Se Cyberpunk 2077-gameplay från Xbox Series X

Robot
Se Cyberpunk 2077-gameplay från Xbox Series X

Och One X, för den som tänkt lira Cyberpunk på last-gen.

#cyberpunk-2077


Medlem

Ouch! Videokvaliteten gav mig flashbacks till början på 90-talet då jag såg Terminator 2 på pirat VHS.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Ouch! Videokvaliteten gav mig flashbacks till början på 90-talet då jag såg Terminator 2 på pirat VHS.

Haha trodde det var mitt nät som börjat sega. 480p ftw. Får väl vänta ett tag innan kvalitén på klippet uppdateras till det bättre.

Medlem

Minst lika bra som Skyrim fast i framtiden. Det här sopar gatan med det mesta.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Såg det inte jätte hackigt ut på one x när dom åkte bil i stan, typ. 20-25FPS? helt annat flyt på series.. Varför bemöda sig med gamla. Jag är inte supersåld ännu, om det blir köp blir det helt klart på nya generationen..

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av SID 6.7:

Ouch! Videokvaliteten gav mig flashbacks till början på 90-talet då jag såg Terminator 2 på pirat VHS.

Skrivet av Westrr:

Haha trodde det var mitt nät som börjat sega. 480p ftw. Får väl vänta ett tag innan kvalitén på klippet uppdateras till det bättre.

Jag fick 1080p med så sjukt komprimerat.

Skrivet av Bf1942:

Såg det inte jätte hackigt ut på one x när dom åkte bil i stan, typ. 20-25FPS? helt annat flyt på series.. Varför bemöda sig med gamla. Jag är inte supersåld ännu, om det blir köp blir det helt klart på nya generationen..

Ja, klart sämre flyt i bilkörningen.


signatur
C64
Medlem

Bilkörningen påminde om nått sent 90 tals bil spel

Ambassadör
Xbox

Lutat lite åt att vänta alltså...


signatur

Jump in.

Medlem

Cyberpunk 2077 är ett av skälen till att jag köpte en One X i väntan på en Series X. Misstänker att prestandan på bas-PS4 skulle dra ner upplevelsen rätt rejält.

Series X presterar klart bättre, men One X ser fullt tillräcklig ut. Möjligen bortsett bilkörningen, får se hur det känns in person.

Medlem

Vill inte titta


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Känns ju som med ett sånt här stort spel, att man vill spela det på bästa möjliga sätt och hellre vänta på Xbox Series X-versionen.

Och när det är företaget själv som lägger ut videon, varför lägger dom inte upp videoklippet i 4K 60fps? Youtube stödjer ju det.

C64
Medlem

Oj oj oj oj nej nej nej Va det inte grafiken som skulle vara så Uber bra eller har jag missat nått ?? Det krävs mer än Neon och regn för att imponera på mig

Medlem

Hmm nja alltså komprimeringen på videon är ju skum, varför laddade dom upp den så? Men utöver videokvalitet, så ser det inte jättebra ut utöver det heller, förvånansvärt stelt etc. Dom har ju visat väldigt mycket bättre grejer tidigare, varför visa detta så nära inpå release?

Edit: tittade igen, nja ser rätt bra ut ändå.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Med tanke på att jag knappt ens orkade bemöda mig med att jämföra versionerna och rentav skulle trott det var samma så behöver jag antingen, som vissa påpekat, högre videokvalitet eller Cyberpunk 4154. Det ser fantastiskt ut alltså, men skulle inte säga att det är något som får mig att tänka att jag hellre spelar detta på en Xbox Series X än min 5 år gamla laptop. Får väl helt enkelt invänta tills de gör ett next-gen-optimerat spel innan...

...nä, vem lurar jag. Vem pallar vänta tills deras nästa spel innan man köper en ny konsol? xD


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Hur kan man släppa en video i denna kvalitet? Dags att sälja CDPR aktierna...

Medlem
Skrivet av lars_kongo:

Hur kan man släppa en video i denna kvalitet? Dags att sälja CDPR aktierna...

Men du har inte aktier.................:) Det du kan göra är att be så att din maskin kommer upp till denna kvalite.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem
Skrivet av Molotov:

Vill inte titta

du måste en vacker dag!!!:):)0


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Rullar inte super bra på One X, tydliga frame drops här och där.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av WonderBoy:

Cyberpunk 2077 är ett av skälen till att jag köpte en One X i väntan på en Series X. Misstänker att prestandan på bas-PS4 skulle dra ner upplevelsen rätt rejält.

Series X presterar klart bättre, men One X ser fullt tillräcklig ut. Möjligen bortsett bilkörningen, får se hur det känns in person.

Eftersom att du skriver om Series C och One X antar jag att du menade bas-One och inte bas-ps4?

Medlem
Skrivet av Thane:

Eftersom att du skriver om Series C och One X antar jag att du menade bas-One och inte bas-ps4?

Nej, bas-PS4, det var det jag hade innan One X.

Medlem
Skrivet av krislevin:

du måste en vacker dag!!!:):)0

Jeppe, när det.är speldags


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Hmmmm. Kamera/styrning verkar vara extremt lulliga. Som att leva sitt liv fasttejpad på en steadicam = omedelbart självmord om det händer mig.

//LD

C64
Medlem

sen såg det stelt ut nej hoppas det blir bättre in i spelet

Medlem

Inte jätteimpad om jag ska va ärlig. Grafiken var ju ganska fin men det såg ju inte speciellt kul ut. Hoppas det är helt annat när man väl spelar själv.

Medlem

Har man inte sett det här spelet till leda vid det här laget? Fasen, måste vara något slags rekord i hur mycket man visar innan folk ens fått spelet.
Liksom, "Kolla in alla fordon vetja. Alla bössor också. Här är karaktärsskapandet. Kika på stadsdelarna hörni. Imponerade än? Ok. Kolla in de första timmarna. Så här utför du uppdrag".etc etc... Sjukt ju! Jag undviker att titta men bara rubriker och bilder gör så man känner sig mätt redan. Vill inte folk ha någon form av helt fräsch, överraskande upplevelse längre? Känna det där, wow, över första gången man ser dessa saker.
Ja ja. Får hoppas det blir bra nu.

Medlem

Sett snyggare ut tidigare tycker jag, vet inte om det e youtube som komprimerar skiten konstigt?

jbx
Medlem
Skrivet av krislevin:

Minst lika bra som Skyrim fast i framtiden. Det här sopar gatan med det mesta.

Finns det drakar och snö i cyberpunk? 😉


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Hoppas det är kul och flyter på mitt 3090...

Medlem

Staden kändes inte levande men det blir nog åtminstone samma kvalité som witcher 3.

Medlem

Spelet ser inte särskilt bra ut oavsett platform tycker jag, får lite stundvis MMO-känsla av det hela a la Neocron. Kan visserligen vara positivt, för ett visuellt mästerverk betyder ju inte bra spel.

123
Skriv svar