Lyxig specialutgåva av Red Dead Redemption

Robot
Medlem
Lyxig specialutgåva av Red Dead Redemption

Bokat och klart!

Är det bara jag som tycker att omslaget på spelet är urfult?

Medlem

Givet köp!
(Bra första inlägg)

Medlem

Bokat!

Tycker faktiskt omslaget är grymt coolt.

Inaktiv

Bokat sen några dagar tillbaka


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Kommer önska mig det i födelsdagpresent. fyller bara 4 dager efter att det har kommit ut.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Nice, väntar bara på att pengarna ska rulla in på kontot den 25:e så jag kan boka


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Måste boka!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Hatar när man får speltekniska fördelar vid förhandsbokningar, limited editions och dylikt. Blir den vanliga utgåvan för mig.


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem

Kom till PC, kom till PC, kom till PC, kom till PC, kom till PC, kom till PC....


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Bokade efter att ha sett Multiplayer trailern, fast var bestämd sedan "Life in the west" trailern! Kommer bli hur bra som helst!

Medlem

dom där sakerna gäller väll bara single player om jag fattat rätt..
så har ingen inverkan på multi. (tror jag)

Medlem

Konstigt. Den där informationen har funnits att läsa på exempelvis Webhallen i flera veckors tid.

Bokat sedan någon vecka tillbaka, hur som helst.

Medlem

Idag? Jag bokade detta spelet för ett par veckor sedan och då hade både CDON och Game samma information.

Medlem

Bara jag som tycker att specialutgåvor ska innehålla soundtrack/artbook/steelcase/figur eller något liknande och inte massa "booster-packs"? Vill man ha övertag i singelplayer så kan man lika gärna sänka svårighetsgraden till easy.

Medlem
Skrivet av badpop:

Bara jag som tycker att specialutgåvor ska innehålla soundtrack/artbook/steelcase/figur eller något liknande och inte massa "booster-packs"? Vill man ha övertag i singelplayer så kan man lika gärna sänka svårighetsgraden till easy.

Håller med helt och hållet, detta lät verkligen inte som ett intressant collector's edition enligt mig... snarare tvärt om.

Medlem

Men jag vill ha detta till PC!
Hoppas Rockisarna släpper det till PC längre fram. De har de ju gjort med GTA i alla fall


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

KoP
Medlem

Oj, då är det nog bäst att man norpar åt sig en förhandsbokning nu så man lyckas komma över deluxe utgåvan.

Tillägg:
Gick in på discshop.se och bokar man limited edition (dom har bara den utgåvan där) så får man med filmen "Den onde, den gode, den fule" med Clintan. Taget!

Medlem
Skrivet av Kullberg:

Hatar när man får speltekniska fördelar vid förhandsbokningar, limited editions och dylikt. Blir den vanliga utgåvan för mig.

ja och det var inte nådigt med fördelar, hoppas som nån skrev att dessa gäller för PvE och inte PvP


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Inaktiv

Kom med något nytt

BOKAT FÖR LÄÄÄNGE SEDAN till PS3

Medlem
Skrivet av Kullberg:

Hatar när man får speltekniska fördelar vid förhandsbokningar, limited editions och dylikt. Blir den vanliga utgåvan för mig.

ja det är ju hemskt!

Medlem
Skrivet av najtrows:
Skrivet av Kullberg:

Hatar när man får speltekniska fördelar vid förhandsbokningar, limited editions och dylikt. Blir den vanliga utgåvan för mig.

ja det är ju hemskt!

Haha precis. Samma pris för mer grejer så är man ju hjärndöd om man tar vanliga i "protest"

Medlem
Skrivet av KoP:

Oj, då är det nog bäst att man norpar åt sig en förhandsbokning nu så man lyckas komma över deluxe utgåvan.

Tillägg:
Gick in på discshop.se och bokar man limited edition (dom har bara den utgåvan där) så får man med filmen "Den onde, den gode, den fule" med Clintan. Taget!

Såååå taget! Grymt erbjudande!


signatur

Trying is the first step towards failing

1
Skriv svar