PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd

Medlem
Skrivet av morresh:

När la ni er beställning?

2019-08-12
Samma datum som på WH, får båda.


signatur

okram39
PS | PS2 | PS3 | PS4 | PS5

Medlem

Fick precis ett "Din order är klar att hämtas"-mail på min PS5-order på Webhallen Sveavägen!


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem
Skrivet av Captain_Dracula:

Fortfarande inte ens ett besked från Dustin. Helt galet. Har man så dålig koll på logistiken eller beställningar eller vad handlar det om?
Man vill ju bara veta om det blir release, december, januari eller längre fram i Q1 2021 liksom.

Det är flera kedjor som agerar lika likgiltigt, man blir frustrerad av ovissheten...

Medlem
Skrivet av Anwest:

Fick precis ett "Din order är klar att hämtas"-mail på min PS5-order på Webhallen Sveavägen!

Blev såklart onödigt stressad över att inte fått mailet, sen slog det mig att WH Sveavägen stänger 19, och WH MOS stänger 21

Medlem
Skrivet av Anwest:

Fick precis ett "Din order är klar att hämtas"-mail på min PS5-order på Webhallen Sveavägen!

Hoppas att jag också snart får ett!


signatur

okram39
PS | PS2 | PS3 | PS4 | PS5

Medlem
Medlem
Skrivet av Anwest:

Fick precis ett "Din order är klar att hämtas"-mail på min PS5-order på Webhallen Sveavägen!

Samma här.... undrar hur många som bokat där, om det blir lång kö imorgon...

Detta står även mitt mail:
Summa: 29999 kr
(28801 kr exklusive moms)

Ändå värt det! Får dra av momsen på företaget helt enkelt

Medlem
Skrivet av majep:

Samma här.... undrar hur många som bokat där, om det blir lång kö imorgon...

Detta står även mitt mail:
Summa: 29999 kr
(28801 kr exklusive moms)

Ändå värt det! Får dra av momsen på företaget helt enkelt

Haha ja, står 10001 kr för mig


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem
Skrivet av Dawidovich:

Okej, bokade du när det fortfarande kostade 10 000 kr då? Vill minnas att jag bokade precis efter prissänkningen. Min orderbekräftelse kom 9:50, när kom din exakt?
Är minst sagt nojig, känns som jag ligger nära gränsen för de som kommer få en konsol. Inte många som skriver om dustin på forumen heller.

Nej, jag bokade till rätt pris och min bekräftelse kom 08:59.

Ja du måste ligga på gränsen, men det finns fortfarande möjlighet. Håller tummarna.

Medlem
Skrivet av Anwest:

Fick precis ett "Din order är klar att hämtas"-mail på min PS5-order på Webhallen Sveavägen!

Väntar på samma mail med, fast i göteborg då.

Skribent

Vad tror vi att PS5 säljs för imorgon på Blocket då? 10 000? 12 000? Ännu mer?

Medlem

Appropå scalpers och folk som köper för många PS5 o hoarders.
Fota o skriv ut o tejpa upp på fönstret för en kul reaktion från grannarna

Medlem
Skrivet av Anwest:

Haha ja, står 10001 kr för mig

Jävligt billigt i jämförelse...

Medlem

Heja PostMord! Mitt är i rullning. Appen säger leverans imorgon. Den som stör bilen som transporterar mina grejer får smaka på Trollhättans egna Dark Knight! 😄

Medlem
Skrivet av morresh:

När la ni er beställning?

27 maj om jag inte minns helt fel.


signatur

Constants and variables

Medlem
Skrivet av Linusenen:

Heja PostMord! Mitt är i rullning. Appen säger leverans imorgon. Den som stör bilen som transporterar mina grejer får smaka på Trollhättans egna Dark Knight! 😄

Hm, lite osmakligt?

Medlem
Skrivet av Leffe76:

Hm, lite osmakligt?

Skojar du? Gud så känsligt.

Medlem
Skrivet av majep:

Skojar du? Gud så känsligt.

Nope, låter som en referens till skolattacken i Trollhättan.

Medlem

Oj oj, min PS5 finns nu att hämta på Webhallen. Någon annan som hänger på låset i morgon? 😂

Jhf
Avstängd
Skrivet av Leffe76:

Nope, låter som en referens till skolattacken i Trollhättan.

Postmord är en rätt träffsäker referens till en post som har mördat just själva idén med en posttjänst. Vem som är Trollhättans Batman vet jag inte men inte mördar Batman skolungdomar? Eller har jag missat något?

Du får nog leta vidare på nätet efter nån att läxa upp. Här går du bet.

Medlem

Hej alla gamers! Tänkte kolla ifall någon förhandsbokat standard PS5 på Mediamarkt runt den 18e september och kommer få sin konsol imorgon?

Jag fick ett Mail den 5e november där det står att jag får den preliminärt i december vilket känns mindre kul

Medlem
Skrivet av Laddy:

Hej alla gamers! Tänkte kolla ifall någon förhandsbokat standard PS5 på Mediamarkt runt den 18e september och kommer få sin konsol imorgon?

Jag fick ett Mail den 5e november där det står att jag får den preliminärt i december vilket känns mindre kul

Jag beställde också den 18 september och har inte fått något mail som flera andra här att jag kan hämta ut konsolen imorgon så ser ju väldigt mörkt ut för oss

Medlem
Skrivet av Leffe76:

Nope, låter som en referens till skolattacken i Trollhättan.

Kom igen nu, skulle snarare tro att majep bor i Trollhättan därav inlägget..

Medlem
Skrivet av Leffe76:

Hm, lite osmakligt?

Inte för att han var utklädd till Batman. Men okej. Är man känslig så kanske, osmakligt

Va inte idioten jag syftade på iaf

Medlem
Skrivet av nicbex:

Jag beställde också den 18 september och har inte fått något mail som flera andra här att jag kan hämta ut konsolen imorgon så ser ju väldigt mörkt ut för oss

Tråkigt 😕 kanske får försöka sig på Elgiganten.se imorgon kl 09:00
Står även ”kan finnas i enskilda butiker” på elgigantens hemsida

Medlem

Bokade 25 april från komplett, så jag lär vänta :<

Medlem
Skrivet av e3henri:

Förstår inte varför folk envisas med att stå i Webhallens 14 månader långa kö när det är 2 mån kö på andra ställen.

Förstår inte folk som bara förbokar på ett ställe och sen gråter att de gjort allt de kunde när de inte får något.

Hade jag velat ha PS5an nu i första omgången så hade jag förbokat på alla ställen som erbjöd det för att säkra så gott det går att få en konsol.

Medlem
Skrivet av Laddy:

Tråkigt 😕 kanske får försöka sig på Elgiganten.se imorgon kl 09:00
Står även ”kan finnas i enskilda butiker” på elgigantens hemsida

Vart har du läst att det kan finnas i enskilda butiker?

Medlem
Skrivet av Ts_str:

Vart har du läst att det kan finnas i enskilda butiker?

Står så här under bilden på PS5 konsolen på Elgigantens sida ” Slut i lager online - kan finnas i enskilda butiker”

Medlem
Skrivet av Laddy:

Står så här under bilden på PS5 konsolen på Elgigantens sida ” Slut i lager online - kan finnas i enskilda butiker”

Du får gärna ta en skärmbild och lägga upp här, för jag ser ingen sån text/information på deras hemsida.


signatur

Nerd 4 life, yo.

Skriv svar