PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd

Medlem

Dubbla priset och mer därtill på säljsidor. Tråkigt att se att man bokar upp sig för att tjäna en extra slant.


signatur

Furo - Kind Soul

Medlem

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Hur fungerar det med garantier om man köper en ny vara i andrahand?

Medlem

Kvitto ska medföljas. Köp inte utan.


signatur

Furo - Kind Soul

Medlem

Har fortfarande Under behandling, tog klarnafaktura... någon mer som har samma problem?

Dock så står en ipad jag köpte för någon månad sedan också under behandling så kanske inte betyder något?

Medlem

Nu står den som reserverad. Eller kan man inte vara säker ändå?


signatur

Gen X Casual Gamer

Medlem
Skrivet av sharky4687:

Har fortfarande Under behandling, tog klarnafaktura... någon mer som har samma problem?

Dock så står en ipad jag köpte för någon månad sedan också under behandling så kanske inte betyder något?

Samma för mig, körde klarna och min står också under behandling. Men har en kompis som också tog klarna men hans ligger som reserverad

Medlem
Skrivet av sharky4687:

Har fortfarande Under behandling, tog klarnafaktura... någon mer som har samma problem?

Dock så står en ipad jag köpte för någon månad sedan också under behandling så kanske inte betyder något?

Jag hade så men det ändrades alldeles nyss för mig till reserverad.


signatur

Gen X Casual Gamer

Medlem

Jag la iof en beställning på en med disk och en digital, alltså två olika ordrar.. så kanske är så att dom skiter i kunder som har två beställningar?

Medlem

Ena är reserverad andra är "under behandling", hoppas den blir reserverad inom kort.


signatur
Medlem
Skrivet av GiGeGame:

Ena är reserverad andra är "under behandling", hoppas den blir reserverad inom kort.

Ah du har också två beställningar alltså? Då borde min också gå igenom kan man tycka

Medlem
Skrivet av Ostkaka:

Ah du har också två beställningar alltså? Då borde min också gå igenom kan man tycka

Haha, ja det blev så och vågar inte avbeställa nånting förrän jag vet att jag har dom i handen.
Borde väl ändå gå att skicka tillbaka eller gå till butiken för att göra en retur.


signatur
Medlem
Skrivet av legendofkarl:

Vill vara lite viktigpetter, kränga betyder sälja inte köpa.

Haha! Ja! Felstavningstrollet trilladr på knapparna😅

Medlem
Elgiganten igen?

Vafan körde Elgiganten igen? Finns det några butiker kvar? Haha

Frilansare
Medlem

Efter 30 min i kö till kundtjänsten så fick jag bekräftat att båda mina ordrar har gått igenom! Max 1 per kund gäller per PRODUKT, så digital och disc är två olika produkter!

Får min disc version den 7e och min digital den 8e

Medlem
Skrivet av Ostkaka:

Efter 30 min i kö till kundtjänsten så fick jag bekräftat att båda mina ordrar har gått igenom! Max 1 per kund gäller per PRODUKT, så digital och disc är två olika produkter!

Får min disc version den 7e och min digital den 8e

Stod dessa datum i dina mejl också ? eller var det tomt som i mitt bekräftelsemejl

Medlem
Skrivet av Ostkaka:

Efter 30 min i kö till kundtjänsten så fick jag bekräftat att båda mina ordrar har gått igenom! Max 1 per kund gäller per PRODUKT, så digital och disc är två olika produkter!

Får min disc version den 7e och min digital den 8e

Vilken tid gick din order igenom?

Medlem
Skrivet av Ostkaka:

Efter 30 min i kö till kundtjänsten så fick jag bekräftat att båda mina ordrar har gått igenom! Max 1 per kund gäller per PRODUKT, så digital och disc är två olika produkter!

Får min disc version den 7e och min digital den 8e

Vad har du för status på hemsidan? under behandling eller reserverad?

Medlem
Skrivet av Strut:

Stod dessa datum i dina mejl också ? eller var det tomt som i mitt bekräftelsemejl

Står "Kommer in i lager 2020-12-04" för disk och 2020-12-07 för digital. 4e är en fredag så man får den på måndag den 7e / tisdag 8e om man valt express hemleverans

Medlem
Skrivet av Freddan:

Bokat för uthämtning på Mediamarkt och fått mail om att jag kommer få på releasen och de har bett om att man skall avvakta mail. Nu kl 13.00 på releasedagen har jag ännu ej fått något mail. Känslan är att man inte är helt säker förrän man håller den i handen.

Vilket datum förbokade du?


signatur

Lenovo Legion Slim 5 R7-7/16/512/4060/165Hz 16"

Är det möjligtvis någon i Göteborg som lyckats få tag i en extra/bokat 2 som vill dela med sig?

Medlem

Pratade också med supporten(de är nog less på alla otåliga jäklar ) var lite orolig då min aldrig ändrades till reserverad. Verkar som att de inväntar Bring som plockar upp den idag för hemleverans (fick bekräftelse 09:00).

Dex
Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Läste den precis också. Helt sjukt att det är en sådan stor marknad. Undrar hur många som verkligen får sålt konsolerna för dom galna priserna.

Medlem
Skrivet av Ostkaka:

Efter 30 min i kö till kundtjänsten så fick jag bekräftat att båda mina ordrar har gått igenom! Max 1 per kund gäller per PRODUKT, så digital och disc är två olika produkter!

Får min disc version den 7e och min digital den 8e

Sitter och väntar på kundtjänst nu, bara fått reserverad på ena nämligen


signatur
Medlem
Skrivet av sharky4687:

Vilken tid gick din order igenom?

Skrivet av Cirez:

Vad har du för status på hemsidan? under behandling eller reserverad?

Det frågade jag inte exakt om men fick bekräftelsemail 12:03 och 12:21 så har du beställt inom den tiden så bör du också få din levererad i tid.
Båda mina ordrar ligger fortfarande som under behandling på webben och tog upp det med kundtjänsten som förklarade att orderstatus är lite speciellt och funkar inte alltid som den ska men han kunde se i deras system att båda är bekräftade och bokade

Medlem
Skrivet av Kris:

Vilket datum förbokade du?

Har det inte i huvudet men det var i januari 2020.
Bokade då också på webhallen men där fick jag inte ens leverans i år.


signatur

| Ryzen 5 3600, 16gb DDR4, GTX 1070, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Windows 10 Pro | Nintendo Switch| Wii U| PS4 | Xbox Series X | PSvita OLED |New 3DS XL |+Diverse retrokonsoler|

Medlem
Skrivet av GiGeGame:

Sitter och väntar på kundtjänst nu, bara fått reserverad på ena nämligen

Båda mina är kvar som under behandling, så man ska nog ta orderstatus med en nypa salt som även killen jag snackade med bekräftade

Medlem
Skrivet av Ostkaka:

Det frågade jag inte exakt om men fick bekräftelsemail 12:03 och 12:21 så har du beställt inom den tiden så bör du också få din levererad i tid.
Båda mina ordrar ligger fortfarande som under behandling på webben och tog upp det med kundtjänsten som förklarade att orderstatus är lite speciellt och funkar inte alltid som den ska men han kunde se i deras system att båda är bekräftade och bokade

Beställde diskversionen och fick ett bekräftelsemejl kl 12:11. Håller tummarna då

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

LÄS!


signatur

Lenovo Legion Slim 5 R7-7/16/512/4060/165Hz 16"

Skriv svar