Vad tycker du om Aftonbladet?

Inaktiv
Vad tycker du om Aftonbladet?

Förklara varför du tycker som du gör.


signatur

© Copyright by T@wo

Jag vet inte vad jag tycker om aftonbladet. Ibland kan dom skriva om något intressant, men mestadels så är det bara om vilken kändis i hollywood som har bytt skor.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Helt värdelös tidning. Består endast av skvaller och annat skit. Har noll i nyhetsvärde, och när det väl är några nyheter så är dem vinklade och består till största delen av fel.

Medlem

Rubrikerna är grymt lockande, men innehållet luktar bajs. Tyvärr.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Tycker sidan är grymt rolig helt enkelt. Allt är skitsnack men det är kul att läsa :),


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Värdelös journalistik. Snart börjar väl sommarpraktikanter där och då fylls genast tidningen/sidan med all möjlig skit man kan tänka sig.

Medlem

Läser nästan aldrig Aftonbladet då det inte finns något i som tilltalar mig.


signatur

Rawr

Medlem

jag läser aftonbladet dagligen, men tycker inte det är någon höjdare direkt, håller mig till svd eller dn för mer nyheter och aftonbladet för ja.. slå ihjäl tiden lite, ibland hittar man någon rolig artikel

Medlem

Jag är inne och läser på Aftonbladet varje dag, det jag gillar är att man får reda på vad som har hänt med deras stora rubriker. Men samtidigt är det mkt rubrik och lite relevant innehåll. När jag inte läser riktiga tidningen väljar jjag ju dock aftonbladet.
Så jag tycker att det är båda bra och dåligt.


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

Aftonbladet, Expressen och GT är alla likadana. Men visst har man köpt något ex då och då.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Gillar inte alls Aftonbladet. Händer att jag köper den åt tjejen eller för tv-guidens skull men läser väldigt sällan.

MFC
Medlem

En oseriös tidning, går faktiskt inte att säga mer.

DN.se is the shit av de svenska tidningarna men annars är det utländska medier som gäller.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av WaltX:

Rubrikerna är grymt lockande, men innehållet luktar bajs. Tyvärr.

Instämmer helt klart


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Var några månader sedan jag var inne på Aftonbladet senast (med undantag för en och annan länk på forum).

Mitt liv är mycket bättre nu

DN.se och SvD.se räcker långt för att täcka dom riktiga nyheterna gällande Sverige samt lite internationella saker.


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem
Skrivet av MFC:

En oseriös tidning, går faktiskt inte att säga mer.

DN.se is the shit av de svenska tidningarna men annars är det utländska medier som gäller.

This man speaketh the truth!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Värdelös.

Kan jag inte lita på vad som står så ser jag ingen poäng med att besöka sidan längre.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Gillar att läsa det på nätet och spamma det här på fz.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av MacNille:

Gillar att läsa det på nätet och spamma det här på fz.

Det har ingen undgått...

Medlem

Aftonbladet är som ett litet hollywood. Skit med andra ord. Annars kan aftonbladet vara starka och kan fortfarande tas på allvar om dom växer till sig lite. Men tjänar man pengar på skit varför inte fortsätta med skit. Vi har iaf inte FOX här i Sverige.

Medlem
Skrivet av bapelsin:
Skrivet av MacNille:

Gillar att läsa det på nätet och spamma det här på fz.

Det har ingen undgått...

Word

Tillägg: Det var väl i den tidningen artikeln om "dödsspel" skrevs?... I rest my case.


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av nils45:

Aftonbladet är som ett litet hollywood. Skit med andra ord. Annars kan aftonbladet vara starka och kan fortfarande tas på allvar om dom växer till sig lite. Men tjänar man pengar på skit varför inte fortsätta med skit. Vi har iaf inte FOX här i Sverige.

Gillar inte heller FOX. Men det här är gång på gång vad jag får ut av svenska medier:

George Bush = djävulen.
Klimathotet = odiskutabelt sant.

