Äntligen quiz-dags igen - Adjö Playstation 4!

Robot
Äntligen quiz-dags igen - Adjö Playstation 4!

Efter några veckors uppehåll är veckans quiz tillbaka, lagom till att vinka adjö till Playstation 4.

#playstation-4


Medlem
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Mortyman:

7/10. Nåja.

10 av 10. Att jag gjorde quizet är lögner och förtal!


signatur
Medlem

5/10 Korrekta svar!
Du är kompis med både Rachet OCH Clank.

Felstavningsnisse? ^^

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av deezel:

5/10 Korrekta svar!
Du är kompis med både Rachet OCH Clank.

Felstavningsnisse? ^^

Off-brand-kopian!


signatur
Medlem

8/10 nytt PB! Chansade rätt på bara två frågor 😁

Medlem

7/10 Korrekta svar!
Nathan Drake sent you a friend request.

::::::::: Borde nog haft 9 poäng. Bommade 2 stycken som jag borde haft rätt på ::::::::::


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

6/10 vilket var högre än förväntat.

//LD

Medlem

6/10 Korrekta svar!
Du är kompis med både Ratchet OCH Clank.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

8/10 Korrekta svar!

Gnällkuk

8/10, helt ok.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

5/10 Korrekta svar!


signatur

I drank what?

Redaktör
Ponny

7 av 10. Slarvade lite, men skärpte mig på slutet.


signatur

En Bamseponny av folket

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Fredrik Eriksson:

7 av 10. Slarvade lite, men skärpte mig på slutet.

Första gången på länge du kunde göra den också


signatur
Medlem

9/10 Missade på årtalet för PS VR, trodde det var 2017.

Medlem

Uff 4/10. Märks att man missat en konsol generation! Får bättre på kunskaperna med min PS5:a

Testpilot

8/10 Korrekta svar!
Nathan Drake sent you a friend request.

Medlem

10/10, ren gissning på sista frågan då jag bara använt Playstation Plus när det gavs ut som kompensation för PSN-läckan en herrans massa år sedan.

Fragtjuv

Nathan Drake sent me a friend request. <3


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

1/10 Du är främst X-box spelare va? Nej, jag är främst PC spelare

Medlem

7/10 Korrekta svar!
Nathan Drake sent you a friend request.

Medlem

8/10 Korrekta svar!

Nathan Drake sent you a friend request.

Medlem

När skickas Nathans friend request........ waiting.........waiting?

Medlem

8/10...


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

2/10 Korrekta svar!
Du är främst en Xbox-spelare va?

Fel, främst PC.
Sjukt nördiga frågor.

Medlem

7/10 Korrekta svar!

It's not a lake, it's an ocean

7/10. Rätt OK med tanke på att PS4 inte varit min primära plattform under den gångna generationen.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Förde över PS4 innehåll till nya PS5 ikväll. Har spelat Astro i ca 10min och ska lägga mig. Får bli mer sen.

Kommer sälja min PS4 med tillbehör etc men väntar nog en liten stund till, ifall ngt händer med nya konsolen. Man vet aldrig.

Backloggens befriare

Är det inte tekniskt sett fel att PSVR är den enda VR-lösningen till konsol? Släppte inte Switch nåt VR krafs i samband med Labo, typ? @Carl Johansson-Sundelius

I övrigt, 4/10. Känns rättvist.

Ps. Är man FZ-skadad om ens telefon ger förslagen "Joakim Bennet" och "Carl Johansson-Sundelius" som första förslag när man gör citationstecken på mobilen?! Finns det någon slags försäkringspremie man kan få utbelad eller dylikt tro?

Pps. "Tomas Helenius" kommer upp, men först när jag redan tryckt på "T" - så helt bortglömd är du inte!


signatur

Ad hoc addendum

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av keffkebab:

Är det inte tekniskt sett fel att PSVR är den enda VR-lösningen till konsol? Släppte inte Switch nåt VR krafs i samband med Labo, typ? @Carl Johansson-Sundelius

I övrigt, 4/10. Känns rättvist.

Ps. Är man FZ-skadad om ens telefon ger förslagen "Joakim Bennet" och "Carl Johansson-Sundelius" som första förslag när man gör citationstecken på mobilen?! Finns det någon slags försäkringspremie man kan få utbelad eller dylikt tro?

Pps. "Tomas Helenius" kommer upp, men först när jag redan tryckt på "T" - så helt bortglömd är du inte!

Det låter som en feature allas telefoner borde ha. Fastän ”namn” låter lite som om man inte riktigt tror på personen.


signatur
12
Skriv svar