World of Warcraft: Shadowlands ute nästa vecka, se lanseringstrailern nu

Robot
World of Warcraft: Shadowlands ute nästa vecka, se lanseringstrailern nu
Medlem

Klart det ska spelas! Har man en grupp kompetenta polare att spela med så finns det inget spel som är roligare

Medlem

Ska faktiskt spela. Har kört upp 2st karaktärer till lvl 50 nu och är redo. Inte spelat seriöst sedan WotLK men har spelat lite smått i Warlords of Draenor i typ 1 månad senast.

Får se hur länge man håller sig intresserad. Är mest tidsfördriv tills nya Path of Exile Expansionen kommer ut.

Medlem

Är ju uppe i Grim Dawn med den lilla tid jag har, men jag är lite sugen ändå, gnh!

Medlem

"Ända sedan 2008 har det blivit en expansion om året" hur går det ihop om detta är den 8e expansionen? Det är ju 12 år sen 2008.

Medlem

Hoppas man inte gör sig ovän med inbitna woware nu men har alltid undrat hur det är möjligt att intresset fortfarande finns? Inget illa menat jag vet inte hur det har utvecklats med åren men bra att inte alla framtida generationer har hoppat över till hjärndöda fortnite uppläggen så keep it up

Redaktör
Skrivet av Lasrod:

"Ända sedan 2008 har det blivit en expansion om året" hur går det ihop om detta är den 8e expansionen? Det är ju 12 år sen 2008.

2007 - The Burning Crusade
2008 - Wrath of the Lich King
2010 - Cataclysm
2012 - Mists of Pandaria
2014 - Warlords of Draenor
2016 - Legion
2018 - Battle for Azeroth
2020 - Shadowlands

Edit: jag är blind. Skulle ha stått "vartannat år".


signatur
Medlem

WoW har inte varit något att ha sen TBC. Så nej, självklart inte.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Redaktör
Skrivet av lerb:

Nu vill man ju inte framstå som en besserwisser men det där är väl inte en gång om året? Det är ju vartannat år!

Alltså. Jag trodde jag hade skrivit "vartannat år", blir rättad men inser det inte förrän jag blir rättad igen. Tror jag går och lägger mig igen.

Tack för rättelsen.


signatur
Medlem
Skrivet av DieZe:

Klart det ska spelas! Har man en grupp kompetenta polare att spela med så finns det inget spel som är roligare

Vågar nästan hålla med där faktiskt Sjukt längesedan jag spelade nu men när man hade en stabil clan att lira i så var det så snuskigt kul...dock tidskrävande of hell

Medlem

Synd att spelet är så fult bara,.. var väl iofs inte något grafiskt underverk ens när det släpptes så som jag minns det

Medlem

En fundering:
Om Folket slutar spela wow, så spelarbasen blir svindlande låg... kommer Blizzard då att sluta helt med wow.. eller kommer de kanske börja att skapa WoW2 med bättre o fräschare grafik, men ny spelstil? kanske till o med Crossplattform med alla plattformar?

Medlem

Jag kommer spela. Har spelat upp tre karaktärer till lvl 50 och väljer nu om min main ska vara monk eller shammy. Inte spelat sedan TBC och jag måste säga att spelet har gjort en fantastisk resa när det gäller att spela solo. Skulle till och med sträcka mig så långt som att det är ett riktigt bra rpg solo och världens bästa i sällskap.

Medlem
Skrivet av EYEtriforce:

Vågar nästan hålla med där faktiskt Sjukt längesedan jag spelade nu men när man hade en stabil clan att lira i så var det så snuskigt kul...dock tidskrävande of hell

Tidskrävande är det ju tyvärr, vet inte hur många spel som jag velat spela under åren men som jag helt enkelt passat på för att WoW tar all tid...

Medlem
Skrivet av Stingshot:

En fundering:
Om Folket slutar spela wow, så spelarbasen blir svindlande låg... kommer Blizzard då att sluta helt med wow.. eller kommer de kanske börja att skapa WoW2 med bättre o fräschare grafik, men ny spelstil? kanske till o med Crossplattform med alla plattformar?

Kan ju bara tala för mig själv men jag skulle sluta direkt om WoW gick till en spelstil så som action combat istället för tab targeting. Likaså så är grafiken en stor del av charmen skulle jag säga. WoW skulle inte funka med en mer realistisk approach imo.

Medlem
Skrivet av DieZe:

Kan ju bara tala för mig själv men jag skulle sluta direkt om WoW gick till en spelstil så som action combat istället för tab targeting. Likaså så är grafiken en stor del av charmen skulle jag säga. WoW skulle inte funka med en mer realistisk approach imo.

Så du skulle inte kunna tänka dig at spela med samma grafik som de har i cinematics trailer?

Hur wow 2 skulle spelas är en anna viktig punkt; action (third person a la witcher 3) eller nått annat. Undrar hur folk skall kunna tänka sig spela här.

Medlem
Skrivet av Stingshot:

Så du skulle inte kunna tänka dig at spela med samma grafik som de har i cinematics trailer?

Hur wow 2 skulle spelas är en anna viktig punkt; action (third person a la witcher 3) eller nått annat. Undrar hur folk skall kunna tänka sig spela här.

Nä, faktiskt inte. Sen om det är för att jag är fäst vid den grafiska stilen efter 14 år med den nuvarande eller ej lämnar jag osagt. Men WoW och den stil som de har idag funkar bra för den typ av värld Blizzard har byggt imo. Sen spelsättet är ju en väldigt stor smaksak, vet att många inte spelar WoW just pga att de hänger kvar vid tab target. Men utifrån att ha testat majoriteten av alla stora MMO spel på marknaden så finns det ingen som gör just tab target combat så bra som Blizzard och det passar hur deras gameplay och kopplade system fungerar i spelet i dagsläget

Medlem
Skrivet av Stingshot:

En fundering:
Om Folket slutar spela wow, så spelarbasen blir svindlande låg... kommer Blizzard då att sluta helt med wow.. eller kommer de kanske börja att skapa WoW2 med bättre o fräschare grafik, men ny spelstil? kanske till o med Crossplattform med alla plattformar?

Ser ingen poäng med "WoW 2", det skulle inte vara nåt annorlunda än det som är nu. Skulle dom börja ändra hur gameplay funkar ect så skulle folk nog överge spelet.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Enligt mig en utav dom sämre trailersen dom någonsin gjort.

kanske mindre budget på den, men hur den är upplagd känns bara inte wow för fem öre.

Medlem
Skrivet av FuzioN:

Enligt mig en utav dom sämre trailersen dom någonsin gjort.

kanske mindre budget på den, men hur den är upplagd känns bara inte wow för fem öre.

Håller med dig till fullo. Skulle säga att det är den sämsta från dom jag har sett. Kändes väldigt ihopslängd och riktigt rörig.

1
Skriv svar