Cyberpunk 2077 kräver 70 GB till PS4 – kommer på två skivor till PS4, XB1

Robot
Cyberpunk 2077 kräver 70 GB till PS4 – kommer på två skivor till PS4, XB1

Vilket format köper du spelet till? Rösta i nyheten!

#cd-projekt-red, #cyberpunk-2077


Pc 100 % 1 ! Lets go!

Medlem

Kommer nog köpa till PC. Kommer nog inte ha PS5 när Cyperpunk släpps

Medlem

Tänk när man smeker av plastfilmen från den...
..luktar lite på den, kom jag på att jag brukar göra. Varför? Dunno.

Medlem

Får känslan av att det kommer vara hemskt optimerat men det kan också vara en gåva från ovan och fungera på min laptop utan gkort också pga alla förseningar

Medlem

Har kikat på några gameplayvideor på Youtube och tycker inte det verkar speciellt intressant för att köpa.

Medlem

Stadia givetvis

Medlem
Skrivet av Gregerory:

Tänk när man smeker av plastfilmen från den...
..luktar lite på den, kom jag på att jag brukar göra. Varför? Dunno.

Du är inte ensam. Gissar att det har att göra med att doften är så starkt betingad med känslan av upprymdhet, man vet precis vad som väntar.

Gör för övrigt samma sak när jag slår upp en ny bok för första gången, doften av rykande färskt bläck och papper är också oemotståndlig av någon anledning.

Medlem
Skrivet av Gregerory:

Tänk när man smeker av plastfilmen från den...
..luktar lite på den, kom jag på att jag brukar göra. Varför? Dunno.

Gör alltid samma sak när jag köpt ett fysiskt exemplar av ett spel.
Tar upp det fortfarande inplastade fodralet, inspekterar det och läser baksidan samtidigt som jag sakta, sakta drar av plasten och låter mina näsborrar fyllas utav doften av något nytt.

Längtar efter att äntligen få ha min collectors box på skrivbordet framför mig för att gå igenom allting medan spelet laddas ner i bakgrunden.

Medlem

Nightcity wire om två minuter.

Medlem

Det börjar hetta upp sig i tråden läser jag. Men liksom ni så väntar jag på att få öppna en fysiska kopia av spelet och lukta och läsa allt i detalj medans spelet installeras.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Ambassadör
Xbox

Väldigt sugen... samtidigt känns det lite intressant att vänta på en Series X-version, som dessutom bör innebära att spelet har patchats en del sedan release. Har ingen brist på spel, enda oron är spoilers.


signatur

Jump in.

Hoppas det inte är allt för långt in på 2021 som de kommer på de nya konsolerna, är inte en sån som spelar om spel i större utsträckning så kommer antagligen vilja vänta på en riktig next gen version.
Antar att det kommer vara mer ögon godis då än att köpa en ps4 version och köra på ps5an.

Medlem

Tappade suget efter alla förseningar.


signatur

“Silence is golden, but duct tape is silver”

Medlem

Är lite orolig för gameplay, ser rätt.... Tråkigt ut faktiskt. 🤷‍♂️

Medlem
Skrivet av Gregerory:

Tänk när man smeker av plastfilmen från den...
..luktar lite på den, kom jag på att jag brukar göra. Varför? Dunno.

Skrivet av WonderBoy:

Du är inte ensam. Gissar att det har att göra med att doften är så starkt betingad med känslan av upprymdhet, man vet precis vad som väntar.

Gör för övrigt samma sak när jag slår upp en ny bok för första gången, doften av rykande färskt bläck och papper är också oemotståndlig av någon anledning.

Grabbar ni får börja rannsaka er själva


signatur

Banksy

Medlem
Skrivet av Permo:

Nightcity wire om två minuter.

Tänkte att du tog fel på dag, men se på fan! En liten specialare! 😀

@Renton Aldrig! 😂

Medlem

Min dator är uppgraderad och redo för ray tracing. Nu väntar jag bara på att spelet ska släppas.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem
Skrivet av Renton:

Grabbar ni får börja rannsaka er själva

Gjorde som du sa och kom kvickt fram till att det är viktigt att ta vara på även de små njutningarna livet har att erbjuda!

Medlem

Eeeh, kan inte rösta på att jag kommer spela det på Xbox Series X, då Xbox One versionen som släpps kommer fungera på series X och även dra viss nytta utav den bättre hårdvaran av sig självt.

Medlem

Har jag missuppfattat? Det kommer väl inte släppas till nextgen. Bara som gratis uppdatering? Jag tänkte i alla fall dra ned det på PS5an och hoppas på en nextgen patch med stöd för dualsense (någon som hört i fall det kommer finnas)?

Medlem

Förhandsbokade spelet på Playstation Store några dagar innan det försenades från den 19 november.

Förstår fortfarande inte riktigt varför spelet sköts upp igen då det redan gått guld. Dom sa att det är för att XB1 och PS4 är för klena, men dom kan knappast vara förvånade över deras prestanda då spelet har varit i utveckling sedan innan XB1 och PS4 släpptes.

Geeks Gaming

Det kommer att bli på pc. Inte för pcüber1337masterrace!!11oneone utan för att jag inte har något annat format för tillfället

Dock väntar jag till lite efter release för att det ska patchas klart (om det kommer behövas).

Medlem

Så om jag köper det till PS4 så uppdateras det automatiskt till PS5 när spelet släppts till PS5?

Spelen är ju billigare till PS4 så då vore det ju bättre att köpa till ps4 och vänta in PS5 release? Eller?

Medlem
Skrivet av Andreas88:

Så om jag köper det till PS4 så uppdateras det automatiskt till PS5 när spelet släppts till PS5?

Spelen är ju billigare till PS4 så då vore det ju bättre att köpa till ps4 och vänta in PS5 release? Eller?

Så har jag resonerat. Jag hade en bokning på spelbutiken på 569.- som jag tyvärr fick avboka då jag fick en digital PS5a istället för en med disk. Så nu blir det en digital version för 749.- istället. Men jag klagar inte ☺️ Sen är jag inte säker på att spelet kommer bli dyrare till PS5 det är ju främst Sony som gått ut med att deras spel kommer bli dyrare.

https://www.fz.se/nyhet/283625-cyberpunk-2077-uppdateras-grat...

Medlem

Kommer spela på Series X, Collectors Edition förbeställt sedan långt tillbaka.

Medlem

Jag kommer att köpa den till mitt PS4 eftersom min laptop inte skulle palla det spelet alls och det känns lite som ett spel som jag hellre kör på PS4 än en dator. Sedan hoppas jag verkligen att det stämmer att det kommer fungera på PS5 för köper ju digitalt.

C64
Medlem

Sönder hajpat !

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Förstår fortfarande inte riktigt varför spelet sköts upp igen då det redan gått guld.

Sannolikt låg man så tajt till att man räknade med att en "day one patch" skulle göra det hela spelbart. När det stod klart att man inte hann så långt man ville med denna patch fanns det inte så mycket val om man inte ville släppa ett spel som inte fungerade.

Medlem

Väntar in PS5. Då borde de värsta buggarna vara fixade.

12
Skriv svar