd

https://i.imgur.com/Thc9SRK.mp4

signatur

“If you have an apple and I have an apple and we exchange these apples then you and I will still each have one apple. But if you have an idea and I have an idea and we exchange these ideas, then each of us will have two ideas.”
George Bernard Shaw

Medlem

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Skriv svar