Maxlevel i Pokémon Go höjs

Robot
Maxlevel i Pokémon Go höjs
Medlem

Jag lyckades samla alla Pokémon i gen 1 och 2 med mycket hjälp från både vänner och främlingar. Det var definitivt kul och jag ser fortfarande kids nästan varje dag ute och spela. Kul att Pokémon lever vidare bland de unga än idag kanske ska plocka upp det igen.

Inaktiv

Sen kanske man ska tillägga att man kan föra över Pokémon från Pokémon GO till Pokémon HOME nu.

(Läste det nyss på min Nintendo Switch)

Skägg.
10 Chambers

Jag som inte ens var i närheten av att nå 40.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag som inte ens var i närheten av att nå 40.

Inte jag heller.
Ville nå 40 så att jag skulle kunna försöka få en lekplats i vårt kvarter att bli ett Pokéstop. Det finns flera stopp i kvarteren runt omkring men inte här.

Jag spelade Pokemon Go rätt seriöst under två år och lyckades då ta mig till Level 39. Det krävdes helt galet mycket exp för att ta sig Level 40. Undrar om detta justeras nu när de höjer level cap eller om det fortsätter att krävas extrema mängder exp för varje ny level.

Medlem
Skrivet av martingoransson:

Jag spelade Pokemon Go rätt seriöst under två år och lyckades då ta mig till Level 39. Det krävdes helt galet mycket exp för att ta sig Level 40. Undrar om detta justeras nu när de höjer level cap eller om det fortsätter att krävas extrema mängder exp för varje ny level.

Afan. Var väl lika mycket 39-40 som 1-39 typ! 😁 Jag är nästan 38... Känns Liiite surt. Men vafan. Vad gör det om hundra år? Hah, leker att jag inte alls stör mig......

1
Skriv svar