Nu tycker jag inte Bush var en vidare bra president, och jag tror att vi upplever en global uppvärmning. Men jag skulle gärna vilja se och höra från den andra sidan lite mer, av rent intresse, men det finns för få journalister som bryter mönstret. Även om FOX är ett extremfall så kan jag absolut se det positiva med två så skilda sidor.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Måste säga att jag endast läser Aftonbladet tack vare sportbladet. Resten av redaktion kan hoppa från nått tak tack.

Medlem

Aftonbladet och Expressen: Sensationsjournalistik helt utan djup, eftertanke eller objektivitet.

Medlem
Skrivet av m0rfar:

Aftonbladet och Expressen: Sensationsjournalistik helt utan djup, eftertanke eller objektivitet.

Jag kanske är aftonbladets målgrupp ändå. Jag avskyr aftonbladet och tar allt jag läser där med en stor kopp salt eftersom de vinklar och överdriver, fabulerar och fintar. Men på något sätt är jag ändå där gång på gång och läser, skakandes på huvudet och muttrar för mig själv "Det är inte sant..."

Jag gillar att avsky aftonbladet, kanske för att det är så lätt. Det hade kanske varit lättare att svälja om de blev en "veckotidning" istället. Ni kan inte nyheter aftonbladet, håll er till skvaller och "gissa vems rumpa det är på bilden", där har ni er ribba liksom.

Jag läste helt seriöst denna rubrik på aftonbladet häromdagen:
Såg jesus i skuggan - 4 dagar senare crashade datorn
Jag skrattade så jag grät. Otroligt dåligt. Jag berättade för en arbetskamrat senare på dagen och skulle visa rubriken (han trodde mig inte) och då hade de ändrat den så att den var lite mer anonym men innehållet var densamma. Killen såg jesus i skuggan, 4 dagar senare crashade datorn.

Rikslol.

Det är ok att gilla aftonbladet men om du bildar dig en uppfattning om din omvärld via vad du läser där så antar jag att du ofta blir tagen för en idiot?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av Exeron:
Skrivet av bapelsin:
Skrivet av MacNille:

Gillar att läsa det på nätet och spamma det här på fz.

Det har ingen undgått...

Word

Tillägg: Det var väl i den tidningen artikeln om "dödsspel" skrevs?... I rest my case.

Japp, det var i aftonbladet som den artikeln blev skriven.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

ljugande påhittande förvrängande medvetet bortagande av fakta idioter.

dock läser jag den, www. alltså, det är smidigt sätt att underhålla sig själv, som tex http://www.explosm.net/ osv..

att det kallas tidning och inte "skit" är i mina ögon skandal, och att folk som jobbar där seriöst kan kalla sig junarlister är ett stort hån imot riktiga jonarlister som brinner för att undersöka saker och förmedla fakta till sitt folk.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

ljugande påhittande förvrängande medvetet bortagande av fakta idioter.

dock läser jag den, www. alltså, det är smidigt sätt att underhålla sig själv, som tex http://www.explosm.net/ osv..

att det kallas tidning och inte "skit" är i mina ögon skandal, och att folk som jobbar där seriöst kan kalla sig junarlister är ett stort hån imot riktiga jonarlister som brinner för att undersöka saker och förmedla fakta till sitt folk.

Det är nog bara du, IceMan som kan lyckas med konststycket att stava fel på samma ord med sådant kort mellanrum!

Fortsätt så snälla, det ger en ett gott skratt var dag (med dig självklart)


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

^Inte för att jag stör mig på det men har du aldrig funderat på att skaffa FF 3 IceMan? Den har ju en inbyggd stavkontroll och den äger i sin helhet

Skrivet av bapelsin:

Gillar inte alls Aftonbladet. Händer att jag köper den åt tjejen eller för tv-guidens skull men läser väldigt sällan.

Du vet att både Aftonbladet och TV tablån finns gratis på internet?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

theHarmlessWarrior jo jag har det, men hur får man den å säga rätt ord? jag ser när det blir fel, (rött markerat) men vad spelar det för roll när jag änndå inte vet hur det ska stavas?


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Stör mig nog mer på folk som köper skiten, hur korkad kan man vara?

12
Skriv svar