PS5:s viloläge kan ställa till problem, enligt rapporter

eld
Medlem
Skrivet av Duke_Gamer:

Något som jag ser är vanligt hos alla gamers är dom har en sådan satans jävla back log dom har det dom gör o måste inte köpa PS5 dag 1 spela igenom dom PS4 spelen du ej rört änu eller till och med dom PS3 spel du kanske spelat 10% av.

Jag har min ps3 än och inte köpt en ps4 än då jag har många spel kvar att spela igenom. Sedan måste man inte ha det nysate och senaste men folk har ju tålamod som 5åringar och då är dom vuxna vilket är ju skamset hur vuxna nästan är värre än barn när det kommer till tv-spel.

Ta spela igenom backlogen och har du ingen nä men köp ps5an då.

Din ps3'a existerar för att folk valde att köpa en ny konsol även om dom inte betat av sin backlog.

Säg efter mig: man måste inte klara alla spel, det är upp till var och en hur man konsumerar sin media, helt eller delvis.

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Rätt gött att man inte får sin PS5 förrän nästa år då

När man väl har fått konsolen kommer den vara uppdaterad och klar, slipper garanterat första batchen. Sommar 2021 here i come!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Duke_Gamer:

ju oftare man läser om PS5an så är jag tacksam att jag ej har ekonomin och är tacksam att jag alldrig köper saker dag 1. Lika bra vänta tills dom släpper PS5 slim/pro eller tusan dom tänker kalla den bättre modlen. Alldrig förstår mig på dag 1 köpare och kollar man playstation subb reddit så är det som om folk dör om dom ej får den på dag 1. Det låter så på dom I allfall att livet i över för dom ej kunde pre-ordra den.

Hur vet du att det kommer en ps5 slim eller pro modell den här gången, bara för det kom en för 4an betyder inte 5an kommer få det.
Original ps4an var ganska kass redan när den släpptes nov 2013 därav en pro modell hösten 2016 men ps5an är 3 gånger starkare än 4an alltså pro modellen så inte säkert det kommer en ps5 pro då...

Medlem
Skrivet av submariner:

Hur vet du att det kommer en ps5 slim eller pro modell den här gången, bara för det kom en för 4an betyder inte 5an kommer få det.
Original ps4an var ganska kass redan när den släpptes nov 2013 därav en pro modell hösten 2016 men ps5an är 3 gånger starkare än 4an alltså pro modellen så inte säkert det kommer en ps5 pro då...

När det kom en PS1 slim, en PS2 slim, två PS3 slim och en PS4 slim, så skulle det inte vara helt förvånande om det också släpptes en PS5 slim.

Medlem
Skrivet av submariner:

Hur vet du att det kommer en ps5 slim eller pro modell den här gången, bara för det kom en för 4an betyder inte 5an kommer få det.
Original ps4an var ganska kass redan när den släpptes nov 2013 därav en pro modell hösten 2016 men ps5an är 3 gånger starkare än 4an alltså pro modellen så inte säkert det kommer en ps5 pro då...

PS1 slim, PS2 silm, ps3 slim, ps4 slim and pro det är et tydligt mönster här. Visst det kommer kanske inte en ps5 pro men säkert en PS5 slim och vet du varför jo för dom är smart dom vet att folk kommer att köpa sama jävla konsol 1 gång till för fans är galningar med för mycket pengar. Ser man på alla collectors som ska ha alla 20 varianter av n64 o så vidare.

Men ja en slim är jag 100% säker på Sony är ju inte dum.

Medlem

Alla dessa problem.
Tacka vet jag NES! Plugga in, tuta o kör


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av Duke_Gamer:

Något som jag ser är vanligt hos alla gamers är dom har en sådan satans jävla back log dom har det dom gör o måste inte köpa PS5 dag 1 spela igenom dom PS4 spelen du ej rört änu eller till och med dom PS3 spel du kanske spelat 10% av.

Jag har min ps3 än och inte köpt en ps4 än då jag har många spel kvar att spela igenom. Sedan måste man inte ha det nysate och senaste men folk har ju tålamod som 5åringar och då är dom vuxna vilket är ju skamset hur vuxna nästan är värre än barn när det kommer till tv-spel.

Ta spela igenom backlogen och har du ingen nä men köp ps5an då.

Pfff, PS3, har du verkligen spelat igenom alla spel till PS One och PS 2? och alla andra konsoler innan PS3:an?
Onödigt att uppgradera så snabbt...

Medlem
Skrivet av SunShine:

Alla dessa problem.
Tacka vet jag NES! Plugga in, tuta o kör

Räknas inte blåsa i kassetten som en patch? 😉

Medlem
Skrivet av puban:

Pfff, PS3, har du verkligen spelat igenom alla spel till PS One och PS 2? och alla andra konsoler innan PS3:an?
Onödigt att uppgradera så snabbt...

jag ägde alldrig en ps1 eller 2 eller xbox. Och ja jag klara ut alla min spel på super nintendo då jag ägde kanske 10 st.

Men jag säger som så sluta köp en jävla massa spel om man ändå alldrig komer spela dom då man är så jävla ja måste ha det senaste. Tror många köper bara för köpandest skull. Jag ser det så ofta överallt folk som köper spel på steam sale bara för dom är på sale eller folk som har en jävla back log för dom köper nytt o glömer bort det gamla.

Plus det där jävla dag 1 skiten måste ha det på dag 1. Men något jag har lärt mig köp alldrig spel dag ett utan vänta tills dom patchat skiten så får man än bättre första gångs spel uplevelse.

Men folk är ju som små barn åtliga som fan.

Medlem
Skrivet av SkogsTrollet:

Räknas inte blåsa i kassetten som en patch? 😉

haha jo det får det väl göra.. eller kanske "life hack" om vi ska köra det moderna språket


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av Duke_Gamer:

jag ägde alldrig en ps1 eller 2 eller xbox. Och ja jag klara ut alla min spel på super nintendo då jag ägde kanske 10 st.

Men jag säger som så sluta köp en jävla massa spel om man ändå alldrig komer spela dom då man är så jävla ja måste ha det senaste. Tror många köper bara för köpandest skull. Jag ser det så ofta överallt folk som köper spel på steam sale bara för dom är på sale eller folk som har en jävla back log för dom köper nytt o glömer bort det gamla.

Plus det där jävla dag 1 skiten måste ha det på dag 1. Men något jag har lärt mig köp alldrig spel dag ett utan vänta tills dom patchat skiten så får man än bättre första gångs spel uplevelse.

Men folk är ju som små barn åtliga som fan.

Tagga ner lite, okej. Du verkar ta hela diskussionen väldigt personligt.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av magma:

När man väl har fått konsolen kommer den vara uppdaterad och klar, slipper garanterat första batchen. Sommar 2021 here i come!

Eller hur! Uttrycket "Beach 2021" kan slänga sig i väggen. Det är chips och bira hemma i soffan framför PS5:an som gäller 2021

Medlem

Verkar vara många som har problem. Många olika problem också. Sony kanske hade lite problem med SoC ändå och lite för bråttom med launch. Det är tråkigt att det är så.

12
Skriv svar